سئو و بهینه سازی سایت

لغتSEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. شاید یک ترجمه مناسب برای سئو ، بهینه سازی برای موتورهای جستجو باشد.

در واقع سئو، مجموعه ای از استراتژی ها، تاکتیک ها و تکنیک هاست که با هدف افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت، از طریق کسب موفقیت بهتر در فهرست نتایج موتورهای جستجو و بهبود رتبه سایت انجام می شود.

تکنیک سئو به دو دسته White Hat  و Black Hat  تقسیم می شود.

بهینه سازی1

White Hat یا کلاه سفید:

می توان این تکنیک سئو و بهینه سازی سایت را تکنیک تمیز نامید. در این تکنیک تلاش بر این است تا با ارائه محتوای خوب،  مناسب برای مخاطب و رعایت استانداردها و ترجیحات موتورهای جستجو، موقعیت بهتری در فهرست نتایج جستجو ایجاد نمود.

Black Hat:

این تکنیک سئو و بهینه سازی سایت که تکنیک کثیف یا ابزار تهاجمی نامیده می شود، مخاطب را در حاشیه گذاشته و تمام تمرکز روی موتورهای جستجو است.
نمونه های این تکنیک Black Hat عبارتند از : استفاده بی رویه از لغت ها و واژه ها- ارائه تکنیک هایی که به نقطه ادعا شده منتهی نمی شوند- تغییر کامل محتوای صفحه پس از بهبود رتبه سایت و کسب رتبه خوب در موتورهای جستجو.

سئو یک وسیله مهم برای بهینه سازی سایت در بین رقبا است و به طور کلی یک مرجع یادگیری از چگونگی کار موتورهای جستجو به شمار می رود که با کسب اطلاعات بیشتر و کسب رتبه در گوگل می توانید با شرکت کیان پرداز هوشمند تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان سئو، شما را در زمینه بهبود رتبه سایت راهنمایی نمایند.

در حال حاضر فضای اینترنت بسیار بزرگ شده است و بیش از 50 میلیارد صفحه وب در آن وجود دارد و مطمئنا بدون وجود موتورهای جستجو پیدا کردن اطلاعات و منابع در بین این تعداد سایت ها مانند جستجوی یک سوزن در انبار کاه است.

هنگامی که ربات های جستجوگر وارد عمل می شوند و بصورت خودکار بین صفحات وب برای دسترسی به اطلاعات درخواستی شما به گشت و گذار می پردازند، خزنده ها از طریق اضافه کردن  URLصفحات و معرفی آنها به موتور جستجو وارد عمل می شوند و شروع به نمایه سازی صفحات وب می کنند و مرتبط ترین صفحات وب را به کاربر نمایش می دهند.

بنابراین برای اینکه بهترین نتایج را بتوان در صفحات اول موتور جستجو قرار داد، احتیاج به یک ابزار و سیستم رتبه بندی برای سایت ها و صفحات وب است که این ابزار همان SEO  است.

سئو و بهینه سازی سایت تخصص اصلی تیم ماست. کارشناسان ما بصورت دائمی رفتار گوگل و رقبای شما را آنالیز می کنند و در طی انجام پروژه، شما با اصول سئو آشنا می شوید و بصورت تضمینی رتبه سایت شما حفظ می شود.

اهداف سئو و بهینه سازی سایت

  1. در بازدید وب سایتبهینه سازی2 تاثیر بسزایی دارد.
  2. باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد
  3. باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد
  4. بهترین ابزار برای تبلیغات است

چرا نسخه موبایل سایت در بهینه سازی سایت اهمیت زیادی دارد؟

این روزها با توجه به رشد و گسترش روز افزونSmart Phone  ها و گجت های گوناگون بحث ریسپانسیو کردن یک سایت یا به زبان ساده تر هماهنگ نمودن نمایش یک سایت در صفحه موبایل یا تبلت، در طراحی سایت نقش بسیار مهمی دارد.
استفاده از تلفن همراه به کاربران این امکان را می دهد تا دریچه های تازه ای را به روی خودشان باز کنند و می توان بطور کلی گفت: تلفن همراه امکانات ویژه ای را در تجربه های زیبا شناختی بوجود می آورد.

