طراحی و پیاده سازی وب سایت

… گامی در موفقیت کسب و کار شما …

نیاز تجارت ها و مشاغل مختلف به داشتن یک وب سایت خوب و کامل بسیار اهمیت دارد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن و جدید تر شدن امکاناتی که تکنولوژی در اختیار ما قرار می دهد باعث شده که بخشی از راه های ارتباطی و یا دسترسی به محصولات و خدمات مختلفی که تجارت ها ارائه می دهند آسان تر باشد.

چرا داشتن یک وب سایت خوب برای تجارت لازم است؟

یک وب سایت خوب نیازی اساسی برای تجارت ها محسوب می شود تا از طریق آن مشتریان و مصرف کنندگان بتوانند به راحتی به امکاناتی که یک تجارت ارائه می دهد دسترسی داشته باشند.
یک وب سایت خوب می تواند با بالا بردن میزان کیفیت، بهتر کردن محتوا و … روزانه بازدید بیشتری از مشتریان و مصرف کنندگان را داشته باشد چون در فضای آنلاین هر چه کیفیت محتوا بالاتر باشد میزان جذب مخاطب بیشتر است و از این طریق می توانند نیازهای مصرف کننده را برطرف نمایند.

طراحی سایت بستگی به برنامه ریزی انجام شده نیز دارد که  چه مواردی در آن به نمایش گذاشته شود. آیا فقط دارای متن یا عکس یا ویدئو یا ترکیبی از تمامی این ها باشد؟
هنگامی که می خواهید طراحی سایت خود را شروع کنید باید تمامی این پارامترها را در نظر بگیرید.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا طراحی سایت باید همیشه منطبق با انواع مرورگرها  (Cross Browser) و ریسپانسیو باشد و تمرکزی روی کسب و کار نداشته باشد؟
خیر، ما به شما صرفا این پیشنهاد را نمی کنیم.

یک سایت خوب دارای ویژگی هایی است که با توجه به اعمال این ویژگی، به شما اطمینان خواهیم داد که 95% افراد می توانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. ( آن 5% همیشه افرادی هستند که نمی توانند به یک وب سایت دسترسی یابند!! )

این ویژگی ها عبارتند از:

طراحی و پیاده سازی وب

 

1-    طراحی سایت سبک: حدالامکان از طراحی سایت با گرافیک های حجیم خودداری کنید. وب سایت شما باید در مدت زمان اندکی بارگذاری شود و زیبایی سایت شما زمانی موثر خواهد بود که سرعت بارگذاری سایت بالا باشد تا تعداد زیادی از افراد توانایی دیدن و استفاده از سایت شما را داشته باشند. طراحی سایت شما باید برای وب بهینه سازی شده باشد و لود شدن آن زیاد طول نکشد.
2-    رنگ ها و اهمیت آن در طراحی سایت جذاب: به روشن بودن رنگ پس زمینه متن ها توجه کنیم و هم چنین از استفاده رنگ هایی که فشار زیاد بر چشم وارد می کنند خودداری کنیم.
3-    مسیر یابی واضح و آسان: سایت شما باید توانایی این را داشته باشد که بازدید کننده و مخاطب را به بخش های مختلف سایت هدایت کند که لازمه آن داشتن نوار مسیریابی واضح و گویا است.
چیدمان پارامترها در سایت شما باید به گونه ای باشد که مخاطب دسترسی آسانی به همه اطلاعات داشته باشد.(User friendly)

*یکی از ویژگی های یک سایت خوب سرعت بالای آن است*

4-    پشتیبانی از تمامی رزولوشن های صفحه نمایش: وظیفه تیم کیان به عنوان طراح سایت این است که سایت شما را برای تمامی رزولوشن های مختلف به گونه ای طراحی کند تا به خوبی به نمایش درآید. رعایت این نکته مهم در گرو طراحی سایت شما با واحد درصد است.

از دیگر ویژگی های قابل ذکر می توان به موارد زیر اشاره نمود:
5-    قابلیت نمایش در تمام مرورگرها
6-    فونت خوانا و حرفه ای
7-    دقت در انتخاب قالب سایت
8-    پیوستن به شبکه های اجتماعی و از بین بردن لینک های مخرب و معیوب
9-     …

رعایت این نکات سایت شما را با روندی مثبت روبرو می کند.

