به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

خدمات مایکروسافت سی آر ام و Dynamics 365

مایکروسافت سی آر ام به جهت گستردگی و پویایی قابل توجه نیازمند راهبری و هدایت آن توسط تیم با تجربه به همراه دانش مناسب و مرتبط دارد، که این مجموعه به لطف تلاش تیم جوان خود و همچنین اعتماد مشتریان توانسته تا به عنوان یکی از بهترین مجموعه های ارایه خدمات CRM و  Dynamics 365 در ایران مبدل شود.

در حال حاضر علاوه بر محصول انتخابی ، مجموعه سرویس دهنده و خدمات مرتبط با آن ،مخصوصا در حوزه نرم افزار از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

نرم افزار داینامیک سی آر ام یا داینامیک 365 به عنوان یک بستر کاملا پویا توسط شرکت مایکروسافت تولید و ارایه شده است. 

این نرم افزار یک بستر نرم افزاری کاملا منعطف و پویا می باشد که با توجه به ابزارهایی که در اختیار متخصصان این حوزه قرارداده است ، این پویایی وصف ناپذیر را ارایه کرده است. 

در حال حاضر یکی از بهترین بستر های موجود دنیا در مجموعه نصب شده است. لذا با توجه به تجارت، نحوه تعامل، مشتریان و فرآیند های هر مجموعه این نرم افزار می بایست برای آن سفارشی سازی و آماده سازی شود. جهت این امر پیش از استفاده از نرم افزار می بایست:

  • تمامی نیازمندیهای سازمان و فرآیند های مجموعه تحلیل و مستند شود. 
  • پس از تحلیل نیاز است تا این مستندات بررسی، بهینه سازی و تکمیل شود. حال با پروژه ای روبرو هستیم که حداقل از نیاز خود آشنایی کامل دارد. حال نیاز است تا با توجه به تحلیل و بستر موجود (Dynamics 365) اقدام به طراحی سیستم نمایید.
  • پس از طراحی سیستم اقدام به پیاده سازی آنها بر روی بستر موجود می شود و فرم ها و فرآیند ها بر روی بستر داینامیک 365 پیاده سازی می شود. 
  • پس از مرحله پیاده سازی وارد فاز تست خواهد شد و کلیه پیاده سازی ها بر اساس سناریو های تست ، خطایابی و رفع خواهد شد. 
  • پس از مرحله تست اقدام به استقرار و آموزش خواهد شد و سیستم به طور کامل در مجموعه مستقر، آموزش و خطایابی خواهد شد. 

با اتمام تمامی این مراحل نرم افزار و سیستم در مجموعه تحلیل، طراحی، پیاده سازی و استقرار پیدا میکند. 

تمامی افراد استفاده کننده از این سیستم روز بروز پس از آشنایی با این سیستم نیازها بهینه، تغییر و یا حتی ایجاد خواهد شد که با استفاده از آموزش های دیده شده و همچنین استفاده از خدمات پشتیبانی و نگهداری این نیازها به طور کامل پاسخ داده خواهد شد. 

نرم افزار  داینامیک 365  توسط مایکروسافت دائما در حال بروز رسانی می باشد، لذا جهت رفع برخی مشکلات احتمالی سیستم و استفاده از قابلیت های جدید اضافه شده نیاز است تا نرم افزار با دقت نظر بالا بروزرسانی و ارتقا پیدا کند.

شرکت کیان پرداز هوشمند (با مسئولیت محدود) با توجه به نیازهای گسترده مشتریان خود در اقدام به  تولید محصولات سفارشی بر روی بستر Dynamics 365 می نماید. 

با استفاده از این سیستم اطلاعات مورد نیاز جمع آوری می شود، حال با این نگاه که اطلاعات در این قرن ارزشمند ترین دارایی هر شخص یا مجموعه می باشد. لذا امنیت و نحوه حفظ و نگهداری این اطلاعات باید مد نظر قرار گیرد.

تمامی مجموعه ها مخصوصا مجموعه هایی که دارای سابقه و تجربه های ارزنده ای هستند قالبا دارای نرم افزارهایی می باشند که همه به صورت جزیره ای طراحی و درحال استفاده می باشند. امکان یکپارچه سازی این راهکارها و یا حتی بازنویسی و بازنگری آنها در یک سیستم یکپارچه و اتصال آن به داینامیک 365 نیز امکان پذیر می باشد. حتی گاهی نرم افزار های درخواستی به عنوان لیست محصولات شرکت کیان پرداز هوشمند می باشند که با هزینه و زمان کمتر قابل استفاده خواهند بود، نکته قابل توجه در این خصوص قابلیت سفارشی سازی این محصولات بر اساس هر مشتری می باشد که باعث متمایز شدن این راهکار و مجموعه کیان پرداز هوشمند از سایر همکاران در این حوزه می باشد. 

مجموعه های بزرگ نیز با توجه به حساسیت بیش از اندازه نرم افزارهای مورد استفاده نیاز به پیاده سازی نرم افزار به صورت Cluster ,HA دارند.

خدمات جالب در این حوزه جهت استفاده مجموعه های کوچک، ارایه این بستر به صورت اجاره ای بر روی سرور های قدرتمند می باشد که با عنوان crmonline  در حال ارایه می باشد. 

لذا با توجه به توضیحات ارایه شده، تمامی خدمات مورد نیاز مجموعه های کوچک و بزرگ توسط این تیم جوان قابل ارایه می باشد. 

لیست این خدمات نیز به ذیل ارایه می گردد:

  • مشاوره و تحلیل
  • طراحی، پیاده سازی و سفارشی سازی
  • آموزش
  • پشتیبانی و نگهداری
  • ارتقاء
  • تولید محصول سفارشی
  • امنیت ، ADFS
  • یکپارچه سازی با سایر سیستم ها  و پیاده سازی ESB
  • محصولات مرتبط
  • Clustering

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.