به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

چگونه سی آرام می‌تواند در بهبود ارتباطات داخلی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف کسب و کار مفید باشد؟

بهبود ارتباطات داخلی

بهبود ارتباطات داخلی :  CRM مخفف Customer Relationship Management به معنی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. خیلی‌ها تصور می‌کنند که سی آرام یک نرم افزار ساده است که در هنگام تماس مشتری با مجموعه، نام او را روی سیستم کارشناس پاسخگویی نشان داده و آدرس یا خریدهای قبلی را نشان می‌دهد. اما این تنها ابتدایی‌ترین و ساده‌ترین کاربردی است که نرم افزار سی آرام می‌تواند برای شما داشته باشد.

واقعیت این است که کسب و کارها و شرکت‌های بزرگ اغلب نظم مشخصی در به انجام رساندن ساز و کارهای داخلی خود ندارند. اگر هم دارند معمولاً این سازمان یافتگی پنهان و نامشخص است یا اینکه موقتی است. تا به حال چند شرکت را دیده‌اید که با عوض شدن مدیر اجرایی ساز و کار انجام امور آن نیز تغییر کند و کارمندان ماه‌ها درگیر عادت کردن به سیستم‌های عملیاتی جدید باشند؟

نرم افزار سی آرام جلوی بروز چنین ایراداتی را می‌گیرد. با سی آرام شما مجموعه خود را به یک کل واحد تبدیل می‌کنید و به آن موجودیت می‌دهید. موجودیتی که برای خود شما، مدیران، کارکنان و حتی مشتریان قابل درک است و افراد می‌توانند با آن تعاملات مشخص داشته باشند.

بگذارید ساده‌تر بگوییم:

“CRM تمام سیستم‌های کامپیوتری شرکت را به یکدیگر و به یک سرور مرکزی متصل می‌کند تا تمامی داده‌ها و اطلاعات در این بستر واحد مدیریت و ذخیره شوند و همچنین تمامی ساز و کارها به خوبی به پیاده سازی شوند.”

بهبود ارتباطات داخلی
بهبود ارتباطات داخلی

با سی آرام سیستم شرکت شما دیگر در هیچ ابعادی به افراد متکی نخواهد بود. نه ساز و کارهای مدیریتی به مدیران متکی خواهند و نه ذخیره دسترسی به داده‌ها وابسته افراد خواهد بود. با سی آرام عملاً سیستم شرکت خود را هوشمند می‌کنید و مانند یک موجود مستقل با او تعامل خواهید داشت.

کمی شبیه داستان‌های علمی و تخیلی به نظر می‌رسد؟ نگران نباشید، در این مقاله از کیان پرداز هوشمند قصد نداریم در مورد قابلیت‌های حیرت‌انگیز و ترسناک هوش مصنوعی با شما صحبت کنیم، بلکه قصد داریم از نرم افزاری بسیار کاربردی صحبت کنیم که می‌تواند سازمان یا کسب و کار شما به کاملاً متحول کرده و ابزارهای لازم برای افزایش بازدهی و سودآوری بیشتر را در اختیار شما قرار دهد. با ما همراه باشید.

اهمیت سی آرام

امروزه در عصر فناوری اطلاعات زندگی می‌کنیم. امروزه داده‌ها و اطلاعات مهم‌ترین دارایی‌های تمامی کسب و کارها هستند. در جهان امروز میزان اطلاعات و داده‌های هر نفر یکی از اصیل‌ترین پارامترهای قضاوت در مورد شخصیت اوست.

در این دنیا کسب و کارهایی می‌توانند در میان رقابت پیروز باشند که بهتر از بقیه از پایگاه داده‌های خود استفاده می‌کنند. و نرم افزار سی آرام دقیقاً چنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با سی آرام می‌توانید بازدهی شرکت را از طریق بهبود ارتباطات داخلی افزایش دهید، رضایت مشتریان را جلب کنید و موجب افزایش وفاداری و ضریب جذب آن‌ها شوید، می‌توانید فروش را پیش‌بینی کنید و غیره.

برای آشنایی بیشتر با کاربردها و مزایای سی آرام توصیه می‌کنیم حتماً سری به این مقاله بزنید.

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای سی آرام بهبود ارتباطات داخلی مجموعه کسب و کار شماست. در ادامه به اهمیت این موضوع اشاره می‌کنیم.

بهبود ارتباطات داخلی
بهبود ارتباطات داخلی

اهمیت بهبود ارتباطات داخلی

بگذارید با چند مثال شروع کنیم:

امروز یکی از مشتریان بزرگ شما با شرکت تماس گرفته و به گزارش فروش‌های قبلی نیاز دارد تا بتواند سفارش جدید خود را ثبت کند. اما کارشناس فروشی که با این مشتری در ارتباط بوده امروز مرخصی است. اطلاعات مورد نیاز شما نیز داخل کامپیوتر شخصی او ثبت شده و به رمز آن دسترسی ندارید. شماره کارمند شما نیز در دسترس نیست. در این شرایط چه کاری از شما ساخته است؟ هیچ. باید صبر کنید و منتظر برگشتن کارشناس فروش بمانید.

