به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

مراحل اجرای پروژه سی آر ام با کیان پرداز هوشمند

اجرای پروژه سی آر ام

اجرای پروژه سی آر ام : در سایر مقالات کیان پرداز هوشمند درباره مزیت ها و کابردهای حیاتی نرم افزار سی آر ام صحبت کرده ایم. اما اگر قصد داشته باشید سیستم شرکت خود را به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مجهز نمایید، از کجا باید شروع کنید؟

در ادامه همراه ما باشید تا با مراحل اجرای پروژه سی آر ام بیشتر آشنا شوید.

اجرای پروژه سی آر ام
اجرای پروژه سی آر ام

بهترین شرکت ارائه دهنده نرم افزار سی آر ام

گام اول مراحل اجرای پروژه سی آر ام، پیدا کردن یک شرکت معتبر است که سابقه خوبی در ارائه این خدمات و پیاده سازی مناسب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارد.

کیان پرداز هوشمند از بهترین نرم افزار سی آر ام در دنیا، یعنی مایکروسافت داینامیکس 365  استفاده می کند. برنامه مایکروسافت قابلیت ها و ابزارهای بسیار زیای داشته و می تواند تمام نیازمندی های شما را در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان پاسخ دهد.

برای آشنایی با کاربردهای نرم افزار سی آر ام این مقاله را مطالعه نمایید.

شما می توانید همین حالا این نرم افزار را به صورت رایگان خریداری یا دانلود کرده و روی سیستم های شرکت نصب نمایید. با این اوصاف برای راه اندازی و اجرای پروژه سی آر ام چه نیازی به شرکت هایی همچون کیان پرداز هوشمند هست؟

نرم افزار CRM رایگان

با توجه به وجود نداشتن حق کپی رایت در ایران، بیشتر نرم افزارهای سی آر ام به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار گرفته اند. اما هیچ شرکتی را پیدا نمی کنید که از استفاده از این برنامه های رایگان سودی برده باشد. مهمترین ضعف های نرم افزارهای رایگان سی آر ام عبارتند از:

  • برنامه های رایگان معمولا نسخه های کرک شده هستند و برخی از کدهای دستوری آنان در فرآیند کرکینگ دچار ایراد شده است.
  • بیشتر این برنامه ها یا اصولا فارسی نیستند یا بد فارسی سازی شده اند. به گونه ای بسیاری از کدهای اصلی برنامه در روند فارسی سازی تغییر کرده اند یا زبان فارسی برنامه بسیار نامفهوم است.
  • برنامه های رایگان سی آر ام قابلیت آپدیت و به روز رسانی ندارند. به محض آپدیت نرم افزار به صورت آنلاین امکان قفل شدن کامل برنامه و از دست رفتن اطلاعات ثبت شده در آن وجود دارد.
  • نسخه رایگان مایکروسافت داینامیکس ایرادات و مشکلاتی در بخش های یادآوری و برنامه ریزی دارد که شما را آزار خواهد داد.
  • نرم افزارهای سی آر ام رایگان بسیار جامع و کامل هستند و اصولا طراحی شده اند تا نیازهای شرکت های بزرگ را پاسخ دهند. به همین خاطر سرشار از ابزارهایی هستند که ممکن است به کار شما نیایند و فقط شما را سردرگم کنند.
  • بسیاری از شرکت ها بدون برخورداری از آموزش صحیح نحوه کار کردن با برنامه را بلد نیستند و در استفاده از آن با مشکل مواجه می شوند.
  • نرم افزارهای رایگان هیچ پستیبانی ندارند.
اجرای پروژه سی آر ام
اجرای پروژه سی آر ام

چرا کیان پرداز هوشمند

کیان پرداز هوشمند شرکتی است که بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در جهان (مایکروسافت داینامیکس) را به صورت سفارشی سازی شده در اختیار شما قرار می دهد. کیان پرداز این برنامه را متناسب با نیازمندی ها و ظرفیت شرکت های ایرانی، عملا بازنویسی کرده تا کاربران ایرانی بتوانند به بهترین شکل از این برنامه و مزیت هایش استفاده کنند. می پرسید چرا کیان پرداز هوشمند؟

  • نسخه فارسی سازی شده کیان پرداز هوشمند از مایکروسافت داینامیکس، به قطع بهترین نسخه فارسی سازی شده این برنامه است. کدهای دستوری نرم افزار در این فرآیند آسیب ندیده اند و زبان فارسی برنامه روان و ساده است.
  • کیان پرداز پشتیبانی فعالی دارد و در طول مدت قرارداد همواره برای رفع ایرادات، پاسخ به پرسش های احتمالی و غیره در دسترس شماست.
  • ماژول ها اختصاصی که کیان پرداز هوشمند به نرم افزار اضافه کرده توانسته اند کارکرد آن را دوچندان کنند و بسیاری از فرآیندهای مدیریتی دیگر را با آن یکپارچه نماید.

برای آشنایی با محصولات کیان پرداز هوشمند به این صفحه مراجعه کنید.

