به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

چطور می‌توان سی آر ام را با سایر سیستم‌های کسب و کار یکپارچه کرد؟

یکپارچه سازی سی آر ام

یکپارچه سازی سی آر ام : نرم افزار سی آر ام یک برنامه برای یکپارچه سازی سیستم سازمان‌ها و کسب و کارهاست. پیش از این در سایر مقالات کیان پرداز در مورد قابلیت‌ها، مزایا و کاربردهای مختلف نرم افزار CRM صحبت کردیم، اما بهتر است بدانید که یکی از فوق‌العاده‌ترین ویژگی‌های سی آر ام به امکان یکپارچه سازی آن با سایر نرم افزارها از می‌گردد.

Microsoft Dynamics 365 ce به عنوان کامل‌ترین نرم افزار سی آر ام نه‌تنها مستقلاً قابلیت‌های بسیار مهمی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه با اتصال به سایر سیستم‌های شرکت باعث ایجاد ارتقای قابل توجهی در آن‌ها نیز می‌شود.

به واسطه این یکپارچه سازی سی آر ام با سایر ابزارهای نرم افزاری مجموعه، عملکرد کسب و کار شما در زمینه فروش بهبود پیدا کرده، فعالیت‌های شما نظم بیشتری پیدا کرده و به درآمد و رشد بیشتری می‌رسید. اصولاً هر چقدر قابلیت یکپارچه سازی سی آر ام بیشتر باشد، نرم افزار بهتری است.

در این مقاله از کیان پرداز هوشمند قصد داریم به ابزارهایی که امکان یکپارچه سازی با سی آر ام داینامیکس 365 را دارند اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

یکپارچه سازی سی آر ام
یکپارچه سازی سی آر ام

یکپارچه سازی سی آر ام با نرم افزارهای دیگر

در وهله اول بیایید باهم بررسی کنیم و ببینم که اصولاً منظور از یکپارچه سازی چیست؟ وقتی می گوییم داینامیکس 365 قابلیت یکپارچه سازی با سایر نرم افزارهای شرکت را دارد منظورمان است که این برنامه می‌تواند به خوبی به این برنامه‌ها متصل شده و آن‌ها به سیستم واحدی که در شرکت ایجاد کرده وصل کند.

به واسطه یکپارچه سازی سی آر ام با سایر نرم افزارها می‌توانید کارایی آن‌ها را ارتقا بخشیده و امکانات تحول دیجیتال سی آر ام را به آن‌ها نیز اضافه کنید. با استفاده از قابلیت یکپارچه سازی سی آر ام دیگر نیازی به جابجا شدن بین سیستم‌های مختلف نخواهید داشت و همه اتفاقات بر بستری واحد رخ خواهد داد.

در ادامه به معرفی نرم افزارهایی که امکان یکپارچه شدن با داینامیکس 365 را دارند اشاره می‌کنیم تا موضوع کمی برایتان روشن‌تر شود.

1. یکپارچه سازی سی آر ام با ایمیل

یکپارچه سازی سی آر ام با صندوق ایمیل‌ها یکی از ویژگی‌های مهم این نرم افزار است. ایمیل یکی ابزار ضروری برای شرکت شما جهت برقراری ارتباط با مشتریان و ارتباطات داخلی مجموعه است.

شما می‌توانید جیمیل خود را به داینامیکس 365 متصل کرده و تمامی داده‌های ایمیلی مجموعه را یکپارچه کنید. با این کار می‌توانید ایمیل‌ها را به صورت زمانبندی شده و گروه بندی شده برای مشتریان مورد نظر ارسال کنید، تمامی اسناد و مدارکی که از طریق ایمیل جابجا شده‌اند را داخل سرور اصلی ذخیره کنید و غیره.

سی آر ام یک افزونه ضروری برای بازاریابی ایمیلی و بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی با استفاده از ایمیل است.

2. یکپارچه سازی CRM با تقویم

شما می‌توانید CRM را به تقویم گوگل متصل کنید تا از این طریق بتواند رویدادهای مختلف را به صورت هوشمند به همه کارکنان اطلاع دهد. با یکپارچه سازی سی آر ام با تقویم نه تنها هریک از کارکنان به صورت فردی از یک منشی مجازی هوشمند برای مدیریت زمانی کارها بهره‌مند می‌شوند، بلکه به عنوان مدیر می‌توانید پروژه‌های گروهی را نیز به خوبی زمانبندی و پیگیری کنید.

