هر چیزی که باید در مورد فارسی ساز سی آر ام بدانید!

فارسی‌ساز سی‌ آر ام

تا به حال چند بار پیش آمده است که به دلیل فارسی نبودن یک نرم افزار نتوانسته اید از آن استفاده کنید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که در یک نرم افزار بخواهید فارسی تایپ کنید اما به دلیل عدم پیشتیبانی از زبان فارسی، ناچار شده اید که آن را کنار بگذارید؟

خیلی از این نرم افزارها به دلیل اینکه توسط کمپانی های معروف آمریکایی و اروپایی ساخته می شوند، معمولا زبان انگلیسی دارند و کمتر پیش می آید که از تمام زبان ها پشتیبانی کنند.

نرم افزار سی آر ام مایکروسافت داینامیک هم از دسته ی همین نرم افزارهاست. اگر مدیرعامل یک شرکت هستید یا بخش فروش و بازاریابی یک شرکت را به دست گرفته اید، پس حتما این نرم افزار را نیز می شناسید. نرم افزاری که برای تعامل با مشتریان پدید آمده است و به شما کمک می کند تا درک بهتری نسبت به رفتار آن ها داشته باشید و بتوانید خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه کنید.

اما فارسی ساز سی آر ام چیست؟ چگونه به ما کمک می کند که استفاده های وسیع تری از نرم افزار داشته باشیم؟ در این مقاله از وبسایت کیان می خواهیم در خصوص فارسی ساز سی آر ام صحبت کنیم. بنابراین اگر به این موضوع علاقه دارید یا تصمیم به فعال سازی فارسی ساز crm دارید، حتما تا انتهای مقاله را دنبال کنید.

فارسی ساز مایکروسافت CRM چیست؟

همان طور که گفتیم این نرم افزاری که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است، کاملا به زبان انگلیسی می باشد. احتمالا به خوبی می دانید که نرم افزار سی آر ام، در حقیقت برای مدیریت ارتباط با مشتریان پدید آمده است و به مدیران کمک می کند که فرآیند فروش را به شکل بهتری انجام بدهند.

البته لازم به ذکر است که نرم افزار سی آر ام، ارتباط یکپارچه ای هم میان کارمندان بخش های مختلف یک شرکت مثل بخش اطلاعات واحد فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش به وجود می آورد. ارتباطی که در نهایت به ارائه ی خدمات بهتر می انجامد و سود شرکت را افزایش می دهد.

باید بدانید که به محض ورود نرم افزار مایکروسافت داینامیک 365، خیلی از شرکت های ایرانی اقدام به ساخت فارسی ساز برای آن کردند. طبیعتا این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی نمی کرد و برای پیاده سازی محیط فارسی در این نرم افزار، نیازمند شرکت هایی بودیم که بتوانند چنین کاری را انجام بدهند.

در حال حاضر با خرید نرم افزار CRM مایکروسافت، شما می توانید به محض باز شدن نرم افزار، محیط آن را روی زبان فارسی یا سایز زبان ها تنظیم کنید.

فارسی ساز شرکت کیان

یکی از بهترین فارسی سازهای سی آر ام که در حال حاضر، میان صاحبان شرکت ها معروف و مشهور است، فارسی ساز کیان است که برای نرم افزار سی آر ام مایکروسافت طراحی و پیاده سازی شده است. این فارسی ساز تلاش کرده است که کمترین میزان تغییرات را در برنامه ی اصلی ایجاد کند. البته دقت داشته باشید که عدم تغییر هسته ی اصلی، به این معنی نیست که توسعه پذیری شرکت مایکروسافت مورد توجه قرار نگرفته است.

به طور کلی شرکت کیان از نسخه های 4 نرم افزار سی آر ام مایکروسافت شروع به عرضه ی فارسی ساز کرده است و تا امروز که آخرین نسخه های این نرم افزار ( نسخه های 9) به بازار عرضه شده است، همچنان تلاش می کند که بهترین فارسی ساز سی آر ام را به شما عرضه کند.

