به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

آیا سی آرام قابلیت انطباق با نیازهای خاص کسب و کار را دارد؟

انطباق سی آر ام با نیازهای خاص کسب و کار

طبیعتاً هر کسب و کاری نیازهای خاص خودش را دارد. سی آرام به عنوان نرم افزار جامع یکپارچه‌سازی سازمانی وظیفه دارد تا تمامی این نیازها را برطرف کند. به همین خاطر ممکن است کاربرد و نحوه استفاده از آن برای هر کسب و کاری متفاوت باشد. به عنوان مثال یک موسسه آموزشی به گونه متفاوتی از یک کارخانه تولیدی از CRM استفاده می‌کند.

هر کسب و کاری برحسب نیازمندی‌های خاصی که بازار کار، نوع صنعت، نوع مشتریان و سیاست‌های مدیریتی داخلی آن ایجاب می‌کند از نرم افزار یکپارچه سازمانی بهره می‌برد.

داینامیکس 365 به عنوان کامل‌ترین نرم افزار CRM در جهان، قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد. اما یکی از جذاب‌ترین و بهترین ویژگی‌های آن امکان انطباق‌پذیری بالا و انعطاف مناسب قابلیت‌های نرم افزار است. به عبارت دیگر می‌توان داینامیکس 365 را به هر شکل و صورت دلخواه سفارشی‌سازی کرد و متناسب با نیازمندی‌های خاص هر کسب و کاری پیاده‌سازی نمود.

اصولاً نیازهای خاص کسب و کار مهم‌ترین دلیلی است که باعث می‌شود نرم افزار CRM به پیاده‌سازی توسط متخصصین نرم افزاری احتیاج داشته باشد. شما باید از این نرم افزار به صورت سفارشی‌سازی شده و متناسب با نیازهای خاص خود استفاده کنید. در غیر این صورت ورژن‌های عمومی و کنترل نشده داینامیکس 365 که خودتان اقدام به نصب می‌کنید زیاد به درد شما نخواهند خورد.

کیان پرداز هوشمند شرکتی است که به صورت تخصصی و به پشتوانه تجربه‌ای چندین ساله اقدام به سفارشی‌سازی و پیاده‌سازی نرم افزار داینامیکس 365 می‌کند.

انطباق سی آر ام با نیازهای خاص کسب و کار
انطباق سی آر ام با نیازهای خاص کسب و کار

CRM برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

داینامیکس 365 (CRM) برای همه کسب و کارها مناسب است. اما هر کسب و کاری باید متناسب با نیازهای مخصوص خودش آن را پیاده‌سازی کند. داینامیکس 365  می‌تواند نیازهای خاص تمامی گروه‌های مشاغل زیر را برطرف کند:

  • انواع موسسه‌های آموزشی – از مدارس و دانشگاه‌ها گرفته تا مؤسسات آموزش رانندگی و کنکور و غیره
  • مراکز زیبایی – تمامی کلینیک‌های زیبایی و آرایشگاه‌های بزرگ و کوچک
  • آژانس املاک – تمامی واحدهای مشاوره املاک برای مدیریت تمامی فرآیندهای اجاره، خرید و فروش و مشارکت در ساخت
  • صنعت ساختمان – شرکت‌های فعال در حوزه ساخت و ساز و شرکت‌هایی که در کار جمع‌آوری بانک اطلاعاتی ساختمانی هستند
  • آژانس‌های تبلیغاتی – تمامی شرکت‌های بزرگ و کوچکی که در حوزه تبلیغات فعالیت می‌کنند
  • شرکت‌های بیمه
  • مشاورین کسب و کار – تمامی شرکت‌هایی که در زمینه مشاوره توسعه کسب و کارها یا مشاوره تولید فعالیت می‌کنند
  • کسب و کارهای آنلاین – تمامی کسب و کارهایی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند (آنلاین شاپ‌ها) یا بخش فروش آنلاین هم دارند
  • استارت آپ ها – تمامی شرکت‌هایی که در حوزه تکنولوژی و فناوری فعالیت دارند
  • صنعت پزشکی – صنعت تجهیزات پزشکی و مؤسسات درمانی مانند بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها
  • آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های فعال در حوزه مهاجرت
  • شرکت‌های پیمانکاری – مجموعه‌هایی که به صورت پیمانکاری فعالیت کرده و با سازمان‌های بزرگی مانند شهرداری یا اشخاص کار می‌کنند
  • شرکت‌های بازرگانی – تمامی واحدهای فعال در حوزه واردات و صادرات
  • واحدهای تولیدی – تمامی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی بزرگ و کوچک
  • کسب و کارهای شخصی (فریلنسری) – تمامی افرادی که به صورت فردی و پروژه‌ای کار می‌کنند یا دارای کسب و کارهای اینستاگرامی هستند
  • شرکت‌های نرم افزاری – تمامی شرکت‌های فعال در حوزه توسعه و طراحی نرم افزارهای مختلف، گیمینگ، طراحی سایت و غیره
  • وکلا – تمامی شرکت‌های فعال در حوزه مشاوره حقوقی
  • شرکت‌های خدماتی – واحدهای فعال در حوزه تعمیرات و هرگونه خدمات دیگر
  • واحدهای خرده فروش – تمامی کسب و کارهایی که به صورت B2C فعالیت می‌کنند و با مصرف کننده نهایی سروکار دارند
  • واحدهای عمده فروشی – توزیع کنندگان عمده که به صورت B2B فعالیت می‌کنند
انطباق سی آر ام با نیازهای خاص کسب و کار
انطباق سی آر ام با نیازهای خاص کسب و کار

سعی کردیم در این دسته‌بندی به صورت کلی تمامی مشاغلی که در ایران وجود دارند را بگنجانیم. نرم افزار داینامیکس 365 به عنوان یک نرم افزار CRM جامع می‌تواند نیازهای خاص هر کدام از این مشاغل را به صورت اختصاصی برطرف کند.