  • کیان پرداز هوشمند علاوه بر سرورهای ابری می توند سرورهای اختصاصی شما را نیز برای پیاده سازی سی آر ام راه اندازی نماید.
  • کیان پرداز هوشمند نرم افزار سی آر ام را متناسب با نیازمندی ها و ظرفیت های شرکت شما پیاده سازی کرده و ابزارهایی که به آنان نیازی ندارید را تا هروقت بخواهید قفل می کند. به همین خاطر کار با نرم افزار سی آر ام کیان پرداز بسیار ساده و مفید خواهد بود.
  • کیان پرداز علاوه بر راه اندازی سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری، می تواند سیستم های از قبل راه اندازی شده را نیز با ماژول های خود ارتقا دهد.
  • کیان پرداز به صورت مداوم و منظم تمام آپدیت ها و به روز رسانی های برنامه را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از مزایای ابزارهای جدید بهره ببرید.
  • هزینه و قیمت خدمات ما نسبت به کیفیت کاری که ارائه می کنیم بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.
اجرای پروژه سی آر ام
اجرای پروژه سی آر ام

مراحل اجرای پروژه سی آر ام با کیان پرداز هوشمند

عقد قرارداد و شروع فرآیند راه اندازی نرم افزار یکپارچه سی آر ام روی سیستم شرکت، مراحل مختلفی دارد. در ادامه به شرح مراحل خرید و اجرای پروژه سی آر ام با کیان پرداز هوشمند می پردازیم:

1.      مشخص کردن نیازمندی ها

پیش از عقد قرارداد ابتدا باید نیازمندی های خود را به دقت مشخص کنید. در این راستا فرم هایی در اختیار شما قرار داده می شود و یک یا چند جلسه بین کارشناسان کیان پرداز و مجموعه شما برگزار می گردد. در این مهلت شما تمام نیازمندی های خود از نرم افزار سی آر ام را برای کیان پرداز هوشمند روشن می کنید تا دقیقا مشخص شود که به چه چیزهای نیاز دارید.

2.      تحلیل نیازمندی ها

پس از اعلام نیازمندی های اولیه توسط شرکت شما، کارشناسان کیان پرداز به تحلیل و بررسی درخواست های مطرح شده و جدید شما می پردازند تا بهترین راهکارها را برای شما پیدا نمایند. کارشناسان در این مرحله همچنین به ارزیابی سیستم شرکت شما پرداخته و نیازمندی هایی که خودتان از آنها بی اطلاعید را نیز استخراج می کنند.

*در صوت پیچیده شدن فرآیند و زیاد بودن حجم کاری، این مرحله می تواند به صورت پروژه ای جداگانه تعریف شده که مستندات ارزشمند BPMN طی آن استخراج می گردند.

3.      ارائه پروپوزال

پس از بررسی کامل و جامع تمام نیازمندی های شرکت، کیان پرداز هوشمند مبتنی بر مستندات استخراج شده، یک پروپوزال به شرکت شما ارائه می دهد و در آن به شرح برآورد زمانی و هزینه پروژه می پردازد. دو فاز قبلی برای ارائه یک پروپوزال اساسی و پیشنهاد راه حل های کارآمد بسیار ضروری هستند.

4.      عقد قرارداد

پس از بررسی پروپوزال ارائه شده توسط کیان پرداز و تأیید آن، فاز چهارم آغاز می شود. در این مرحله مذاکرات لازم انجام شده و پس از مشخص شدن وضعیت پروژه قرارداد همکاری بسته می شود. این قراداد همکاری می توانید به دو صورت باشد:

  • قراداد همکاری کامل با وضعیت کار مشخص (جهت اجرای 100% نرم افزار سی آر ام روی سیستم شرکت)
  • قرارداد همکاری به صورت نفر ساعت (جهت رفع ایرادات جزئی یا تکمیل سیستم نرم افزاری شرکت)

* قرارداد نفر ساعت به این صورت است که به ازای تعداد نفرات درگیر و ساعات هایی که صرف پروژه شما شده، محاسبه می گردد. به عنوان مثال اگر 3 کارشناس به ترتیب هرکدام 5، 7 و 10 ساعت روی اجرای پروژه سی آر ام شما کار کرده باشند، 22 نفر ساعت محاسبه می شود.

5.      اجرای سی آر ام

در این مرحله فرآیند اجرای پروژه سی آر ام و پیاده سازی آن آغاز می شود. اجرای سی آر ام علاوه بر راه اندازی نرم افزار شامل انتقال داده های قبلی، آموزش استفاده از نرم افزار و پشتیبانی از برنامه می شود. اجرای پروژه سی آر ام طبق بازه زمانی مشخص شده در قرارداد صورت می گیرد.

برای خریداری و اجرای پروژه سی آر ام با کیان پرداز هوشمند تماس بگیرید.

اجرای پروژه سی آر ام
اجرای پروژه سی آر ام

جمع بندی

کیان پرداز هوشمند یکی از معتبرترین شرکت هایی است که نرم افزار سی آر ام داینامیکس 365 را به صورت فارسی سازی شده و کاملا سفارشی سازی شده، متناسب با نیازمندی ها و ظرفیت های شرکت شما پیاده سازی می کند. قابلیت های این نرم افزار نقش مهمی در پیشبرد اهداف شرکت، مدیریت کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتریان دارد و می تواند موجبات افزایش چشمگیر راندمان کاری و درآمد مجموعه شما را فراهم کند.

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.