علاوه بر این، CRM تمامی رویدادهای مجموعه را روی تقویم ذخیره می‌کند تا تاریخ و ساعت دقیق همه موارد به خوبی مشخص باشد.

کیان پرداز هوشمند داینامیکس 365 را به تقویم فارسی مجهز کرده تا مشکلی برای کاربران به وجود نیاید.

3. یکپارچه سازی با پیام‌رسان‌های آنلاین

شما می‌توانید پیام‌رسان‌های آنلاین را نیز به داینامیکس 365 متصل کنید. به عنوان مثال می‌توانید واتساپ را به سیستم سی آر ام متصل کرده و از آن طریق اطلاعات ارزشمندی از تعاملات مخاطبان با مجموعه به دست بیاورید.

سی آر ام امکان تبلیغات در واتساپ را به خوبی فراهم کرده و به شما در بررسی نحوه تعاملات مشتریان با پیام‌های ارسال شده کمک می‌کند. به عنوان مثال به شما نشان می‌دهد چند درصد پیام‌های ارسالی به دست مخاطب رسیده، چند درصد دیده شده، چند درصد به تعامل رسیده و چند درصد به فروش منتهی شده‌اند.

همچنین می‌توانید با اتصال پیام‌رسان‌های آنلاین به CRM ساز و کاری طراحی کنید که فاکتورهای فروش به صورت اتوماتیک بعد از هر خرید برای مشتری ارسال شود، به برخی از سؤالات رایج او به صورت خودکار پاسخ داده شود، پیام‌های تشکر یا تبریک برای او ارسال شود و غیره.

یکپارچه سازی سی آر ام
یکپارچه سازی سی آر ام

4. یکپارچه سازی سی آر ام با فرم‌های نظرسنجی

شما می‌توانید سی آر ام را به فرم‌های نظرسنجی آنلاین خود متصل کنید تا به صورت اتوماتیک برایند این نظرات را جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار دهد. با این کار دیگری نیازی به جمع آوری و بررسی دستی این فرم‌ها نخواهید داشت. با سی آر ام فرم‌های نظرسنجی کارایی واقعی خود را پیدا کرده و شما را در جریان نظرات مشتریان نسبت سازمان قرار می‌دهد.

5. یکپارچه سازی سی آر ام با سیستم‌های تلفنی

یکپارچه‌سازی با سیستم‌های تلفنی یکی از قابلیت‌های سی آر ام است. با متصل کردن مرکز تماس خود به نرم افزار داینامیکس 365 می‌توانید تحول قابل توجهی در کیفیت پاسخگویی خود ایجاد کنید.

سی آر ام می‌تواند اطلاعات مشتری را در لحظه تماس به پاسخ دهنده نمایش دهد، می‌تواند پرونده هر مشتری را قبل از تماس در اختیار کارشناس فروش یا بازاریابی قرار دهد، می‌تواند اطلاعات جدید ذخیره شده از مشتری را در لحظه به کارکنان مربوطه در واحدهای دیگر هم نشان دهد، می‌تواند به صورت خودکار نتایج نظرسنجی‌های تلفنی را ثبت کند، می‌تواند هر مشتری را به صورت خودکار به کارشناس فروشی ارجاع دهد که همواره با او در ارتباط بوده و غیره.

با استفاده از سی آر ام همچنین می‌توانید برای سیستم‌های تلفنی خود نیز سطح دسترسی تعریف کنید، مکالمات را ضبط کنید و کیفیت تماس‌ها را از طریق گزارش‌های پیگیری کنید. مثلاً ببینید که هر کارشناس در یک ماه چند تماس ورودی یا خروجی دارد و چند درصد از تماس‌هایش به فروش منجر می‌شود، میزان رضایت مشتریان از کیفیت پاسخگویی او چقدر است و غیره.

شما می‌توانید داینامیکس 365 را به انواع سیستم‌های تلفنی به ویژه سیستم تلفنی وویپ متصل کنید.

6. یکپارچه سازی با چت زنده

کسب و کارهای بزرگی که به مدیریت ارتباط با مشتریان اهمیت می‌دهند حتماً یک پنل چت زنده در وب‌سایت خود دارند. سی آر ام می‌تواند با اتصال به این پنل پیام‌های دریافتی در چت زنده را ذخیره و مدیریت کرده و حتی در پرونده شخصی مشتری نیز ثبت کند.

