به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

مدیریت قراردادها

برای اینکه بتوانید در زمینه کسب و کار موفق باشید و گام‌های درستی در جهت توسعه هرچه بیشتر واحد اقتصادی خود بردارید، باید توانایی کافی در مدیریت قراردادهای خود داشته باشید. به صورت کلی یک شرکت یا یک واحد اقتصادی با قراردادهای مختلفی روبروست. از جمله قراردادهای خرید، فروش، همکاری مشترک، اجاره و غیره. شما به عنوان صاحب کسب و کار باید تمامی این قراردادها را مدیریت کرده و بیشترین نفع ممکن را از آن‌ها ببرید.

در این راستا ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. بهترین ابزار برای مدیریت قراردادهای شما، نرم افزار CRM است. نرم افزار Microsoft CRM که کیان پرداز هوشمند به شما ارائه می‌کند قابلیت‌های متنوعی دارد که در زمینه مدیریت قراردادها کمک شایانی به شما می‌کند. در ادامه به شرح این نوع از خدمات CRM کیان پرداز هوشمند می‌پردازیم.

مدیریت قراردادها
مدیریت قراردادها

نرم افزار کیان پرداز هوشمند چگونه به مدیریت قراردادها کمک می‌کند؟

فعالیت‌ها و خدماتی که نرم افزار سی آرام کیان پرداز هوشمند در راستای مدیریت قراردادها در اختیار شما قرار می‌دهد عبارتند از:

. ثبت و دسته‌بندی قراردادها

CRM بستری یکپارچه، واحد و امن برای شما ایجاد می‌کند تا تمامی قراردادهای خود را داخل سیستم ثبت نموده و آن‌ها را بر اساس انواع، مشخصه‌ها و ویژگی‌های مختلف دسته‌بندی نمایید. معیارهای دسته‌بندی می‌تواند شامل شماره قرارداد، تاریخ شروع و پایان، نام شرکت فروشنده یا مشتری، محدودیت مبالغ، شرایط قرارداد و خلاصه هر معیاری باشد که مد نظر شماست.

. ثبت دقیق تاریخچه قراردادها

با استفاده از CRM شما می‌توانید تاریخچه‌ای کلی و جزئی از تمامی قراردادهایی که شرکت شما تاکنون بسته را پیگیری کنید. چرا که تمامی اطلاعات قراردادها به صورت منظم داخل سیستم ذخیره می‌شوند. با این کار شما می‌توانید در صورت نیاز روند تمامی تغییرات، اصلاحات، تعاملات با مشتری یا تأمین کننده و غیره در طول دوره قراردادها ببینید.

. یادآوری و تقویم

CRM امکانی برای شما فراهم می‌کند تا هرگز قراردادهای خود را فراموش نکنید. نرم افزار کیان پرداز هوشمند به ابزارهای یادآوری مجهز است که بر اساس تاریخ تقویمی و ساعت‌های مشخص شده زمان فرارسیدن سررسید قراردادهای مختلف را به شما یادآوری می‌‌کند.

از جمله ثبت و یادآوری اتمام قراردادهای ضمانت، سررسید قراردادهای اجاره، سررسید قراردادهای آبونمان، سررسید قراردادهای تسویه، پیگیری قراردادهای فروش ناتمام، پیگیری قراردادهای خرید ناتمام و غیره.

با استفاده از این قابلیت رسیدگی به هیچ قراردادی از یاد شما نخواهد رفت و همه امور به موقع انجام خواهند شد.

مدیریت قراردادها
مدیریت قراردادها

. مدیریت مراحل قرارداد

شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای CRM کیان پرداز مستقیماً روی مراحل مختلف عقد قراردادها یا انجام آن‌ها نظارت داشته باشید. مراحلی که می‌توانند شامل تمدید، اجرا، پایان و تجدیدنظر باشند. همچنین می‌توانید به صورت لحظه‌ای مراحل انجام قراردادهای مختلف توسط کارشناسان را پیگیری کرده و گزارش کاملی از درصد موفقیت قراردادهای هر کدام از کارشناسان فروش داشته باشید.

. مدیریت تسویه‌های مالی

نرم افزار CRM کیان پرداز همچنین می‌تواند نقش مهمی در خوش‌حسابی شما داشته باشد. با استفاده از این نرم افزار شما هرگز سررسیدهای تسویه را فراموش نکرده و مبالغ انواع قراردادهای همکاری یا خرید را به موقع و سر وقت تسویه می‌کنید.

. گزارش‌های تحلیلی از قراردادها

CRM گزارش‌ها تحلیل بسیار خوبی از وضعیت قراردادهای شرکت و عملکردهای آنان در اختیار شما قرار می‌دهد. گزارش‌هایی که به مدیران کمک می‌کنند تا ارزیابی دقی‌تری از وضعیت شرکت داشته باشند و برای آینده تصمیمات بهتری بگیرند.

شما می‌توانید انواع مختلفی از گزارشات را از CRM کیان پرداز هوشمند دریافت کنید.

. تنظیم محدودیت دسترسی

CRM کیان پرداز قابلیت محدودسازی دسترسی را در اختیار شما قرار می‌دهد و با استفاده از این قابلیت می‌توانید تعیین کنید که کدام‌یک از کارکنان به کدام‌یک از قراردادهای دسترسی داشته باشند. با این کار می‌توانید از حفظ امنیت اطلاعات محرمانه شرکت مطمئن شوید.

. تقویت عملکرد تیم فروش و پشتیبانی

زمانی که نرم افزار CRM را روی سیستم مجموعه خود پیاده سازی می‌کنید، کارشناسان واحدهای فروش و پشتیبانی می‌توانند به صورت انتخابی به قراردادهای مختلفی که به آن‌ها مربوط است دسترسی لحظه‌ای داشته باشند. از این رو آگاهی بهتری از وضعیت شرکت داشته و بهتر می‌توانند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند.

مدیریت قراردادها
مدیریت قراردادها

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات


    درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


      درخواست مشاوره

      درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.