بهینه سازی 3

این یک پرتاب با احتمال سقوط نیست، این علم SEO (سئو یا اس ای اُ) است.

page rank

یکبار آنالیز SEO (سئو یا اس ای اُ) را برای سایت خود درخواست کنید تا رتبه مربوط به سایت، یا بلاگ خود را دریابید

موتورهای جستجو در نتایج خود مناسب ترین صفحه را رتبه بندی می کنند ما به شما می گوییم که صفحات وب سایت و یا بلاگ شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما بهینه سازی شده است یا خیر.

نظارت بر رتبه بندی گوگل Google rankings

زمان خود را صرف کارهای سخت و پیچیده نکنید. ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد. هر بار آنالیز SEO (سئو یا اس ای اُ) نشان می دهد که صفحه مورد نظر شما در موتور جستجو چطور رتبه بندی شده است. شما می توانید با درخواست گزارش هفتگی، از طریق ایمیل از این اطلاعات با خبر شوید

web site analysis

بهینه سازی وب سایت (SEO) خود را به ما بسپارید تا مشکلات آن را حل کنیم

ما می دانیم چطور مشکلات SEO (سئو یا اس ای اُ) را برای شما حل کنیم، ما این عملیات را تا زمانی که یک امتیاز بالا و مناسب در موتور جستجو کسب کنید برای شما انجام می دهیم

رتبه بالاتری در موتورهای جستجوی اصلی بدست آورید

آیا می دانید که بهینه ترین صفحات سایت شما، رتبه بهتری در جستجو کسب می کنند

website analyzer

دریافت ترافیک هدفمند، تغییرات مناسب و فروش هدفمند

هر صفحه سایت با رتبه بالا درگاهی برای ورود به وب سایت شماست و می تواند باعث ایجاد درگاه ی بهینه و دارای ترافیک هدفمندتر باشد

بسته های پیشنهادی بهینه سازی موتور جستجو SEO

تمام بسته های پیشنهادی بهینه سازی موتور جستجو کیان پرداز هوشمند مقرون به صرفه بوده و با گارانتی رتبه بندی بالا در موتور جستجو مورد نظر شما، افزایش ترافیک وب سایت و در نتیجه بازگشت ۱۰۰٪ سرمایه شما ارائه می گردد. هرکدام از بسته های پیشنهادی بهینه سازی وب سایت زیر به صورت جداگانه برای مدل های کسب و کار مختلف و با کارایی متفاوت، قدرتمند و مهندسی شده اند. انتخاب یک سرویس SEO (سئو یا اس ای اُ) مناسب برای کسب و کار شما امری مهم می باشد. اگر هر گونه سوالی در مورد هر یک از بسته ها دارید، و یا نیازمند به اطلاعات بیشتر در مورد مولفه های مختلف هستید، لطفاْ با کارشناسان فنی ما صحبت کنید. ما آمادگی پاسخگویی به سوالات شما و کمک در تصمیم گیری در مورد جایگاه مناسب برای موفقیت شما را داریم.

google yahoo bing msn

بسته پیشنهادی پایه شامل المان های ضروری برای موفقیت SEO (سئو یا اس ای اُ) را شامل می شود، این المان ها شامل بررسی کلمات کلیدی ( keyword )، ( ساخت لینک ها Link building تحلیل آمار سایت و ارائه گزارش هفتگی ( reporting with ranking analysis) می باشد

همین امروز با ما تماس بگیرید و یا در ادامه با بسته های پیشنهادی SEO پایه، برنز، نقره ای، طلایی و پلاتینیوم ما آشنا شوید

[table id=1 /]

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.