به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

آیا سی آر ام مخصوصاً برای کسب و کارهای بزرگ مناسب است یا کوچک‌ترین کسب و کارها هم می‌توانند از آن استفاده کنند؟

سی آر ام برای کسب و کارها

سی آر ام برای کسب و کارها : یک از کارشناسان حوزه مدیریت حرف جالبی در مورد سی آر ام زده. او می‌گوید که سی آر ام یک نرم افزار نیست، ‌بلکه یک تفکر است. واقعاً هم همین‌طور است اگر ابتدا اندیشه تغییر نداشته باشید، ابزار تغییر هیچ کمکی به شما نمی‌کند. اگر قصد نظم بخشیدن به ساز و کارهای مجموعه خود را نداشته باشید، بهترین ابزار تحول دیجیتال هیچ فایده‌ای برای شما نخواهد داشت.

نرم افزار سی آر ام کاری به اندازه کسب و کار شما ندارد. واقعیت این است که همه بزرگان هم روزی کوچک بوده‌اند اما با منظم ساختن فرآیندهای کاری و افزایش بازدهی توانسته‌اند به یک مجموعه بزرگ و موفق تبدیل شوند. سی آر ام می‌تواند به انواع کسب و کارهای بزرگ، کوچک یا حتی فریلنسرها و افرادی که شغل آزاد یا فردی دارند کمک کند.

با استفاده از داینامیکس ۳۶۵ به عنوان کامل‌ترین نرم افزار سی آرام، می‌توانید ارتباطات خود را با تمامی ذینفعان (اعم از مشتریان،‌کارمندان،تأمین کنندگان و سهامداران) مدیریت کرده و بازدهی کسب و کار خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

سی آر ام به کسب و کارهای کوچک فرصت رشد و توسعه می‌دهد و باعث می‌شود تا کسب و کارهای بزرگ بتوانند از گس روابط گسترده و پیچیده خود به خوبی بر بیایند.

در این مقاله از کیان پرداز هوشمند قصد داریم بیشتر در مورد کاربردهای اصلی سی آر ام برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کاربردهای سی آر ام برای کسب و کارهای بزرگ،‌متوسط و کوچک

سی آر ام برای کسب و کارها
سی آر ام برای کسب و کارها

. کسب و کارهای بزرگ

سهم بزرگی از مشتریان سی آر ام را کسب و کارهای بزرگ تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که مجموعه‌ها و سازمان‌های بزرگ معمولاً بسیار گسترده هستند و بخش‌های زیادی دارند. در این نوع کسب و کارها کارمندان و کارکنان زیادی مشغول هستند و روزانه اطلاعات بسیار زیادی به سازمان وارد می‌شود.

طبیعتاً مدیریت این حجم از کار، کارمندان و داده کار ساده‌ای نیست‌ و از پس یک فرد برنمی‌آید. بنابراین کسب و کارهای بزرگ به یک نرم افزار یکپارچه سازمانی (سی آرام) مانند داینامیکس ۳۶۵ نیاز ضروری دارند.

سی آر ام  باعث بهبود ارتباطات درون و برون سازمانی می‌شود. موضوعی که برای شرکت‌های بزرگ واقعاً مهم است. با سی آر ام ارتباط مستقیمی بین بخش‌های مختلف شرکت شکل می‌گیرد و همه می‌توانند در سریع‌ترین زمان به اطلاعات مورد نیازی خود (که در دسترس واحد دیگر است)‌دسترسی داشته باشند.

با سی آر ام هیچ سندی به صورت پراکنده ذخیره نشده و همه چیز در یک بستر واحد (سرور) ذخیره می‌شود. به همین خاطر هیچ فایلی هرگز گم نشده و  همیشه قابل ردیابی خواهد بود. داینامیکس ۳۶۵ همچنین به صورت اتوماتیک و بر اساس معیارهای تعریف شده توسط کاربر، اطلاعات ورودی را دسته بندی می‌کند تا داده‌ها روی هم تلنبار نشوند و در قالب پرونده‌های منظم قابل پیگیری باشند.

با مدیریت داده‌های سازمانی و یکپارچه سازی سیستم داخلی نیازمندی مجموعه به افراد کاهش پیدا کرده و سیستم اداری یک هویت مستقل و کارآمد پیدا می‌کند. با این کار بازدهی مجموعه در همه زمینه‌ها به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

از طرف دیگر کسب و کارهای بزرگ معمولاً مشتریان زیادی دارند و سفارش‌های بزرگی می‌گیرند (B2B). از این رو نیاز به سیستم دقیق برای پیگیری و آماده سازی سفارشات مشتریان و بازاریابی مؤثر دارند. ابزارهایی که سی آر ام به خوبی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

سی آر ام برای کسب و کارها
سی آر ام برای کسب و کارها

. کسب و کارهای متوسط

سی آر ام به عنوان یک سیستم یکپارچه ظرفیت رشد و توسعه را در مجموعه‌های مختلف افزایش می‌دهد. موضوعی که کسب و کارهای متوسط به آن نیاز دارند. این یک واقعی است که ریسک کسب و کارهای متوسط بسیار بالاست. کسب و کارهای با اندازه متوسط در مرحله رشد هستند و همین موضوع آن‌ها در معرض ریسک‌ها و خطرات زیادی قرار می‌دهد.

