خدمات مایکروسافت سی آر ام و Dynamics 365

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت سی‌ آر ام که با نام مایکروسافت Dynamics 365 هم شناخته می شود، امکانات و قابلیت های گسترده و پویایی دارد که هر مجموعه تجاری به آنها نیازمند است.

کاربرد مایکروسافت داینامیکس

مجموعه باتجربه کیان پرداز هوشمند به لطف تلاش های تیم جوان و همچنین اعتماد مشتریان، توانسته خود را به یکی از اولین و برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات CRM در ایران تبدیل کند که متناسب با نیازها، ظرفیت ها و خواست شما کار نصب و پیاده سازی همه جانبه نرم افزار Dynamics 365 را انجام می دهد.

با استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری عملا تمام سازکارهای ارتباطی مجموعه خود را یکپارچه کرده و می توانید به درستی، با دقت و سرعت بالا به اطلاعات و داده های مهم مجموعه و مشتریان خود دسترسی داشته باشید. اطلاعات مشتریان امروزه بزرگترین دارایی هر مجموعه تجاری محسوب می شوند که برای استفاده هرچه بهتر از آنها، به بستری امن و یکپارچه نیاز دارید. بستری که نرم افزارهای CRM برای شما فراهم می آورند.

برای مجهز کردن مجموعه خود به سیستم یکپارچه ساز CRM، علاوه بر انتخاب نرم افزار مناسب، برخورداری از سرویس های پشتیبانی و خدمات مرتبط با آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین با پیاده سازی CRM باید با شرکتی همکاری کنید که به خوبی کار ارائه سرویس های لازم نرم افزاری را هم به صورت مداوم برای شما انجام می دهد.

کاربرد مایکروسافت داینامیکس

مدیریت ارتباط با مشتری عنصری است که تصویر برند شما را برای مشتریان، شرکا و حتی کارکنان شما ترسیم می کند. پس اگر قصد دارید به یک هویت مستقل دست پیدا کنید و در کسب و کار خود موفق باشید، هرگز نباید از نرم افزارهای سی آر ام غافل باشید.

کاربرد مایکروسافت داینامیکس

نرم افزار مایکروسافت داینامیکس سی آر ام  یا داینامیکس 365 یک بستر نرم افزاری کاملا پویا و منعطف است که توسط غول فناوری دنیا، مایکروسافت تولید و عرضه شده است. سال هاست که این نرم افزار جزو برترین برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در جهان شناخته می شود. این محبوبیت به خاطر ابزارها، قابلیت ها و امکانات گسترده این نرم افزار است که می تواند بسیاری از نیازهای مجموعه شما را پاسخگو باشد.

اما صرفا نصب کردن این برنامه روی سیستم های کامپیوتری شرکت کافی نیست. شما باید بتوانید با توجه به نوع تجارت، نوع تعاملات با مشتریان، مشتریان هدف و البته استراتژی های فروش و بازاریابی خود این برنامه را سفارشی سازی کنید تا یک نسخه مخصوص خودتان از آن داشته باشید. از این رو پیش از نصب و راه اندازی سیستم CRM با استفاده از مایکروسافت داینامیکس 365، باید نیازمندی ها و اهداف مجموعه خود را مشخص کنید.

شخصی سازی و پیکربندی این نرم افزار کاری تخصصی است که به تجربه و مهارت تیمی مجرب احتیاج دارد. متخصان کیان پرداز هوشمند بر اساس نیازمندی ها، اهداف و ظرفیت مجموعه، مایکروسافت داینامیکس را برای شما سفارشی سازی می کنند.

تا زمانی که نیازمندی های یک مجموعه به صورت مستند ثبت، تحلیل، بررسی و تکمیل نشوند، نمی توان به درستی نرم افزار CRM را پیکربندی و پیاده سازی کرد. پس از مشخص کردن استراتژی های راهبردی، کارشناسان کیان پرداز هوشمند اقدام به طراحی سیستم Dynamics 365 برای مجموعه شما می کنند.

پس از اتمام طراحی مایکروسافت داینامیکس، نرم افزار سفارشی سازی شده روی سیستم های مجموعه شما نصب و راه اندازی می شود.

