به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

کاربران CRM : چه نوع شرکت‌هایی بیشترین بهره را از سی آرام می‌برند؟

کاربران CRM

کاربران CRM: سی آر ام یک نرم افزار تحول دیجیتال است که می‌تواند تغییرات مثبت و گسترده‌ای در سیستم کاری مجموعه شما ایجاد کند.

نرم افزار CRM که بهترین آن‌ها Microsoft Dynamics 365ce است، یک بستر واحد و یکپارچه روی سیستم سازمان پیاده سازی می‌کند تا تمامی اطلاعات به صورت کامل و دقیق و دسته بندی شده ذخیره شوند. سپس با استفاده قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌تواند این داده‌ها را متناسب با نیازها به شما بازگرداند.

امروزه CRM به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای مدیریت بهینه سازمانی تبدیل شده است. ساز و کار شرکت‌های امروزی به گونه‌ای تغییر یافته که عملاً پیشرفت و موفقیت بدون استفاده از CRM ممکن نیست.

در این مقاله از کیان پرداز هوشمند قصد داریم بررسی کنیم و ببینیم که کاربران CRM کیستند و چه نوع شرکت‌هایی بیشترین بهره را سی آر ام می‌برند؟

کاربران CRM
کاربران CRM

مزایای CRM

پیش از پرداختن به کاربران CRM شرکت‌هایی که بیشترین بهره را از آن می‌برند، ابتدا بهتر است به صورت خلاصه به مزیت‌های داینامیکس 365 و داشتن یک سیستم یکپارچه اشاره کنیم.

برای آشنایی بیشتر با مزایای CRM و کاربردهای آن توصیه می‌کنیم سایر مقالات کیان پرداز را هم مشاهده کنید.

اصلی‌ترین کاربردها و مزایای کلی CRM عبارتند از:

  • افزایش رضایت مشتری
  • کمک به حفظ مشتری و افزایش وفاداری او
  • بهینه سازی ارتباطات داخلی و تقویت کانال‌های ارتباطی بین واحدهای مختلف
  • افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات
  • جلوگیری از گم شدن یا پراکندگی اطلاعات
  • تحول بازاریابی و مارکتینگ
  • تقویت چشمگیر بازدهی واحد فروش
  • دریافت دیدگاه‌های ارزشمند مشتریان
  • تحلیل بازار
  • نظارت بر عملکرد کارکنان
  • افزایش بازدهی مجموعه
  • بهینه سازی و صرفه جویی در هزینه کمپین‌های تبلیغاتی
  • کاهش هزینه جذب مشتری
  • افزایش مستقیم و غیرمستقیم سودآوری مجموعه
مزایای سی آر ام
مزایای سی آر ام

کاربران CRM کیستند و چه شرکت‌هایی بیشترین بهره را از آن می‌برند؟

·         هر شرکتی که تیم فروش دارد

CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. بنابراین کارکنان واحد فروش می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های مختلف آن ارتباط بهتر و مؤثرتری را در هنگام فروش با مشتریان برقرار کرده و شانس تمام کردن معامله و بستن فروش را افزایش دهند.

·         هر شرکتی که از هر مدل بازاریابی استفاده می‌کند

کارشناس واحد بازاریابی می‌توانند با استفاده از اطلاعات ثبت شده از هر مشتری داخل پرونده شخصی او، ارتباط نزدیک و صمیمانه‌تری با او برقرار کنند.

به عنوان مثال در پرونده هر مشتری سابقه خرید، سن، جنسیت، وضعیت مالی، علاقه‌مندی‌ها محل سکونت، تعداد اعضای خانواده با نام و غیره می‌تواند ثبت شود. کارشناسان بازاریابی با در دست داشتن این اطلاعات می‌توانند به شکل قابل توجهی تلاش‌های خود برای جلب نظر مشتریان را بهبود بخشند.

بر اساس آمارها، بازاریابی هدفمند اثرگذاری و موفقیت بسیار بیشتری از بازاریابی سنتی دارد.

·         هر شرکتی که فاکتور یا هر سند دیگری را صادر می‌کند

با استفاده از  نرم افزار داینامیکس 365 عملاً تمامی فرایندهای اداری مجموعه خود را اتوماسیون می‌کنید. با این کار دیگر هیچ فاکتور یا سند دیگری به صورت دستی صادر نشده و تنها در سیستم صادرکننده ذخیره نمی‌شود.

با استفاده از CRM می‌توانید مطمئن باشید که همه اطلاعات به درستی و با دقت تمام داخل فاکتورها ثبت شده و همگی آن‌ها در یک سرور واحد ذخیره می‌شوند تا هر وقت که خواستید بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

کاربران CRM
کاربران CRM

·         هر شرکتی که ارتباط با مشتری را در اولویت قرار می‌دهد

داینامیکس 365 با بهینه سازی روند ثبت اطلاعات مشتری و ایجاد یک سیستم پیوسته برای ارتباط با مشتریان باعث می‌شود ارتباط بهتری را در واحدهای فروش، بازاریابی و البته پشتیبانی با مشتریان برقرار کنید. به یاد داشته باشید که هر چقدر یک مشتری از ارتباط با شما راضی‌تر باشد، شانس خرید مجدد و وفاداری او بیشتر می‌شود.