در سازمان شما کارمند بخش پشتیبانی به سند خاصی نیاز دارد که دست کارشناس بازاریابی است. او بدون داشتن این سند نمی‌تواند به کارش ادامه دهد و کارشناس بازاریابی نیز خارج از شرکت، در حال برگزاری یک جلسه مهم است. بنابراین کارمند واحد پشتیبانی باید منتظر بازگشت کارشناس فروش باقی بماند تا بتواند کارش را به سرانجام برساند. اتلاف وقتی که سازمان شما در حال پرداخت هزینه آن است، چون تقصیر هیچ‌کس نیست.

از یکی از بخش‌های مجموعه خود گزارش عملکرد می‌خواهید. تمامی کارکنان باید کارهای لحظه‌ای خود را متوقف کنند و به تهیه گزارش عملکردی خود مشغول شوند. گزارشی که عملاً یک روز کاری صرفان شده، پراکنده است و دقت لازم را ندارد. چنین گزارش‌هایی اغلب هرگز مطالعه نمی‌شوند یا آن‌قدر دیر دیده می‌شوند که عملاً از تاریخ انقضای آن‌ها گذشته است.

کارشناس بازاریابی شما با یکی از مشتریان تماس می‌گیرد و قصد دارید محصولات جدید شما را به او معرفی کند. این در حالی است که این مشتری پیش از این با کارشناس فروش شما صحبت کرده و همین چند ساعت پیش خرید جدیدی را از همان کالا ثبت کرده است. این موضوع به خاطر آن است که کارشناس بازاریابی از آن تغییراتی که در وضعیت این مشتری ثبت شده باخبر نیست و نمی‌داند که کارشناس فروش چه صحبت‌هایی با او داشته است. این موضوع می‌تواند موجب نارضایتی مشتری ثابت و ارزشمند شما بشود.

این مثال‌ها مشتی از خروارند. همه ما می‌دانیم که مشکل عدم هماهنگی بین واحدهای مختلف مجموعه یا بین کارمندان چه معضلاتی را پدید می‌آورد. اما با نصب و راه‌اندازی نرم افزار سی آرام عملاً تمام این مشکلات برطرف می‌شود.

بهبود ارتباطات داخلی
بهبود ارتباطات داخلی

نقش سی آرام در بهبود ارتباطات داخلی

همانطور که اشاره کردیم CRM یک نرم افزار جامع است که تمام سیستم‌های مجموعه شما را یکپارچه می‌کند. با استفاده از CRM تمامی داده‌های ایجاد شده توسط تمامی کارکنان در یک سرور واحد ذخیره شده و این مرکز اطلاعاتی توسط همه کارکنان نیز قبل دسترسی است.

به عنوان مثال اگر کارشناس فروش شما فاکتور یا پیش فاکتور جدیدی را ثبت می‌کند، به جای ثبت در داخل سیستم خود او، این سند در سرور مرکزی ثبت می‌شود و شما به عنوان مدیر می‌توانید حتی در صورت حضور نداشتن او نیز در هر لحظه‌ای به این سند دسترسی داشته باشید.

کارمندان واحدهای مختلف برای گرفتن یک فایل یا سند نیازی به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با کارکنان واحدها دیگر ندارند چرا که می‌توانند از طریق سیستم مرکزی CRM در لحظه به تمام فایل‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

به واسطه بستر یکپارچه سی آرام شما  می‌توانید در لحظه از هر کدام از واحدهای خود گزارش عملکردی بگیرید، بدون اینکه نیازی باشد آن‌ها روند کاری خود را متوقف کنند یا متوجه روند گزارش‌گیری شوند. این گزارش‌های دقیق، جامع و سریع خواهند بود و داده‌های آنان به صورت‌های مختلفی توسط خود سی آرام قابل تحلیلند.

همچنین همه کارکنان در لحظه به تمامی تغییراتی که در پرونده‌های مختلف ایجاد شده دسترسی خواهند داشت و اطلاعات همه از همه چیز به روز است. به عنوان مثال اگر کارشناس پشتیبانی تغییری در پرونده یک مشتری ایجاد می‌کند، کارشناس فروش در لحظه می‌تواند آن را ببیند.

بهبود ارتباطات داخلی قابلیتی در سی آرام است که می‌تواند نقش بسزایی در افزایش بازدهی مجموعه شما داشته باشد.این‌ها تنها گوشه‌ای از مزیت‌های CRM در بهبود ارتباطات داخلی هستند.

بهبود ارتباطات داخلی
بهبود ارتباطات داخلی

جمع بندی

کاربرد سی آرام در بهبود ارتباطات داخلی می‌تواند موجب افزایش چشمگیر بازدهی مجموعه و افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات و طبقه بندی آن‌ها شود. یا این کار نه‌تنها حجم کار مفید شرکت را به شدت بالا می‌برید و بلکه موجب نظم بیشتر، برنامه ریزی بهتر و البته افزایش رضایت مشتریان خواهید شد.

کیان پرداز هوشمند با پیاده سازی Microsoft Dynamics 365 ce به عنوان بهترین نرم افزار سی آرام زیرساخت‌های مورد نیاز برای بهبود ارتباطات داخلی در مجموعه شما را فراهم می‌کند.

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.