چرا که نه سرمایه و پشتوانه کسب و کارهای بزرگ را دارند،‌ نه می‌توانند با درآمد کسب و کارهای کوچک به حیات خود ادامه دهند. به همین خاطر مجبور به رشد هستند وگرنه نابود می‌شوند.

سی آر ام ریسک‌های این رشد را به شکل قابل توجهی کاهش داده و باعث می‌شود تا صاحبان کسب و کارهای متوسط بتوانند با دیدی باز و آگاهی کامل مسیر توسعه را طی کنند. داینامیکس ۳۶۵ به خوبی نقاط ضعف و قوت کسب و کار را مشخص می‌کند و گزارش‌های تحلیلی دقیقی از وضعیت عملکرد مجموعه ارائه می‌دهد.

صاحبان کسب و کار می‌توانند با استفاده از این گزارش‌های برنامه‌های ریزی‌های بهتری برای ادامه فعالیت‌های خود داشته باشند و حضور مؤثرتری در بازار داشته باشند.

سی آر ام برای کسب و کارها
سی آر ام برای کسب و کارها

. کسب و کارهای کوچک

برخلاف تصور بسیاری از افراد سی آر ام تنها مخصوص کسب و کارهای بزرگ نیست. اتفاقاً کسب و کارهای کوچک می‌توانند سود بیشتری از آن ببرند!

واقعیت این است که کسب و کارهای کوچک از چند زاویه می‌توانند از سی آر ام بهره ببرند. داینامیکس ۳۶۵ می‌تواند فرصت‌های فروش را برای شما مشخص کند و از این طریق نه تنها شانس جذب مشتری را افزایش دهد بلکه هزینه جذب را هم پایین بیاورد.

از طرف دیگر سی آر ام با ذخیره سازی و دسته بندی اطلاعات مشتری اسباب افزایش رضایت او از همکاری با شما را فراهم کرده و باعث می‌شود بیشتر بتوانید نام کسب و کار خود را در بازار جا بیندازید.

سی آر ام برای کسب و کارهای کوچک مانند یک سرمایه گذاری فوق‌العاده هم می‌کند. چراکه بانک اطلاعاتی که کسب و کارهای کوچک از همان شروع به جمع آوری آن می‌کنند می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور کلید اصلی رشد و توسعه و پیشرفت آن‌ها در بازار باشد.

سی آر ام جایگاه کسب و کارهای کوچک را در بازار تثبیت می‌کند و باعث می‌شود تا از همان ابتدا به صورت اصول و منطقی در راستای موفقیت گام بردارند. مزایای سی آر ام برای افزایش رضایت مشتری و در نتیجه سودآوری مجموعه باعث شده تا امروزه داینامیکس ۳۶۵ به یک ابزار پایه‌های و ضروری برای کسب و کارهای کوچک تبدیل شود.

بر اساس آمارها بیشتر ۵۵ درصد کسب و کارهای کوچکی که از سی آر ام به درستی استفاده کرده‌اند توانسته‌اند به مجموعه‌های بزرگ تبدیل شوند.

کیان پرداز هوشمند نرم افزار داینامیکس ۳۶۵ را به عنوان بهترین نرم افزار سی آرام،‌ متناسب با نیازها و ظرفیت‌های مجموعه شما پیاده سازی می‌کند. گستردگی ابزارهای این نرم افزار باعث شده تا به خوبی پاسخگوی نیاز انواع کسب و کارها باشد.

سی آر ام برای کسب و کارها
سی آر ام برای کسب و کارها

جمع بندی

سی آر ام برای کسب و کارهای بزرگ و متوسط و کوچک کاربرد دارد. گرچه هدف استفاده هر یک از این کسب و کارها از سی آر ام ممکن است متفاوت باشد،‌ اما مزایا و کاربردهای نرم افزار یکپارچه ساز سازمانی برای همه نوع کسب و کاری با هر اندازه و در هر صنعتی ضروری است.

نقش OKR و KPI در پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز نرم‌افزارهای IT و CRM برای تحول دیجیتال کسب‌وکارها
شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) برای بهبود عملکرد سازمان‌ها: راهنمای جامع برای مدیران کسب‌وکار و فناوری
چند نفر برای پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM کافی است؟ راهنمایی برای به‌صرفه‌ترین راهکار در سازمان‌ها
CRM، یک بازی تیمی: راهکارها و مانتراهای برتر برای استفاده بهینه و مداوم

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


    ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    پاسخگویی از طریق تلفن

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    آخرین مقالات


      درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


        درخواست مشاوره

        درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.