به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

کاربردها و مزایای نرم افزار dynamics 365

نرم افزار dynamics 365

نرم افزار Dynamics 365 به گفته کارشناسان، بهترین و کامل‌ترین نرم افزار CRM در دنیا است. dynamics 365 که توسط شرکت معتبر مایکروسافت طراحی و توزیع شده و امکانات فوق‌العاده حرفه‌ای و دقیقی را در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند با استفاده از امکانات این برنامه زیرساخت‌های ارتباطی کل مجموعه خود اعم از کانال‌های ارتباط با مشتریان و کانال‌های ارتباطی کارکنان داخل مجموعه را ساماندهی کنند.

در میان تمام نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری که داخل بازار وجود دارند، dynamics 365 می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. اما چرا؟ آیا تمام نسخه‌های نرم افزار dynamics 365 قابل اعتماد هستند؟ آیا نسخه‌های رایگان dynamics 365 به درد شما خواهد خورد؟ مزایا و معایب این نرم افزار چیست؟

کیان پرداز هوشمند به عنوان یک شرکت خوش سابقه نرم افزاری در زمینه خدمات مدیریت ارتباط با مشتری و زیرساخت‌های IT، نرم افزار dynamics 365 ce را برای شما پیاده‌سازی می‌کند. از این رو قصد داریم در این مقاله توضیحات کاملی را پیرامون این برنامه در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

نرم افزار dynamics 365
نرم افزار dynamics 365

معرفی نرم افزار dynamics 365

dynamics 365 ce جدیدترین نرم افزار XRM (مدیریت ارتباط با ذینفعان) شرکت مایکروسافت است. dynamics 365 یک نرم افزار کاملاً منعطف است که می‌تواند متناسب با نیازهای خاص هر نوع کسب و کاری سفارشی سازی شود. اما این نرم افزار در ساختار کلی خود با هر فرم سفارشی، دارای 3 ماژول اصلی به نام ماژول فروش، ماژول بازاریابی و ماژول خدمات مشتری است.

برای درک بهتر کارایی، مزایا و عملکرد نرم افزار dynamics 365 بهتر است به بررسی هر یک از این ماژول‌ها بپردازیم.

ماژول فروش نرم افزار dynamics 365

ماژول فروش نرم افزار dynamics 365 همانطور که از نامش پیداست، مخصوص تیم فروش است. کارشناسان واحد فروش هر کسب و کاری می‌توانند با استفاده از امکاناتی که این ماژول در اختیارشان قرار می‌دهد عملکرد و راندمان کاری خود را ارتقا ببخشند.

ماژول فروش نرم افزار dynamics 365 با ارائه راهکارهایی ساده و تطبیق‌پذیر، سرنخ‌ها (مشتریان بالقوه) بیشتری ایجاد کرده و باعث بهبود روابط کارشناسان فروش در زمینه ارتباط با مشتری می‌شود. اتفاقی که تأثیری مستقیم در افزایش سود مجموعه شما خواهد داشت.

ماژول فروش هماهنگی بین کارشناسان فروش با یکدیگر و با دیگر اعضای مجموعه را بهبود می‌بخشد. همچنین فرآیند تبدیل سرنخ به مشتری فعال را اتوماسیون کرده و راندمان کاری مجموعه را بالاتر می‌برد (سختی کار را کم کرده و اثرگذاری آن را بیشتر می‌کند).

ماژول بازاریابی نرم افزار dynamics 365

امروزه بازاریاب‌ها باید علاوه بر مهارت‌های کلامی، توانایی لازم برای برنامه‌ریزی، اجرا و اندازه‌گیری کمپین‌ها را نیز داشته باشند. نرم افزار dynamics 365 در زمینه بازاریابی به شما کمک می‌کند سرعت و کیفیت برنامه‌ریزی‌های خود را بهبود بخشید.

با استفاده از dynamics 365 می‌توانید بسیاری از فرآیندها بازاریابی مانند پیگیری مشتریان از طریق ارسال پیام در کانال‌های مختلف (پیامک، ایمیل، واتساپ یا تلگرام) را اتوماسیون کرده و با تعریف برنامه‌های زمانی دقیق، پیام‌های مناسب را در زمان مقرر برای هر مشتری ارسال کنید.

ماژول بازاریابی نرم افزار dynamics 365 همچنین به برنامه ریزی و اندازه گیری نتیجه کمپین‌های تبلیغاتی نیز کمک شایانی می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید کمپین‌ها را به صورت آزمایشی و کوچک برگزار کنید و بازخورد خوبی از آورده‌های آن بگیرید. سپس در صورت موفق بودن کمپین آزمایشی، هزینه‌های هنگفت صرف کمپین اصلی کنید.

بر اساس آمارهای عملکرد بخش بازاریابی نرم افزار dynamics 365 حدود 5 تا 7 درصد از دیگر نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در جهان بهتر است.

ماژول خدمات مشتریان نرم افزار dynamics 365

ماژول خدمات مشتریان dynamics 365 به شما کمک می‌کند تا شفافیت ارتباط با مشتریان در زمینه ارائه خدمات را بالاتر ببرید. استفاده از خدمات این ماژول باعث افزایش رضایت مشتریان از ارتباط با مجموعه شما می‌شود.