پس از مرحله پیاده سازی وارد فاز تست خواهید شد. در این مرحله کلیه پیاده سازی های انجام شده بر اساس سناریوهای از قبل پیش بینی شده مورد آزمایش قرار می گیرند و خطایابی می شوند.

پس از اتمام فاز تست نرم افزار، وارد فاز استقرار و آموزش کار با نرم افزار خواهید شد تا کارکنان شما به درستی نحوه کار کردن با این نرم افزار یکپارچه را بیاموزند و ایراداتی که در این زمینه دارند مرتفع شود. در این مرحله تیم پشتیبانی کیان پرداز هوشمند آماده آموزش همه جانبه نرم افزار و پاسخ به سوالاتی است که ممکن است برای کارکنان پیش بیاید.

با این اوصاف مراحل پیاده سازی سیستم های CRM به صورت کلی شامل مراحل تحلیل> طراحی> پیاده سازی> تست> استقرار> آموزش می شود.

کاربرد مایکروسافت داینامیکس

نرم افزار  داینامیکس ۳۶۵ توسط مایکروسافت دائما در حال بروز رسانی می باشد لذا جهت رفع برخی مشکلات احتمالی سیستم و استفاده از قابلیت های جدید اضافه شده نیاز است تا نرم افزار با دقت نظر بالا بروزرسانی و ارتقا پیدا کند.

علاوه بر نصب و پیاده سازی نرم افزار سی آر ام مایکروسافت داینامیکس 365، شرکت کیان پرداز هوشمند متناسب با نیازهای شرکت ها و مجموعه های ایرانی قابلیت ها و ابزارهای جدیدی را نیز به ابزارهای پیشفرض این نرم افزار اضافه کرده است که در صورت نیاز، می توانید از هرکدام از آنها استفاده کنید.

یکی دیگر مزیت های مایکروسافت داینامیکس 365 امکان اتصال به سایر بسترهای درج و نگهاری اطلاعات است. واقعیت این است که بسیاری از مجموعه های تجاری، پیش از اقدام به نصب و راه اندازی سیستم های CRM، از قبل مجموعه ها و قالب هایی دارند که تمام اطلاعاتشان را در آن ذخیره کرده اند. Dynamics 365 این امکان را به شما می دهد تا تمام داده های قبلی خود را به این برنامه متصل کرده و به آرامی به بستر یکپارچه سازی شده CRM مهاجرت نمایید. در این میان خیلی از مجموعه های بزرگ هستند که با توجه به حساسیت بیش از اندازه نرم افزارهای مورد استفاده نیاز به پیاده سازی نرم افزار به صورت Cluster ,HA دارند.

مهمترین وجه تمایز کیان پرداز هوشمند با سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات و نرم افزارهای CRM در این است که مایکروسافت داینامیکس 365 را متناسب با سیستم شرکت شما، به صورت اختصاصی طراحی و پیکربندی می کند تا بتوانید به بهترین شکل از امکانات آن استفاده کنید. واقعیت این است که بیشتر نرم افزارهای سی آر ام، از جمله مایکروسافت داینامیکس دارای ابزارک ها و قابلیت های فراوانی هستند که همه مجموعه ها به آنها نیازی ندارند. علاوه بر این برخی از شرکت به ابزارهای خاصی احتیاج دارند که در این برنامه ها تعریف نشده است. در چنین شرایطی کیان پرداز هوشمند با سفارشی سازی مایکروسافت CRM تمام ابزارهایی که واقعا برای مدیریت ارتباط با مشتری به آنها احتیاج دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر آن، کیان پرداز هوشمند جهت استفاده مجموعه های کوچک، اقدام به اجاره دادن سرورهای اختصاصی ابری روی سرورهای قدرتمند آنلاین کرده است. خدماتی که به عنوان crmonline  به مشتریان عزیز ارائه می شود.

کاربرد مایکروسافت داینامیکس

فرقی ندارد که مجموعه تجاری بزرگی باشید، یا یک کسب و کار کوچک، تیم متخصص و جوان کیان پرداز هوشمند متناسب با نیازها و ظرفیت های شما کار پیاده سازی نرم افزار CRM را انجام می دهد. فهرست کلی خدمات ما به شرح زیر است:

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.