مشاوران و طراحان کیان پرداز هوشمند با صداقت شما را در طراحی چنین سایتی همراهی می کنند.

ویژگی های یک وب سایت با کیفیت از نظر گوگل

کلیدی ترین عامل در طراحی وب سایت موفق این است که تجربه ای عالی به بازدید کنندگان بدهید و اینکار با ایجاد محتوای مفید و با کیفیت انجام خواهد شد. این عوامل عبارتند از:

  • حاوی اطلاعات مفید باشد: برحسب زمینه کاری شرکت شما، باید محتوای مناسب و مفیدی در اختیار بازدیدکننده قرار بگیرد.
  • دقیق تر و قابل استنادتر از سایر وب سایت ها باشد: مطالب وب سایت شما به گونه ای باشد که کاربران ترجیح دهند وب سایت شما را در یک موضوع مشابه انتخاب و محتوا را برداشت نمایند.
  • معتبر باشد: بیوگرافی شرکت، گواهی نامه های کسب شده، درج نظرات مشتریان و … باعث می شود تا اعتبار وب سایت شما افزایش یابد.
  • جذاب و با کیفیت باشد و کاربران بتوانند با وب سایت تعامل داشته باشند.
  • از زیاده روی بپرهیزیم.

طراحی و پیاده سازی وب

انواع سایت

خدمات طراحی سایت کیان پرداز هوشمند در طیف وسیعی از طراحی سایت های استاتیک و داینامیک (طراحی سایت Dynamic) تا طراحی سایت های شرکتی و سازمانی و طراحی پیشرفته پرتال خبری و اداری را در بر می گیرد.

 

طراحی و پیاده سازی وب

 

خدمات طراحی وب سایت شرکت کاملا متناسب با درخواست مشتری می باشد و کلیه امکانات و عناصر طراحی وب سایت طبق نظر مشتری پیش خواهد رفت.

مشخصات کلی همه وب سایت های ساخته شده توسط طراحان ما خلاصه می شود در :

امنیت بسیار بالا، استفاده از آخرین تکنیک های طراحی سایت، تحلیل سایت و ارائه راهکارهای ارتقا سایت، بهینه سازی شده برای گوگل و …

از جنبه کارکرد کلی سایت می توان آنها را به دسته های زیر تقسیم کرد:

نوع سایت اهداف و مشخصات
طراحی وب سایت خبری گردآوری اتوماتیک اخبار یا RSS– طبقه بندی مفهومی اخبار- پربازدید ترین ها- عناوین خبری- تله تایپ
طراحی وب سایت دانشگاهی معرفی دانشگاه و دانشکده ها- پوشش اخبار دانشگاه و مقالات- اختصاص فضا به معرفی اساتید- فضای ارتباطی بین استاد و دانشجو
طراحی پرتال سازمانی و شرکتی مدیریت متمرکز اطلاعات سازمانی در موسسات- ارائه خدمات روزآمد- خدمات و محصولات ارائه شده و …
طراحی وب سایت نمایشگاهی ارائه اطلاعات مربوط به غرفه با ذکر جزئیات دقیق و نقشه آن- طراحی بخش تماس با ما و نظرسنجی- نمایش اطلاعات کارمندانی که در برگزاری نمایشگاه سهیم هستند- ارائه دستاوردهای بعد از نمایشگاه- ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی از طریق وب سایت
طراحی وب سایت همایش و کنفرانس جذب اسپانسرهای همایش- سیستم دریافت مقالات- امتیازدهی داوران همایش- انتشار همایش در سایت- پوشش خبری همایش- رزرو صندلی در همایش
طراحی وب سایت تبلیغاتی رده بندی تبلیغات براساس رتبه و … در شهرها- امکان ثبت تبلیغ توسط کاربران با پرداخت حق عضویت توسط درگاه پرداخت الکترونیک- سرویس دهی شبانه روزی و …

 

 

 

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.