امکانات کلی فارسی ساز سی آر ام کیان

همان طور که گفتیم شرکت کیان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های ایرانی است که در حوزه ی فارسی ساز سی آر ام مایکروسافت نیز فعالیت می کند. اما در صورتی که می خواهید این فارسی سازها را روی سی آر ام خود پیاده سازی کنید، باید برخی از ویژگی ها و امکانات آن را نیز بشناسید. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی ها و امکانات فارسی ساز سی آر ام کیان اشاره کرده ایم:

  • تمامی فرم های نرم افزار سی آر ام مایکروسافت، دارای بسته ی قالب راست چین هستند تا متون مربوطه را به کاربر فارسی زبان نمایش دهد.
  • ارائه ی هر دو تقویم شمسی و میلادی که کاربر بنا بر نیاز خود می تواند، یکی از این دو تقویم را به کار ببرد. داشتن تقویم شمسی برای گزارش گیری بسیار حائز اهمیت است.
  • یکی از ایرادات خیلی از فارسی سازها این است که ترجمه ی درست و دقیقی از مفاهیم شرکت اصلی مایکروسافت ارائه نکرده اند. اتفاقی که در مورد فارسی ساز سی آر ام کیان صدق نمی کند و تلاش شده تا دقیق ترین و کاربردی ترین ترجمه ها استفاده شود. این موضوع در تمامی فرم ها، نماها، خروجی های سیستم به اکسل یا ورود و…نیز رعایت شده است.
  • در فارسی ساز کیان تلاش شده است که این مفاهیم برای فارسی زبانان معادل سازی شود.
  • همچنین کاربران ارشد نرم افزار CRM می توانند بنابر نیاز خود، ترجمه های موجود را اصلاح کرده و جایگزین کنند.
  • این فارسی ساز سی آر ام، بر اساس آخرین آپدیت شرکت مایکروسافت پیاده سازی شده است
  • محدودیتی در تعداد کاربرانی که از آن استفاده می کنند، وجود ندارد. بنابراین می توانید کاربران مختلفی برای آن تعریف کرده و به تمام کارمندان خود دسترسی بدهید.
  • بروز رسانی شرکت کیان برای فارسی ساز خود، بر اساس آخرین آپدیت ها و HOT FIX های شرکت مایکروسافت است.
  • می توانید برای تعداد نامحدودی از شرکت ها و دیتابیس ها از سی آر ام فارسی شرکت مایکروسافت استفاده کنید.
  • قیمت کاملا مناسبی دارد و شما می توانید بدون نگرانی از بابت هزینه ها، آن را خریداری کنید.
  • نصب و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است و محیط کاربرپسندی دارد.

کدام یک از فرم های نرم افزار CRM فارسی شده اند؟

برخی از فرم هایی که توسط فارسی ساز سی آر ام کیان ارائه شده اند، شامل موارد زیر است:

  • فرم فعالیت های مختلف شرکت
  • فرم های مربوط به مشتریان
  • فرم های سرنخ ها
  • فرم های مربوط به اتوماسیون فروش
  • فرم های مربوط به اتوماسیون اداری
  • فرم های مربوط به خدمات پس از فروش

سایر فرم های جدید نیز امکان ترجمه و همچنین ترجمه های موجود بر اساسی هر کسب و کار قابلیت سفارشی سازی و تغییر دارد

چرا نرم افزار مایکروسافت سی آر ام؟

حالا که با فارسی سازهای نرم افزار crm آشنا شدید ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که چرا اساسا باید از این نرم افزار برای مدیریت تعامل خود با مشتریان استفاده کنید؟

پاسخ بسیار ساده و روشن است: هیچ یک از سی آر ام های موجود در دنیا، به اندازه ی سی آر ام مایکروسافت مزیت و ویژگی های کاربردی ندارد. ویژگی هایی که باعث شده اند کار کردن با آن بسیار راحت باشد و بتواند تمام نیازهای یک شرکت را پاسخ بدهد.

سی آر ام، در حقیقت شیوه ای نوین برای پیشبینی رفتار مشتری هاست. به این ترتیب شما می توانید خدمات بهتری به آن ها ارائه کرده و فروش خود را افزایش بدهید. در تمام این مسیر، نرم افزارهای سی آر ام، به خصوص مایکروسافت CRM همراه شما خواهند بود و اطلاعات لازم را برای پیشبینی رفتارهای مشتری در اختیارتان قرار می دهد.

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که هر شرکت بزرگی، نیازمند سی آر ام است. بنابراین اگر در آخر به این نتیجه رسیدید که به یک سی آر ام احتیاج دارید، پس قطعا باید فکری به حال فارسی ساز سی آر ام نیز بکنید. شرکت کیان پرداز هوشمند به عنوان یکی از برترین ارائه کنندگان فارسی ساز سی آر ام، بهترین مرجع شما خواهد بود.

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.