به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

پیاده‌سازی CRM در بخش‌های مختلف چه مقدار از لحاظ مالی و محاسباتی به نفع شماست؟

کاهش هزینه ها با CRM

کاهش هزینه ها با CRM: اگر کسب و کار شما بر پایه روابط بلندمدت با مشتریان بنا شده باشد، دیر یا زود حتی از نظر فیزیکی هم قادر نخواهید بود خودتان به تنهایی تمام وظایف کلی سازمان را کنترل کنید!

سیستم‌های یکپارچه CRM به عنوان دستیاری هوشمند که تمامی ابعاد کسب و کار شما را در بر می‌گیرند، این کار را برای شما انجام می‌دهند. نرم افزار مایکروسافت داینامیکس 365 فروش را افزایش می‌دهد، بهره‌وری کارکنان را بهبود می‌بخشد و مشتریان بلند مدت شما را به شما وفادارتر می‌کند.

البته همه این‌ها هم بر سود شما و هم بر مقدار پولی که می‌توانید با صرفه‌جویی در مخارج پس‌انداز کنید تأثیر می‌گذارند.

در این مقاله از کیان پرداز هوشمند قصد داریم در مورد اینکه داینامیکس 365 چگونه به کاهش هزینه ها و افزایش کارایی مجموعه شما کمک می‌کند صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

8 روشی که CRM باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود

کاهش هزینه ها با CRM
کاهش هزینه ها با CRM

CRM در هر جا و هر زمانی که بخواهید هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد

اغلب، سیستم‌های CRM راه‌حل‌های فردی هستند که بر اساس ویژگی‌های منحصر به فرد یک شرکت خاص ایجاد می‌شوند. البته نرم‌افزارهای CRM عمومی هم در بازار وجود دارند، اما اگر واقعاً می‌خواهید از مزایای CRM بهره‌مند شوید باید آن را به صورت سفارشی‌سازی شده و متناسب با نیازها و ظرفیت‌های خود پیاده‌سازی کنید.

یک سیستم CRM سفارشی‌سازی شده به شما این امکان را می‌دهد که روی نقاط ضعف خود کار کنید و هزینه‌های بیهوده سازمان را کاهش دهید. به عنوان مثال، با نرم افزار داینامیکس 365 می‌توانید  بدانید که اخیراً حجم کار کارکنان واحد فروش، بازاریابی یا پشتیبانی شما به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و آن‌ها دیگر زمان کافی برای انجام مسئولیت‌های خود ندارند.

CRM هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد

نرم افزار سی آر ام  داینامیکس 365 یک ابزار تحلیلی بسیار قدرتمند است. ویژگی‌های این سیستم یکپارچه به شما این امکان را می‌دهد تا کالاهایی که در مرحله تولید و در مرحله انبار هستند را به خوبی مدیریت کنید. علاوه بر این می‌توانید به راحتی از وضعیت هر واحد کالا گزارش‌های مختلف بگیرید و با تحلیل آن‌ها بفهمید که کدام یک بهتر از سایرین فروخته می‌شوند.

این قابلیت تجزیه و تحلیل به شما امکان می‌دهد تا روند تولید خود را بهینه کنید و هزینه‌های خود را روی تولید محصولاتی متمرکز کنید که واقعاً برای شما سودآور هستند. همچنین درصد کالاهای مازاد موجود در انبار هم به شدت کاهش پیدا کرده و بازدهی واحد انبار شما به شدت افزایش پیدا می‌کند.   CRM از این طریق می‌تواند به صورت قال توجهی باعث کاهش هزینه ها شود.

CRM هزینه کاغذ بازی را کاهش می‌دهد

سیستم‌های یکپارچه CRM نیاز شما به ذخیره تمام داده‌ها به صورت سند چاپی را از بین می‌برد. با استفاده از داینامیکس 365 تمام داده‌های مشتریان شما – از نام و تاریخ اولین تماس تا آخرین خرید به صورت الکترونیکی و در یک مکان واحد (سرور) ذخیره می‌شود.

بنابراین، شما می‌توانید فقط ضروری‌ترین اسناد را چاپ کنید. اسنادی که لزوماً باید دارای امضای دستی و مهر شرکت باشد. بنابراین با استفاده از این سیستم تحول دیجیتال، می‌توانید هزینه‌های مربوط به خرید و ذخیره‌سازی اسناد کاغذی را تقریباً به صفر رسانید.

CRM باعث کاهش هزینه ها در جذب مشتری می‌شود

این یک قانون شناخته شده در امر بازاریابی و اقتصاد است: هزینه حفظ مشتریان فعلی همیشه پایین‌تر از هزینه جذب مشتری جدید است.

با این حال، کسب و کار شما نیاز به رشد دارد و رشد بدون مشتریان جدید غیرممکن است. اما اگر می‌خواهید جذب مشتریان جدید به سرمایه‌گذاری سنگین و سیاه‌چاله‌ای برای بلعیدن بودجه شرکت شما تبدیل نشود باید از سیستم یکپارچه CRM استفاده کنید. داینامیکس 365 به عنوان جامع‌ترین و کامل‌ترین ابزار CRM می‌تواند به طور غیرمستقیم به شما در به دست آوردن سرنخ‌های جدید کمک کند و هزینه‌های جذب مشتری را تقلیل دهد.

