به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

چطور می‌توان سیستم سی آر ام را به‌طور مؤثر برای بهبود تولید و فرآیندهای داخلی کاربرد داد؟

سی آر ام برای تولید

سی آر ام برای تولید : طبیعتاً هر محصولی که در زندگی ما وجود دارد جایی، توسط فرد یا کارخانه‌ای تولید شده است. فرآیند تولید محصولات ساز و کار پیچیده‌ای دارد. در این فرآیند شما نه تنها باید بر روند فیزیکی تولید یک محصول (خط تولید) تمرکز داشته باشید و بتوانید تا جای ممکن بازدهی و سرعت عمل آن را بالا ببرید، در زمینه تأمین و توزیع نیز باید همین کار را انجام دهید.

شرکت‌های تولیدی معمولاً در بخش زنجیره تأمین و توزیع خود قاعده مشخصی ندارند. بلکه به صورت سنتی سعی می‌کنند با مشتریان همیشگی خود کار کرده یا با تبلیغات عمومی مشتریان جدید جذب کنند. اما این بی‌قاعدگی باعث هدر رفت زیادی در این زمینه شده است. نرم افزار سی آر ام عملاً فرآیند تأمین و توزیع شما را نیز مانند یک خط تولید منظم و پر بازده می‌کند. سی آر ام همچنین بر خط تولید نیز اثرگذار بوده و باعث می‌شود تا سرعت و کیفیت توزیع محصولات نیز بالاتر برود.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های صاحبان واحدهای تولیدی و صنایع بزرگ و کوچک ایجاد هماهنگی میان زنجیره تأمین و تیم‌های بازاریابی، فروش و تولید است. نرم افزار سی آر ام همان حلقه مفقوده‌ای است که این کار را برای شما انجام می‌دهد. کار سی آر ام بهبود ارتباطات داخلی و خارجی سازمان‌هاست.

با استفاده از این ابزار تحول دیجیتال می‌توانید تمامی ارتباطات داخلی میان کارمندان، ارتباطات مجموعه با تأمین کنندگان و البته ارتباط با مشتریان و ذی‌نفعان را به خوبی مدیریت کنید. سی آر ام همچنین با ابزارهای تحلیلی دقیق به شما در شناخت بازار، طراحی استراتژی‌های راهبردی و البته پیش‌بینی فروش و تقاضا کمک می‌کند.

در این مقاله از کیان پرداز هوشمند قصد داریم بیشتر در مورد مزایای سی آر ام برای تولید صحبت کنیم. اگر می‌خواهید بدانید که داینامیکس 365 چگونه باعث افزایش سود شرکت‌های تولیدی می‌شود، با ما همراه باشید.

سی آر ام برای تولید
سی آر ام برای تولید

چرا باید از سی آر ام در کارخانه‌ها یا کارگاه‌های تولیدی استفاده کنیم؟

استفاده از بهترین نرم افزار سی آرام، یعنی Microsoft Dynamics 365 ce برای کارخانه‌های بزرگ یا کارگاه‌های کوچک تولیدی مزیت‌های زیادی دارد. اصلی‌ترین مزایا نیز به گزارش‌های تحلیلی ماهانه سی آر ام مربوط می‌شود. سی آر ام با توجه به وضعیت فروش، به شما می‌گوید:

  • سهم تولید کدام محصول را افزایش دهید
  • روند تولید کدامیک از محصولات را متوقف کنید
  • کیفیت کدام محصول باید بهتر شود
  • بیشترین تقاضا برای کدام محصول بوده
  • بیشترین فروش واقعی را روی کدام محصول داشته‌اید
  • وضعیت فروش شما چگونه بوده و چطور می‌توانید آن را بهبود بخشید

داینامیکس 365 مشتری، نیازها و خواسته‌هایش را در کانون توجه کسب و کار شما قرار داده و همه چیز را متناسب با آن منظم می‌کند. سی آر ام به شما کمک می‌کند تا نظارت دقیقی روی فرآیندهای خرید، تولید و فروش خود داشته باشید و تا جای ممکن بازدهی آن‌ها را افزایش دهید.

با مدیریت سهم تولید محصولات متناسب با سهم فروش، می‌توانید کنترل بهتری نیز روی انبار خود داشته باشید و با تولید محصولاتی که خریدار ندارد، انبار خود را بیهوده پر نکنید. یا تشخیص دهید که تولید کدام محصول در آینده سودآوری بیشتری خواهد داشت و اکنون که هزینه تولید کمتری دارد به میزان قابل توجه تولید و انبار کنید تا در آینده بفروشید.