با استفاده از این ماژول دیگر هیچ تماسی بی پاسخ نمی‌ماند و هیچ یک از درخواست‌های مشتریان بدون رسیدگی نخواهد ماند. با استفاده از این ماژول می‌توانید تمامی کانال‌های ارتباطی مشتری با مجموعه را یکپارچه کرده و مانند یک دوست قدیمی و آشنا با او ارتباط برقرار کنید، نه یک شرکت بی‌هویت و غریبه.

استفاده از امکانات ماژول dynamics 365 به شما کمک می‌کند تا سطح خدمات به مشتری را بالاتر برده و در زمینه سرعت و کیفیت ارائه خدمات، از رقبای خود پیش بیفتید.

معرفی نرم افزار dynamics 365
معرفی نرم افزار dynamics 365

انواع نرم افزار dynamics 365

نرم افزار dynamics 365 در دو نسخه on-line (ابری) و on-premise (نصبی – تحت وب) ارائه می‌شود. نسخه ابری نرم افزار dynamics 365 روی سرورهای ابری کرایه‌ای پیاده‌سازی شده و ساده‌تر است. اما نسخه نصبی نرم افزار dynamics 365 روی سرورهای داخلی پیاده‌سازی شده و امکاانت متنوع‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر  یک از این نسخه‌ها می‌پردازیم:

dynamics 365 ابری

  • تمامی سرورهای توسط مایکروسافت یا شرکت ارائه دهنده نرم افزار مدیریت می‌شوند
  • دسترسی به اطلاعات سرور تنها از طریق اتصال به اینترنت ممکن خواهد بود
  • امکانات سفارشی سازی این نسخه محدودتر است
  • امکان بک‌آپ گرفتن شخصی از اطلاعات وجود ندارد
  • سرورهای آنلاین محدود حجم ذخیره سازی دارند و حجمشان چندان زیاد نیست
  • تمامی قابلیت‌های مدیریت ارتباطات درون سازمان در نسخه ابری وجود دارد
  • نرم افزار به صورت خودکار آپدیت می‌شود

dynamics 365 نصبی

  • پایگاه داده یا سرورها توسط خود کاربر مدیریت می‌شوند
  • این نسخه به نصب و پیاده‌سازی توسط نیروهای حرفه‌ای نیاز دارد
  • قابلیت‌های سفارشی‌سازی آن بیشتر است
  • محدودیتی در حجم ذخیره داده‌ها وجود ندارد
  • برای استفاده از خدمات جانبی، نگهداری، تعمیرات و بک‌آپ‌های اطلاعاتی کلی نیاز به پرداخت هزینه هست
  • آپدیت‌های نرم‌ افزار باید به صورت دستی انجام شوند
  • به صورت کلی نسخه نصبی چه برای گیاده سازی و چه برای نگهداری به هزینه بیشتری نیاز دارد، اما قابلیت‌ها و امکانات آن نیز بیشتر است
انواع نرم افزار dynamics 365
انواع نرم افزار dynamics 365

چه کسانی از dynamics 365 استفاده می‌کنند؟

نرم افزار dynamics 365 مایکروسافت ده‌ها هزار کاربر در سطح جهان دارد. این پایگاه مشتریان اتفاقی نیست. بیشتر کسب و کارهایی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگ تجاری هستند. پایگاه مشتریان dynamics 365 یکی از مهمترین ستون‌های اعتبار بسیار بالای این نرم افزار به شما می‌رود.

dynamics 365 ce چیزی فراتر از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. قابلیت‌های متنوع dynamics 365 آن را به یکی از جامع‌ترین و قابل‌اتکاترین نرم افزارهای شرکتی در سطح دنیا تبدیل می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات dynamics 365 حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

امکانات و ابزارهای نرم افزار dynamics 365 باعث اصلاح تمام زیرساخت‌های ارتباطی درون و برون سازمانی مجموعه شما شده و بهترین بهترین شکل ممکن داده‌های شرکت شما را جمع‌آوری و مدیریت می‌کند. بالا بردن راندمان کاری مجموعه، حذف فرآیندهای تکراری، دسترسی لحظه‌ای به تمامی اطلاعات مورد نیاز، جلوگیری از گم شدن اطلاعات، اتوماسیون فرآیندهای اداری و غیره، تنها گوشه‌ای از خدمات dynamics 365 به شمار می‌روند.

این نرم افزار علاوه بر این ابزارها، سازگاری بسیار خوبی هم با دیگر محصولات مایکروسافت، به ویژه نرم افزارهای Office دارد. از آنجایی که بیشتر شرکت‌ها اطلاعات خود را از طریق نرم افزار اکسل مدیریت می‌کنند، می‌توانند خیالی آسوده از سازگاری اکسل با dynamics 365 داشته باشند.

dynamics 365 رابط کاربری ساده و کاربرپسندی دارد. موضوعی که برای بسیاری از مجموعه‌ها یک امتیاز مهم به شمار می‌رود.  