راه‌حل‌های CRM واحد خدمات مشتری را یکپارچه کرده و دائماً آن را در سطح بالایی نگه می‌دارد. موضوعی که باعث افزایش رضایت مشتریان و تبلیغ شما توسط خود آن‌ها می‌شود. مشتریان راضی بهترین، اثرگذارترین و ارزان‌ترین منبع تبلیغاتی برای شما خواهند بود.

کاهش هزینه ها با CRM
کاهش هزینه ها با CRM

CRM هزینه‌های نمایندگان فروش را کاهش می‌دهد

همان‌طور که قبلاً گفتیم، وقتی کسب و کار شما بر اساس روابط بلندمدت با مشتریان بنا شده باشد، نمایندگان یا کارشناسان فروش شما باید ارتباطی شخصی و صمیمی با مشتریان داشته باشند. سیستم CRM داینامیکس 365 ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌دهد که ارتباطی پیوسته با مشتریان داشته باشید و خود را بنه به عنوان یک شرکت، بلکه به عنوان دوست همیشگی در ذهن مشتریان جا بیندازید.

این به معنای کاهش هزینه‌های مربوط به ارتباط با مشتری است. چرا که دیگری نیازی نیست هر کارشناس یا نماینده فروش هر بار از نو با مشتری ارتباط برقرار کند. بلکه می‌تواند به روند تعاملات قبلی ادامه دهد.

CRM هزینه پشتیبانی و حفظ مشتری را کاهش می‌دهد

اغلب، سیستم‌های یکپارچه دارای یک پورتال به اصطلاح سلف‌سرویس هستند که به کاربران اجازه می‌دهد مشکلات خود را به تنهایی حل کنند، بدون اینکه باری روی واحد پشتیبانی شما بیفزاید.

به عبارت دیگر شما می‌توانید با استفاده از داینامیکس 365 برخی از سؤالات رایج یا مشکلات معمول مشتریان را به صورت اتوماتیک پاسخ دهید. مانند ارائه گزارش از وضعیت ارسال کالا یا مدت‌زمان باقی مانده از گارانتی، قیمت‌های روز و غیره.

با استفاده از CRM بسیاری از درخواست‌های مشتریان به صورت اتوماتیک و خودکار مورد پردازش قرار می‌گیرند و نیازی به رسیدگی و درگیری نیروهای واحد پشتیبانی نخواهد بود. با این کار می‌توانید حجم نیروهای پشتیبانی خود را کاهش داده یا با کاهش کارهای تکراری، بازدهی آنان را افزایش دهید. افزایش بازدهی واحد پشتیبانی به معنی رضایت مشتری و در نتیجه کاهش هزینه بازاریابی و حفظ مشتری خواهد بود.

CRM باعث کاهش هزینه اشتباهات می‌شود

داینامیکس 365 به صورت خودکار اشتباهات شما کاهش می‌دهد و این موضوع به طور خودکار در خدمات مشتری منعکس می‌شود. خود سیستم یکپارچه CRM بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده توسط شما، مشتریان را از طریق قیف فروش هدایت می‌کند و وظایف مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف را نیز به آن‌ها یادآور می‌شود تا همه امور با کمترین ضریب خطا صورت بگیرند.

داینامیکس 365 به عنوان یک نرم افزار هوشمند باعث نظم فرآیندهای اداری و کاری می‌شود و از این طریق مانع بروز اشتباهات می‌گردد. از طرف دیگر ضریب خطای کارکنان را پایین آورده و با ارائه گزارش‌های تحلیلی نقاط ضعف و قوت شما را نشان می‌دهد.

کاهش هزینه کمپین‌های تبلیغاتی

با استفاده از CRM می‌توانید نتیجه کمپین‌های تبلیغاتی را ارزیابی کنید. با این کار می‌توانید بجای پرداخت هزینه‌های گزاف برای تبلیغات، ابتدا کمپین را به صورت آزمایشی و در اندازه کوچک اجرا کنید و با crm نتیجه آن را اندازه بگیرید. سپس در صورت موفقیت آمیز بودن نتیجه اقدام به پرداخت هزینه و راه‌اندازی کمپین اصلی کنید.

این کار باعث می‌شود تا جلوی اتلاف هزینه برای تبلیغات را بگیرید.  

کاهش هزینه ها با CRM
کاهش هزینه ها با CRM

جمع‌بندی

نرم افزار یکپارچه داینامیکس 365 می‌تواند باعث کاهش هزینه ها از طرق مختلفی می‌شود. این نرم افزار با اتوماسیون فرآیندهای پردازش اطلاعات باعث بهینه‌سازی روندهای مجموعه شما شده و از این طریق موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود.

منبع

منبع 2

نقش OKR و KPI در پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز نرم‌افزارهای IT و CRM برای تحول دیجیتال کسب‌وکارها
شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) برای بهبود عملکرد سازمان‌ها: راهنمای جامع برای مدیران کسب‌وکار و فناوری
چند نفر برای پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM کافی است؟ راهنمایی برای به‌صرفه‌ترین راهکار در سازمان‌ها
CRM، یک بازی تیمی: راهکارها و مانتراهای برتر برای استفاده بهینه و مداوم

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


    ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    پاسخگویی از طریق تلفن

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    آخرین مقالات


      درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


        درخواست مشاوره

        درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.