یکی از مظاهر اولویت دادن به رضایت مشتری، تقویت واحد پشتیبانی است. واحد پشتیبانی یا خدمات پس از فروش با استفاده از داده‌های لحظه‌ای و کلی که CRM در اختیارش قرار می‌دهد همواره می‌تواند ارتباطی پیوسته، سازنده و مؤثر با مشتری داشته باشد. با این کار مشتری حس می‌کند که برای مجموعه شما مهم است و  به او به چشم یک مشتری یا کیسه پول نگاه نمی‌کنید.

·         هر شرکتی که می‌خواهد کارایی خود را افزایش داده و هزینه‌هایش را کاهش دهد

سیستم یکپارچه‌ای که داینامیکس 365 برای شما ایجاد می‌کند عملاً مانع هدر رفت وقت، انرژی و سرمایه شما می‌شود. این نرم افزار ساز و کارهای تکراری را حذف کرده و باعث افزایش تمرکز کارشناسان روی کارها مهم‌تر می‌شود.

علاوه بر این ابزاری در دست مدیران است تا با استفاده از آن بتوانند عملکرد کارکنان واحدهای مختلف را ارزیابی کرده و با هر کس به اندازه آورده و عملش برخورد کنند. همچنین گزارش‌های راهبردی خوبی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد تا با استفاده از آن بتوانند وضعیت فعلی مجموعه، ضعف‌ها و قوت‌هایش را شناسایی کنند.

همه این‌ها باعث افزایش درصد بازدهی و بهره‌وری شرکت شما خواهد شد.

چه نوع شرکت‌هایی به سی آرام نیاز دارند؟

اصولاً سه نوع شرکت هستند که بیشترین بهره را از سی آرام می‌برند:

1.    تولید کننده‌ها

ابزارهای افزایش بهره‌وری و بازدهی نرم افزار CRM و عملکردهای نظارتی دقیق این برنامه باعث شده تا شرکت‌های تولیدی نگاه ویژه‌ای به استفاده از این ابزار تحول دیجیتال داشته باشند. با استفاده از داینامیکس 365 بازدهی روند تولید را افزایش خواهید داد و مانع از هدر رفت سرمایه‌های خود خواهید شد.

2.    شرکت‌های حرفه‌ای

شرکت‌های حرفه‌ای امروزی که بر اساس اصول و قواعد بازاریابی فعالیت می‌کنند، مهم‌ترین کاربران CRM به شمار می‌روند. این شرکت‌ها استفاده‌های گوناگونی از CRM می‌برند. از شناسایی و تبدیل فرصت فرصت‌های فروش گرفته تا ایجاد انگیزه در کارکنان واحد فروش و تزریق خلاقیت به متدهای ارتباط با مشتری.

3.    شرکت‌های B2B

ساز و کار خرید و فروش شرکت‌های B2B بسیار پیچیده است. چرا که حجم و خرید فروش و جزئیات مربوط به سفارش‌ها در این واحدها بسیار بالاست. شرکت‌های B2B یا عمده فروش‌ها به نرم افزاری جامع و هوشمند نیاز دارند تا در مدیریت فرآیندها به آنان کمک کند.

قابلیت‌های متنوع داینامیکس 365 در مدیریت، ثبت و دسترسی به اطلاعات باعث شده تا شرکت‌های B2B به یکی از بزرگ‌ترین کاربران CRM تبدیل شوند.

کاربران CRM
کاربران CRM

 جمع بندی

تمامی کسب و کارهای کوچکی که قصد رشد و توسعه دارند و تمامی شرکت‌های بزرگی که مایل به حفظ جایگاه و تبدیل شدن به یک ابر برند هستند می‌توانند از مزیت‌ها و قابلیت‌های CRM استفاده کنند. به عبارت دیگر همه می‌توانند کاربران CRM باشند.

مهم نیست اندازه کسب و کار شما چقدر است، یک مغازه کوچک دارید یا یک هلدینگ بزرگ، داینامیکس 365 می‌تواند ساز و کار مجموعه شما را متحول کند.

نقش OKR و KPI در پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز نرم‌افزارهای IT و CRM برای تحول دیجیتال کسب‌وکارها
شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) برای بهبود عملکرد سازمان‌ها: راهنمای جامع برای مدیران کسب‌وکار و فناوری
چند نفر برای پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM کافی است؟ راهنمایی برای به‌صرفه‌ترین راهکار در سازمان‌ها
CRM، یک بازی تیمی: راهکارها و مانتراهای برتر برای استفاده بهینه و مداوم

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


    ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    پاسخگویی از طریق تلفن

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    آخرین مقالات


      درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


        درخواست مشاوره

        درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.