به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

نرم افزار crm اندروید برای موبایل

نرم افزار crm اندروید

نرم افزار crm اندروید : نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری است که امروزه هر کسب و کار موفقی از آن استفاده می کند. سیستم CRM باعث می شود تا علاوه بر بالاتر رفتن راندمان کاری مجموعه، نرخ رضایت و وفاداری مشتریان و البته درآمد نیز بالاتر برود. اما زمانی که صحبت از سیستم های اداری می شود، اولین تصویری که در ذهن همه شکل می گیرد کامپیوترهای متصل به یک سیستم واحد است. اما نرم افزار crm اندروید یا بهتر است بگوییم موبایلی، این تصویر ذهنی را کاملا تغییر خواهد داد.

در این مقاله بیشتر در مورد نرم افزار crm اندروید با شما صحبت خواهیم کرد و به بررسی مزیت های استفاده از سی آر ام موبایلی اشاره خواهیم کرد. با وبلاگ کیان پرداز هوشمند همراه باشید.

نرم افزار crm اندروید
نرم افزار crm اندروید

انواع CRM

پیش از پرداختن به نرم افزار CRM اندروید بهتر است با انواع سی آر ام آشنایی داشته باشید.

پیش از این در مورد انواع سی آر ام صحبت کرده بودیم و گفته بودیم که این نرم افزار به دو گونه CRM ابری و CRM تحت وب تقسیم بندی می شود.

سی آر ام ابری نسخه ای است که برای استفاده از آن باید همواره به اینترنت متصل باشید. تمام داده های آن روی سرورهای آنلاین پیاده سازی شده و برای تداوم سرویس آن باید حق اشتراک ماهیانه پرداخت کنید.

سی آر ام تحت وب یا نصبی اما تحت یک شبکه داخلی کار کرده و به اتصال اینترنت وابسته نیست. داده های این CRM روی سرورهای داخلی شرکت ذخیره سازی می شوند. سرویس CRM تحت وب کاملا خریداری شده و برای تداوم استفاده از آن نیازی به پرداخت حق اشتراک ماهیانه نیست.

در ایران به دلایل متعددی از جمله عدم اطمینان به سرعت و امنیت اتصال اینترنت، اغلب کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهای بزرگ و رشد کرده از نرم افزارهای CRM تحت وب یا نصبی روی سرورهای داخلی استفاده می کنند. اما استفاده از یک شبکه داخلی برای پیاده سازی CRM محدودیت هایی به همراه دارد و باعث می شود از هر جایی نتوانید به سیستم سی آر ام خود دسترسی داشته باشید.

این در حالی است که اصولا یکی از مزیت های CRM ابری آن است که کاربر می تواند از هر نقطه ای (مثلا در طول سفر)، تنها با اتصال به اینترنت، به سیستم سی آر ام مجموعه خود دسترسی داشته باشد و با آن کار کند.

کیان پرداز هوشمند با پیاده سازی یک ماژول تکمیلی، امکان اتصال سیستم های CRM تحت وب به اینترنت را نیز فراهم می کند، تا با استفاده از آن بتوانید از خدمات دسترسی آنلاین به سیستم CRM نیز بهره مند شوید. پس چنانچه نگران دسترسی اینترنتی به CRM هستید، الزاما مجبور به استفاده از سی آر ام ابری نخواهید بود.

نرم افزار crm اندروید
نرم افزار crm اندروید

نرم افزار CRM موبایلی چیست؟

وقتی صحبت از سی آر ام می شود، همه ما یاد یک کامپیوتر شرکتی می افتیم. این تصور از سی آر ام هرگز اشتباه نیست، اما چندان هم کامل نیست. امروزه فناوری CRM پیشرفت های زیادی کرده و نسخه موبایلی آن هم عرضه شده است.

واقعیت این است که بسیاری از مدیران امکان آن را ندارند که همیشه داخل مجموعه بوده و به سیستم های داخلی دسترسی داشته باشند. خیلی از اوقات کارمندان مختلف مجبور می شوند از خانه کارهای خود را پیگیری کرده و عملا دورکاری کنند. گاهی از اوقات در ساعاتی نیاز به دسترسی به سی آر ام دارید که در محل نیستید.

چنین سناریوهایی، لزوم ایجاد یک نسخه موبایلی از CRM را بیش از پیش مهم کرده است. امروزه شما می توانید با نصب کردن اپلیکیشن موبایلی نرم افزار CRM خود، از طریق گوشی های هوشمند، تبلت یا لپ تاپ از هر جایی و در هر زمانی به سیستم CRM خود دسترسی داشته باشید.

نرم افزار CRM کیان پرداز هوشمند نیز دارای نسخه اندروید و iOS است که می توانید که آن را هر نوع سیستم عامل نصب کنید.

برای تهیه نرم افزار crm اندروید و  iOS از شرکت کیان پرداز هوشمند باید یک ماژول جداگانه خریداری کرده و روی سیستم سی آر ام نصب کنید. فرقی ندارد که سی آر ام شما از نوع ابری است یا نصبی، این اپلیکیشین موبایلی برای هر دو نوع crm جواب می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار crm موبایلی با کیان پرداز هوشمند تماس بگیرید.

مزایای نرم افزار CRM موبایلی

نرم افزار CRM اندروید و iOS عملا هیچ تفاوتی با نسخه های کامپیوتری این برنامه ندارد. یعنی تمام قابلیت ها و امکاناتی که در نسخه کامپیوتری این نرم افزار وجود دارد، در نسخه موبایلی آن هم موجود است. همین موضوع باعث شده تا اصولا خیلی از مدیران ترجیح دهند به جای استفاده از سیستم های شرکتی، از CRM روی گوشی های هوشمند، تبلت یا لپ تاپ شخصی خود استفاده کنند.

