به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

پیاده‌سازی سی آرام چه تأثیری در افزایش بهره وری کارکنان و تیم‌ها دارد؟

افزایش بهره وری کارکنان

افزایش بهره وری کارکنان : سی آرام گرچه بیشتر با عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می‌شود، اما یک نرم افزار جامع و یکپارچه سازمانی است که می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود فرآیندهای داخلی مجموعه شما داشته باشد. Microsoft Dynamics 365 ce که به صورت کاملاً فارسی سازی شده و سفارشی سازی شده توسط کیان پرداز هوشمند در اختیار شما قرار می‌گیرد در واقع چکیده جامع مایکروسافت از تمامی نرم افزارهای CRM و ERP این شرکت است.

برای آشنایی بیشتر با اهمیت و کاربرد CRM توصیه می‌کنیم این مقاله را حتماً مطالعه کنید.

با استفاده از داینامیکس 365 می‌توانید تمامی ارتباطات و فعالیت‌های داخلی مجموعه خود را یکپارچه و سیستم شرکت خود را هوشمند کنید. این سیستم هوشمند مانند یک دستیار دیجیتال عمل کرده و با کمک به انجام بسیاری از فرآیندها موجب افزایش چشمگیر بهره وری کارمندان و کل مجموعه می‌شود.

در این مقاله از کیان پرداز هوشمند قصد داریم به توضیح این موضوع بپردازیم که سی آرام چگونه موجب افزایش بهره وری کارمندان یک شرکت می‌شود. با ما همراه باشید.

افزایش بهره وری کارکنان
افزایش بهره وری کارکنان

CRM چگونه موجب افزایش بهره وری کارکنان مجموعه می‌شود؟

در زیر به تمامی تأثیرات مثبت CRM روی افزایش بهره وری کارکنان یک شرکت اشاره می‌کنیم:

1. بهینه‌سازی تصمیم‌های استراتژیک

بر اساس آمارها و تحلیل‌های انجام شده از وضعیت عملکرد کسب و کارها، مشخص شده که یکی از دلایل اصلی پایین بودن بهره وری کارمندان مشکلات کلان سازمانی است. به عبارت دیگر تصمیم‌های اشتباه و استراتژی های غلط مدیران می‌تواند تأثیر چشمگیری در کاهش بهره وری کارکنان داشته باشد.

نرم افزار CRM با تحلیل داده‌های شرکت به خوبی مشکلات و ضعف‌ها را مشخص کرده و به مدیران نشان می‌دهد که کجای استراتژی‌های مدیریتی آنان ایراد دارد. با این کار مدیریان یا صاحبان کسب و کار می‌توانند استراتژی‌های خود را اصلاح کرده و زمینه را برای افزایش بهره وری کارکنان فراهم کنند.

با گرفتن تصمیمات درست، کارکنان نیز در محیط بهتری به فعالیت‌های خود می‌رسند و می‌توانند به پیشرفت مجموعه کمک بکنند. پیروی از استراتژی‌ها و برنامه‌های صحیح ناخودآگاه موجب افزایش بازدهی خواهد شد.

2. دستیار هوشمند

نرم افزار داینامیکس 365 به ویژه برای کارکنان واحد فروش، بازاریابی و پشتیبانی مانند یک دستیار هوشمند عمل می‌کند. به این صورت که اطلاعات را به صورت منظم دسته‌بندی و ذخیره می‌کند، در سریع‌ترین زمان آن‌ها را نمایش می‌دهد، بر اساس خواسته‌های کاربر آنان را فیلتر می‌کند و آخرین تغییرات را به‌روزرسانی می‌نماید.

با انجام چنین خدماتی کارکنان عملاً درگیری فکری و عملی کمتری داشته و می‌توانند به صورت متمرکزتر و حساب شده تر به فعالیت‌ها و کارهای خود رسیدگی کنند.

علاوه بر این، CRM می‌تواند مانند یک منشی شخصی نیز در اختیار کارکنان قرار بگیرد. به این صورت که موعد انجام فعالیت‌های خاص را به هر نفر یادآوری کند، زمان جلسات را اعلام کند، برنامه ریزی زمانی و تقویم محور برای هر کدام از کارکنان ایجاد کند، فعالیت‌های گروهی را از نظر زمان‌بندی امور مدیریت کند، تماس‌های بی پاسخ را یادآوری کند و غیره.

این خدمات باعث می‌شود تا هیچ کاری هرگز فراموش نشده و کارمندان بتوانند با آرامش خاطر به همه امور خود رسیدگی کنند.

افزایش بهره وری کارکنان
افزایش بهره وری کارکنان

3. بهینه‌سازی ارتباطات داخلی

داینامیکس 365 یک نرم افزار جامع و یکپارچه سازمانی است. به این معنی که یک بستر واحد روی سیستم شرکت ایجاد می‌کند که همه فعالیت‌ها رویان انجام بگیرند. با پیاده‌سازی سی آرام تمامی داده‌های مجموعه روی شبکه سی آرام مدیریت شده و در سرورهای اصلی ذخیره سازی می‌شوند.