مدیریت چت زنده باعث می‌شود تا سرعت و پاسخگویی شما در این واحد افزایش پیدا کرده و موجبات رضایت مشتریان را هرچه بیشتر فراهم کنید. همچنین می‌توانید با مدیریت اطلاعات این پنل بانک سرنخ‌ها یا مشتریان بالقوه خود را پر کرده و بعداً استراتژی‌های مناسبی برای جذب آن‌ها پیاده سازی کنید.

7. یکپارچه سازی CRM با وب سایت

شما می‌توانید سایت مجموعه خود را نیز با داینامیکس 365 یکپارچه کنید. با این کار لیست مخاطبین سایت شما همواره به روز خواهد ماند و نیازی به ورود دستی اطلاعات نخواهید داشت.

یکپارچه سازی سی آر ام
یکپارچه سازی سی آر ام

8. یکپارچه سازی با رویدادها

داینامیکس 365 می‌تواند به مدیریت برگزاری رویدادهای مختلف به شما کمک کند. به عنوان مثال اگر وبینار خاصی دارید می‌تواند به صورت خودکار تاریخ و ساعت برگزاری آن را به افرادی که ثبت نام کرده‌اند یادآوری کند.

اما مهم‌ترین قابلیت آن امکان مدیریت کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی است. با استفاده از داینامیکس 365 می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را مدیریت کرده و برای سازمان یک کاریز و قیف فروش تعریف کنید. با این کار نه تنها هزینه‌های راه اندازی کمپین پایین می‌آید و اثرگذاری آن بالاتر می‌رود، بلکه می‌توانید از داده‌های جمع آوری شده از مشتریان از دست رفته نیز استفاده کرده و بعداً برای جذب آن‌ها مجدداً تلاش کنید.

9. یکپارچه سازی سی آر ام با نرم‌افزارهای مالی

شما می‌توانید CRM را به نرم افزارهای حسابداری خود نیز متصل کنید تا بتوانید از گردش و عملکرد مالی مجموعه گزارش‌های دقیقی بگیرید.

10. یکپارچه سازی با اکسل و ورد

داینامیکس 365 محلی از شرکت مایکروسافت است. به همین خاطر برعکس خیلی از نرم افزار‌های سی آر ام دیگر، به سادگی با دیگر برنامه‌های مایکرویافت مانند ورد و به ویژه اکسل یکپارچه می‌شود. با استفاده از داینامیکس 365 شما می‌توانید اطلاعاتی که روی برنامه ورد یا اکسل ثبت می‌کنید را مستقیما و در لحظه داخل سیستم یکپارچه کلی نیز وارد نمایید.

یکپارچه سازی سی آر ام
یکپارچه سازی سی آر ام

جمع بندی

یکپارچه سازی سی آر ام با سایر سیستم‌های سازمانی باعث ارتقای قابلیت‌های آن نرم افزارها شده و تمامی عملکردهای شما را در یک بستر واحد ذخیره می‌کند.

با یکپارچه سازی سی آر ام دیگر اطلاعات تکه و پاره نخواهند شد. یعنی اطلاعات ایمیل‌ها، مرکز تماس، بازاریابی پیامکی، کمپین‌ها، وب‌سایت و غیره همگی در یک بستر واحد و قابل تحلیل گردآوری می‌شوند.

داینامیکس 365 از این طریق است که می‌تواند موجب تحول سازمانی و یکپارچه سازی کل سیستم شرکت در قالب یک کل واحد می‌شود.

نقش OKR و KPI در پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز نرم‌افزارهای IT و CRM برای تحول دیجیتال کسب‌وکارها
شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) برای بهبود عملکرد سازمان‌ها: راهنمای جامع برای مدیران کسب‌وکار و فناوری
چند نفر برای پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM کافی است؟ راهنمایی برای به‌صرفه‌ترین راهکار در سازمان‌ها
CRM، یک بازی تیمی: راهکارها و مانتراهای برتر برای استفاده بهینه و مداوم

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


    ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    پاسخگویی از طریق تلفن

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    آخرین مقالات


      درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


        درخواست مشاوره

        درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.