از جمله مزیت های نرم افزار crm موبایلی عبارتند از:

  • دسترسی مناسب به سرنخ های فروش، مخاطبین و مشتریان، فرصت های فروش
  • تعامل مناسب با مشتریان و کارکنان
  • اشتراک گذاری اسناد با کارکنان مربوطه
  • مدیریت و پیگیری روندهای بهینه سازی ارائه خدمات
  • دسترسی به تمام داده های به روز رسانی شده، در هر لحظه
  • امکان اتصال به سیستم CRM از هر نقطه ای تنها با اتصال به اینترنت
  • و غیره

اصولا تمام مزیت های CRM در نسخه موبایلی آن هم وجود دارد.

برای آشنایی بیشتر مقاله کاربرد سی آر ام را مطالعه کنید.

نرم افزار crm اندروید
نرم افزار crm اندروید

موارد استفاده از نرم افزار crm اندروید

واقعیت این است که با وجود بهره مندی از تمام امکانات یک CRM کامپیوتری و شرکتی، نسخه موبایلی این نرم افزار طبیعتا نمی تواند به اندازه نسخه کامپیوتری آن کارایی و عملکرد داشته باشد. به همین خاطر اغلب این مدیران و صاحبان کسب و کار هستند که از crm موبایلی استفاده می کنند.

پیگیری فرآیندهای روزانه، انجام فعالیت های سازمانی و غیره، معمولا به تمرکز و قدرت پردازش زیادی نیاز دارند که بهتر است حتما با یک سیستم کامپیوتری صورت بگیرند.

نباید این موضوع را از یاد ببرید که نسخه موبایلی این نرم افزار در واقع یک نسخه کمکی است، برای شرایطی که به سیستم شرکت دسترسی مستقیم ندارید. از این رو اکثر مدیران از آن برای گرفتن گزارش های دوره ای، رصد کردن روند کاری کارکنان، دسترسی به اطلاعات لحظه ای و غیره، در مواقعی که نمی توانند داخل شرکت باشند استفاده می کنند. اکثر کارمندان هم زمانیکه به صورت دورکار مشغول به فعالیت هستند، موقتا از نسخه موبایلی استفاده می کنند.

قابلیت های نرم افزار crm اندروید

نرم افزار crm موبایلی کیان پرداز هوشمند قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • نمایش وظایف محول شده به کاربران دیگر
  • نمایش کارها و وظایف دریافت شده و بازه زمانی برای انجام آنها
  • نمایش تمامی کارتابل ها
  • نمایش مراحل مختلف وظایف محول شده
  • نمایش تعداد کارهایی که در آن روز باید انجام شوند
  • نمایش وضعیت انجام یا اتمام کارها
  • امکان تغییر وضعیت انجام کارها
  • اعلام نوتیفیکیشن و هشدارهای یادآوری
  • نمایش نظرات کاربران
  • ارسال پیام های درون سیستمی به شکل عمومی با منشن کردن کاربران دیگر، یا به صورت شخصی
  • ورود به سیستم بدون نیاز به رمز عبور و تنها با تأیید اثر انگشت
  • پشتیبانی از چند زبانی بودن نرم افزار در نسخه موبایلی

جمع بندی

نرم افزار CRM موبایلی قابلیت های فراوانی دارد و می تواند در زمان هایی که سیستم های کامپیوتری در شبکه داخلی شرکت دسترسی ندارید، به خوبی امکان اتصال به سیستم crm را برای شما فراهم کند. کافی است با خریداری و نصب یک ماژول تکمیلی، نسخه موبایلی سی آر ام را آماده سازی کرده و روی گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ شخصی خود نصب و پیاده سازی کنید.

برای آشنایی با قابلیت های نرم افزار CRM کیان پرداز هوشمند، بهتر است به این صفحه مراجعه کنید.

نرم افزار crm اندروید
نرم افزار crm اندروید

سوالات رایج

آیا تمام نرم افزارهای CRM نسخه موبایلی دارند؟

بهترین نرم افزار CRM یعنی مایکروسافت داینامیکس نسخه موبایلی دارد. بیشتر نرم افزارهای CRM نسخه موبایلی دارند اما بسته به نرم افزار و شرکت ارائه دهنده، ممکن است این نسخه موجود باشد یا نباشد.

آیا CRM را می توان روی اندروید و iOS نصب کرد؟

بله معمولا هر دو نسخه اندروید و iOS از نرم افزارهای crm  موبایلی وجود دارند.

آیا می توان سی آر ام نصبی را روی گوشی هم داشت؟

بله با اضافه کردن ماژول های تکمیلی کیان پرداز هوشمند، می توانید سرورهای داخلی را با دسترسی های اختصاصی به اینترنت متصل کرده و از طریق گوشی و تبلت از راه دور نیز به سرورهای داخلی خود متصل شوید.

آیا می توان تنها از سی آر ام موبایلی استفاده کرد؟

بله، در شرایطی که از crm ابری استفاده کنید، می توانید تنها از نسخه موبایلی این برنامه بهره ببرید. خیلی از کسب و کارهای خانگی و تک نفره، مانند فروشگاه های اینستاگرامی تنها از نسخه موبایلی crm استفاده می کنند.

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.