سی آر ام مانند یک مشاور هوشمند است که این اطلاعات ارزشمند را در اختیار شما قرار داده و موجب افزایش سودآوری شما می‌شود.

سی آر ام برای تولید
سی آر ام برای تولید

تأثیرات مثبت سی آر ام برای تولید

  • با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک سیستم یکپارچه ارتباطی داخل شرکت ایجاد می‌کنید. بنابراین تمامی سفارش‌ها به موقع به واحد تولید ارسال می‌شود و هماهنگی‌های لازم از قبل با شرکت‌های تأمین کننده صورت می‌گیرد تا مواد اولیه به موقع آماده باشند.
  • شما می‌توانید با استفاده از سی آر ام تمامی جزئیات مربوط به سفارش را به خوبی به تیم تولید منتقل کنید تا محصول مورد نظر آن‌طور که مشتری خواسته تولید شود. با اضافه شدن این قابلیت به خط تولید، راحت‌تر می‌توانید محصولات خود را گارانتی کرده و رضایت سفارش دهندگان را بالاتر ببرید.
  • با سی آر ام می‌توانید برای هر مشتری بزرگ و کوچک خود یک پرونده شخصی ایجاد کنید و تاریخچه تمامی تعاملات و سفارش‌ها و نظرات او را در لحظه مشاهده کنید. با این استفاده از این پرونده می‌توانید ارتباطات خود را با مشتری شخصی‌سازی کرده و به صورت دوره‌ای با او ارتباط برقرار کنید. این کار نرخ تبدیل و فروش شما را افزایش می‌دهد.
  • با بهره‌گیری از سی آر ام می‌توانید کانال‌های ارتباطی مؤثر برای مارکتینگ را شناسایی کرده و بودجه‌های تبلیغاتی را کانال‌هایی که بیشترین بازدهی را دارند صرف کنید. به عنوان مثال سی آر ام به شما نشان می‌دهد که بیشتر مشتری‌های شما از اینستاگرام آمده‌اند. به همین خاطر بهتر است روی تبلیغات اینستاگرامی بیشتر هزینه کنید.
  • گزارش‌های دوره‌ای داینامیکس 365 (CRM) پیش بینی‌های دقیقی از وضعیت عرضه و تقاضا در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این گزارش‌ها می‌توانید حجم سفارشات احتمالی، درخواست‌های احتمالی مشتریان و ظرفیت تولید و فروش خود را به خوبی پیش‌بینی کرده و برنامه ریزی‌های دقیقی داشته باشید.
سی آر ام برای تولید
سی آر ام برای تولید

ثمرات استفاده از سی آر ام برای تولید

برای اینکه اثرگذاری مثبت استفاده از سی آر ام برای تولید را نشان دهیم، کافیست به آمارها اتکا کنیم:

  • صرفه‌جویی در زمان: 12 ساعت در هفته
  • افزایش ارائه گزارش‌های دقیق: 55%
  • افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان: 37%
  • افزایش بازدهی داخلی و همکاری‌های تیمی در سازمان: 43%

جمع بندی

صرفاً اگر به آمارها نگاه کنید، متوجه مزایای فوق‌العاده سی آر ام برای تولید می‌شوید. نرم افزار داینامیکس 365 به عنوان بهترین سی آر ام جهان، می‌توانید نظم ساختاری بسیار خوبی را به فرآیند تأمین، تولید و توزیع مجموعه شما ببخشید. با استفاده از سی آر ام همه چیز سر موقع و همان طور که باید اتفاق می‌افتد و بازدهی مجموعه شما در زمینه تولید و حتی ارتباطات داخلی افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

افزایش بازدهی به معنی کاهش هدر رفت وقت و هزینه و البته افزایش سودآوری است. شرکت‌های تولیدی به واسطه هزینه زیادی که برای تولید پرداخت می‌کنند نیاز دارند تا نظم مشخصی در این روند ایجاد کنند. سی آر ام به تولیدی‌ها کمک می‌کند تا وضعیت فروش را پیش‌بینی کرده و متناسب با نیازهای بازار و مشتریان خود خط تولید را اصلاح کنند.

امروزه نرم افزار سی آر ام به یک ابزار ضروری برای کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی تبدیل شده است.

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.