اصولاً اگر قصد دارید زیرساخت‌های نرم افزاری شرکت خود را متحول کنید، ارتباطات درون و برون سازمانی را بهینه سازی کنید، گزارش های دقیقی از انواع عملکردهای مجموعه و هر یک از کارکنان داشته باشید، بازار و نیازمندی مشتریان هدف خود را پیش بینی کنید، از رقبای خود جلو بیفتید و سودآوری مجموعه را بین 30 تا 80 درصد افزایش دهید، توصیه می‌کنیم حتماً از نرم افزار dynamics 365 استفاده کنید.

چه کسانی از dynamics 365 استفاده می‌کنند؟
چه کسانی از dynamics 365 استفاده می‌کنند؟

معایب نرم افزار dynamics 365

حال که مزایا و کاربردهای فوق العاده نرم افزار dynamics 365 صحبت کردیم، بهتر است کمی هم به معایب رایجی که در مورد این نرم افزار اشاره می‌شود بپردازیم.

واقعیت این است که اگر به نظرات کاربران توجه کنید، متوجه خواهید شد که معایب مختلفی برای این نرم افزار ذکر شده است. معایبی که همگی آن‌ها به ویژه در مورد استفاده از dynamics 365 برای شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک است. از جمله این معایب می‌توان به پایین بودن سرعت لود برنامه به خاطر سنگین بودن آن، پیچیدگی کار با نرم افزار به خاطر امکانات متعدد، نیاز به آموزش، فارسی سازی نامناسب و محاسبه جداگانه قیمت برخی ماژول‌ها اشاره کرد.

در حقیقت این ایرادها نه‌تنها کاملاً درست هستند، بلکه بیشتر از اینها هستند! اما فقط تا زمانی که از نسخه نامناسب نرم افزار dynamics 365 استفاده کنید.

شما می‌توانید همین حالا نسخه رایگان dynamics 365 را از اینترنت دانلود کرده و روی سیستم‌های شرکت خود نصب کنید. با این کار از سرورهای رایگان مایکروسافت هم برخوردار شده و می‌توانید کار خود را آغاز کنید. اما نسخه‌های رایگان این نرم افزار دردی از شما دوا نمی‌کند. همانطور که اشاره کردیم، این نرم افزار نیاز به پیاده‌سازی دارد.

اگر می‌خواهید از قابلیت‌های dynamics 365 بهره‌مند شوید، باید شرکت‌های نرم افزاری که این برنامه را پیاده‌سازی و پشتیبانی می‌کنند همکاری کنید.

کیان پرداز هوشمند نرم افزار dynamics 365 را متناسب با نیازها و ظرفیت‌های مجموعه شما سفارشی‌سازی کرده و قابلیت‌هایی که د راین مرحله به آن‌ها نیاز ندارید را قفل می‌کند. این کار باعث می‌شود تا هم سرعت نرم افزار بالاتر برود ،هم کار کردن با آن دیگر پیچیدگی نداشته باشد. کیان پرداز همچنین به صورت اختصاصی اقدام به فراسی‌سازی dynamics 365 ce نموده و سعی کرده با زبان و کلمات روان این برنامه را به صورت کاملاً فارسی و با تقویم شمسی در اختیار شما قرار دهد.

dynamics 365 کیان پرداز هوشمند همچنین قابلیت نصب روی سرورهای داخلی و سرورهای ابری را دارد. کیان پرداز علاوه بر پشتیبانی کامل نرم افزار، پس از نصب و راه‌اندازی نحوه استفاده از ان را به صورت کامل به مدیران و کارکنان آموزش می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر حتماً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معایب نرم افزار dynamics 365
معایب نرم افزار dynamics 365

جمع‌بندی

نرم افزار dynamics 365 شرکت مایکروسافت به اعتقاد کارشناسان بهترین و کامل‌ترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در جهان است. شرکت کیان پرداز هوشمند با فارسی‌سازی و سفارشی‌سازی نسخه اورجینال این برنامه تمامی قابلیت‌های آن را در اختیار کسب و کارهای داخلی قرار داده و از این طریق امکان رشد و توسعه را در اختیار این مجموعه‌ها قرار داده است.

با استفاده از dynamics 365 نه تنها می‌توانید کیفیت ارائه خدمات، ارتباط با مشتریان، تحلیل بازار و البته سودآوری خود را بالاتر ببرید، بلکه می‌توانید ساز و کاری محکم در شرکت خود ایجاد کنید که یکپارچگی مدیریتی و بقای مجموعه در آینده را تحکیم می‌کند.

نقش OKR و KPI در پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز نرم‌افزارهای IT و CRM برای تحول دیجیتال کسب‌وکارها
شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) برای بهبود عملکرد سازمان‌ها: راهنمای جامع برای مدیران کسب‌وکار و فناوری
چند نفر برای پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM کافی است؟ راهنمایی برای به‌صرفه‌ترین راهکار در سازمان‌ها
CRM، یک بازی تیمی: راهکارها و مانتراهای برتر برای استفاده بهینه و مداوم

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


    ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    پاسخگویی از طریق تلفن

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    آخرین مقالات


      درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


        درخواست مشاوره

        درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.