با این کار دیگر هیچ سند یا داده‌های گم نمی‌شود. همچنین هیچ فایلی به صورت انحصاری در کامپیوتر هیچ کارمندی باقی نمی‌ماند و همیشه قابل دسترسی خواهد بود.

کار کردن روی این بستر یکپارچه و واحد همچنین باعث می‌شود تا سرعت دسترسی‌ها به شکل فوق‌العاده زیادی افزایش پیدا کند. با سی آرام دیگر هیچ کارمندی مجبور نیست برای گرفتن یک فایل یا آمار انجام کاری به بخش یا کارمند دیگری مراجعه کند. بلکه کافی است نگاهی به سیستم بیندازد تا هر آنچه می‌خواهد بداند را ببیند.

همچنین تمامی تغییراتی که روی اسناد مشترک ایجاد می‌شوند توسط سی آرام به‌روزرسانی می‌شوند. به عنوان مثال اگر توسط کارمند بخش فروش اطلاعات جدیدی به پرونده یک مشتری اضافه شود، کارمند واحد پشتیبانی بلافاصله می‌تواند آن تغییرات را مشاهده کند.

4. آموزش از طریق CRM

از آنجایی که داینامیکس 365 یک بستر در شرکت ایجاد می‌کند، مدیران و صاحبان کسب و کار می‌توانند از آن برای اطلاع رسانی‌های عمومی آموزش کارکنان در جهت پیروی از استراتژی‌های دقیق شرکت استفاده کنند.

سی آرام می‌تواند مانند یک سامانه هوشمند تمامی پیام‌های مدیران را به صورت عمومی و انتخابی به سمع و نظر کارکنان واحدهای مختلف برساند.

نقش CRM در افزایش بهره وری کارکنان
نقش CRM در افزایش بهره وری کارکنان

5. اتوماسیون فرآیندها

داینامیکس 365 به عنوان یک نرم افزار هوشمند بسیاری از فرایندهای دستی و تکراری مجموعه را اتوماسیون یا خودکار سازی می‌کند. به عنوان مثال روند دسته‌بندی و ذخیره داده‌ها، ارائه گزارش‌های کار، دسترسی به اطلاعات و غیره با CRM به صورت اتوماتیک انجام می‌شوند.

با این کار عملاً نیمی از زحمت فکری و عملی کارکنان کم شده و می‌توانند با انرژی بیشتری به کارهای خود رسیدگی کنند. اتفاقی که موجب افزایش سرعت عمل و بهره وری کارکنان می‌شود.

6. نظارت بر عملکرد کارکنان

از آنجایی که با CRM همه کارهای کارکنان در یک بستر واحد و هوشمند صورت می‌گیرند، قابل ردیابی هم هستند. به عنوان مثال با استفاده از داینامیکس 365 مدیران می‌توانند ببینند هر کارمندان به صورت مفید در روز چند ساعت کار کرده است، یا کارشناس واحد فروش چند تماس خروجی و ورودی داشته، یا میزان رضایت مشتریان از هریک از کارکنان واحد پشتیبانی چقدر بوده است و غیره.

ابزارهای نظارتی CRM به قدری دقیق هستند که مدیر حتی می‌تواند مکالمه ضبط شده کارشناس با مشتری را به صورت کامل پوش داده و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کند. با این نظارت قوی و علم کارمندان نسبت به وجود آن، طبیعتاً دیگر کسی از زیر کار در نرفته و همه موظف می‌شوند کار خود را به بهترین نحو انجام دهند.

از طرف دیگر مدیران نیز می‌توانند با این کار یک نظام تشویقی و تنبیهی دقیق پیاده‌سازی کنند و به صورت کاملاً عادلانه به کارکنان خود امتیاز بدهند. این کار موجب افزایش انگیزه کارمندان، ایجاد یک فضای رقابتی سالم و البته بهره وری کارکنان می‌شود.

بهره وری کارکنان
بهره وری کارکنان

جمع‌بندی

نرم افزار سی آرام می‌تواند با استفاده از ابزارها و قابلیت‌های متنوعی که دارد بار زیادی از روی دوش کارکنان مجموعه بردارد و موجب افزایش بازدهی کاری آنان شود.

در ابتدا عادت کردن به استفاده از سی آرام ممکن است برای خیلی از کارمندان کمی دشوار باشد، اما به محض اینکه کار کردن با آن را به خوبی آموختند متوجه مزیت‌های بیشمار آن خواهند شد. افزایش بهره وری کارمندان یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های CRM به شمار می‌رود که تأثیر زیادی در بهبود عملکرد شرکت خواهد داشت.

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.