 سی آرام‌هایی که برای دو شرکت در یک صنعت پیاده‌سازی می‌شود (مثلاً دو موسسه آموزشی مختلف) نیز می‌توانند با هم تفاوت داشته باشند. چون نیازهای خاص آن دو موسسه، گروه مشتریان و سیاست‌های مدیریتی آنان ممکن است متفاوت باشد.

بنابراین CRM کیان پرداز هوشمند نه‌تنها برای گروه‌ها کسب و کار، بلکه برای هر کسب و کاری به صورت اختصاصی پیاده‌سازی می‌شود.

کاربردهای متداول CRM

گرچه داینامیکس 365 می‌تواند سفارشی‌سازی شده و نیازهای خاص هر کسب و کاری را برطرف کند، اما در واقع کاربردهای مشخصی دارد که همه شرکت‌ها از آن بهره می‌برند. به عبارت دیگر هر کسب و کاری متناسب با نیازهای خاص خود از کاربردهای اصلی CRM استفاده می‌کند.

انطباق سی آر ام با نیازهای خاص کسب و کار
انطباق سی آر ام با نیازهای خاص کسب و کار

کاربردهای عمومی و اصلی CRM که برای همه کسب و کارها مشترک است عبارتند از:

  • مدیریت اطلاعات و داده‌ها: با سی آرام دیگر داده‌ها و اطلاعات مجموعه شما در فایل‌های اکسل بی‌شمار و نامنظم گم نمی‌شود و همه چیز در یک بستر واحد، منظم و قابل دسترسی ذخیره می‌شود.
  • بهبود ارتباطات درون و برون سازمانی: شما می‌توانید تعاملات شخصی‌تری با مشتریان خود داشته باشید و سابقه ارتباطات خود با آنان را حفظ کنید. همچنین ارتباطات درون سازمانی نیز تحول یافته و همه می‌توانند در سریع‌ترین زمان به یکدیگر و اسناد بخش‌های دیگر دسترسی داشته باشند.
  • اتوماسیون فرآیندها و حذف فرآیندهای تکراری: با داینامیکس 365 بسیاری از کارها به صورت اتوماتیک انجام می‌شوند و نیازی به نیروهای کار انسانی برای انجام فرایندهای تکراری و خسته کننده نخواهد بود.
  • افزایش راندمان کاری و بازدهی مجموعه: با حذف فرآیندهای تکراری و افزایش ابزارهای نظارت بر عملکرد تک‌به‌تک کارمندان مجموعه، بازدهی کاری شرکت افزایش پیدا می‌کند.
  • کمک به مدیریت بهتر مجموعه: سی آرام ابزارهای تحلیلی، نظارتی و ارتباطی بسیار خوبی در اختیار مدیران قرار می‌دهد که به واسطه آنان می‌توانند به خوبی سیاست‌ها و برنامه‌های خود را پیاده کنند.
  • تحلیل فرآیندها و ارائه گزارش‌های مختلف از وضعیت عملکرد مجموعه: داینامیکس 365 گزارش‌هایی از عملکردهای مختلف مجموعه در بازه‌های زمانی مختلف به شما ارائه می‌کند و نقاط ضعف و قوت شما را مشخص می‌نماید. همچنین با سی آرام می‌توانید وضعیت فروش خود را در آینده پیش‌بینی کنید.
  • کمک به تولید و مدیریت سرنخ‌های فروش: CRM برای شما کاریز و قیف فروش تعریف کرده و شانس تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان فعال را افزایش می‌دهد.
  • بهینه‌سازی کیفیت محصولات و خدمات: با داینامیکس 365 می‌توانید نظرات و شکایات مردم را به خوبی دریافت کنید و ببینید که ضعف خدمات و محصولات شما در چیست تا آنان را برطرف کنید.
  • افزایش رضایت مشتری و بالا بردن شانس وفاداری مشتریان: تعامل بهتر، افزایش کیفیت کار و بالا بردن سرعت در پاسخگویی به مشتریان باعث افزایش رضایت آنان و اعتماد بیشتر به برند شما می‌شود.
انطباق سی آر ام با نیازهای خاص کسب و کار
انطباق سی آر ام با نیازهای خاص کسب و کار

جمع بندی

نرم افزار سی آرام می‌تواند متناسب با نیازهای خاص کسب و کار سفارشی‌سازی شود. انعطاف و تطبیق‌پذیری بالای داینامیکس 365 یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار جامع سازمانی است که آن را نسبت به سایر نرم افزارهای CRM برتری می‌دهد.

نقش OKR و KPI در پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز نرم‌افزارهای IT و CRM برای تحول دیجیتال کسب‌وکارها
شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) برای بهبود عملکرد سازمان‌ها: راهنمای جامع برای مدیران کسب‌وکار و فناوری
چند نفر برای پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM کافی است؟ راهنمایی برای به‌صرفه‌ترین راهکار در سازمان‌ها
CRM، یک بازی تیمی: راهکارها و مانتراهای برتر برای استفاده بهینه و مداوم

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


    ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    پاسخگویی از طریق تلفن

    کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

    آخرین مقالات


      درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


        درخواست مشاوره

        درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.