به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

CRM برای کسب و کارهای ایرانی

CRM برای کسب و کارهای ایرانی

نرم افزار crm برای کسب و کارهای ایرانی چه فایده‌ای دارد؟

خیلی از کسب و کارها و شرکت‌های ایرانی، وقتی با پیشنهاد راه اندازی سیستم CRM روبرو می‌شوند دچار تردید هستند. چرا که گمان می‌کنند ساختار این نرم افزار بیشتر مناسب شاکله سازمان بندی شده شرکت‌های بزرگ خارجی است و این سیستم‌ها داخل ایران جواب نمی‌دهند.

اما این افراد سخت در اشتباهند.

نرم افزار CRM برای کسب و کارهای ایرانی فواید زیادی به همراه خواهد داشت. هنوز خیلی از شرکت‌های بزرگ ایرانی هستند که نسبت به این فواید ناآگاهند و نمی‌دانند که پیاده سازی crm چه مزیت‌های زیادی می‌تواند برای آنها داشته باشد.

فارغ از اینکه در چه صنعتی مشغول به فعالیت هستید، استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیریت، دسته بندی و بهبود سازوکارهای ارتباطی درون و برون شرکتی ضروری است. تجربه و آمار نشان داده که نرم افزار سی آرام می‌تواند تأثیر بسیار زیادی رو بهبود روند کاری و افزایش سودآوری شرکت‌ها داشته باشد.

بسیاری از مجموعه‌ها صرفاً به دلیل عدم توانایی در مدیریت ارتباطات، تعاملات و اطلاعات خود در زمانی که رشد می‌کنند، با شکست مواجه می‌شوند.

بدون استفاده از نرم افزار crm برای کسب و کارهای ایرانی نمی‌توانید سرنخ‌های خود را به خوبی پیگیری نموده و مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. همچنین بدون ابزارهای crm نرخ وفاداری و حفظ مشتری شما به شکل چشمگیری پایین خواهد آمد.

در این مقاله از کیان پرداز هوشمند به فواید و مزیت‌های crm برای کسب و کارهای ایرانی اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

CRM برای کسب و کارهای ایرانی
CRM برای کسب و کارهای ایرانی

نرم افزار CRM چه کمکی به کسب و کارهای ایرانی می‌کند؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (customer relationship management) می‌تواند کارهای مختلفی برای کسب و کارهای ایرانی انجام دهد. از جمله:

  • جمع آوری دادها و اطلاعات مشتریان از منابع مختلف و ذخیره کردن آنها در یک پایگاه داده متمرکز
  • به روز رسانی اطلاعات وضعیت مشتریان
  • اتوماسیون و حذف فرایندهای تکراری و موازی در بخش‌های فروش و بازاریابی
  • سازماندهی و اتوماسیون پیامک‌ها، ایمیل‌ها و پیام‌های ارسالی
  • ارائه گزارش‌های تحلیلی از نحوه تعامل با مشتریان و موفقیت استراتژی‌های بازاریابی
  • شناسایی فرصت‌های فروش
  • مدیریت قیف فروش
  • بهبود عملکرد شرکت در تمامی ابعاد
  • افزایش همکاری بین واحدها

نشانه‌های نیاز به نرم افزار CRM برای کسب و کارهای ایرانی

موارد زیر نشانه‌هایی هستند که شما به یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارید:

CRM برای کسب و کارهای ایرانی
CRM برای کسب و کارهای ایرانی

·        مشکل داشتن در مدیریت سرنخ‌های فروش

یکی از فواید crm برای کسب و کارهای ایرانی کمک به مدیریت سرنخ‌هاست. خیلی از کسب و کارهای ایرانی هستند lead یا سرنخ‌های فروش بسیار زیادی دارند، اما به خاطر عدم سازماندهی مناسب جهت رسیدگی به هریک، بسیاری از آنها را از دست می‌دهند.

هر سرنخ یک مشتری بالقوه است که می‌تواند در آینده به مشتری ثابت و وفادار شما تبدیل شده و سودآوری زیادی برای مجموعه شما داشته باشد.

نرم افزار crm برای کسب و کارهای ایرانی می‌تواند پیشنهاداتی در زمینه نحوه بستن قرارداد با مشتریان بالقوه ارائه داده و با دسته بندی مشتریان و ایجاد پرونده برای هریک، باعث شود تا هیچ سرنخی از دست نرود.

·        پایین بودن کیفیت ارائه خدمات

مشاغل کوچکی که به تازگی در حال رشد هستند معمولاً در ارائه خدمات به دایره گسترده‌تری از مشتریان مشکل دارند. این شرکت‌ها نمی‌توانند به نیازهای تمامی مشتریان خود پاسخ دهند و از همین رو رشد آنها باعث شکستشان می‌شود.

یکی از مهمترین مزیت‌های crm برای کسب و کارهای ایرانی این است که درصد موفقیت شما در ارائه خدمات را اندازه گیری کرده و ارائه خدمات را سیستماتیک می‌کند. به همین خاطر شرکت شما ظرفیت لازم برای گسترده‌تر کردن دایره مشتریان را پیدا می‌کند.

·        دشوار بودن فرآیند تحلیل داده‌ها

تجزیه و تحلیل داده‌ها نقش مهمی در ارزیابی عملکرد مجموعه داشته و به شما نشان می‌دهد که تا چه اندازه پیاده سازی استراتژی‌های خود موفق بوده‌اید. بیشتر کسب و کارهای ایرانی به خاطر نداشتن یک سیستم منظم مدیریتی نمی‌توانند گزارش‌های منظمی از عملکرد مجموعه داشته باشند و ببیند که اثرگذاری سیاست‌هایشان چقدر بوده است.

این در حالی است که crm برای کسب و کارهای ایرانی گزارش‌های منظمی در بازه‌های زمانی تعیین شده تهیه می‌کند و عملکرد جزء به جزء مجموعه را با تحلیل و نمودار نمایش می‌دهد. این گزارش‌ها برای پیش بینی فروش، ارزیابی موفقیت استراتژی‌ها، پیدا کردن نقاط ضعف و قوت و غیره بسیار مهمند.

شما می‌تواند با استناد به این گزارش‌های تحلیلی سی آر ام پایه‌های برنامه آینده شرکت را به خوبی طرح ریزی کنید.

CRM برای کسب و کارهای ایرانی
CRM برای کسب و کارهای ایرانی

·        نمی‌توانید نظارت دقیقی روی کار کارکنان داشته باشید

مشکل خیلی از شرکت‌های ایرانی آن است که دقیقاً نمی‌دانند کارکنان آنها چه کاری انجام می‌دهند بازدهی آن چقدر است. چرا که سیستم مشخصی برای نظارت روی کار آنها ندارند. از این رو یا مشکلات موجود را بی دلیل به گردن کم‌کاری کارکنان می‌اندازند، یا بدون اطلاع از میزان بازدهی کارمندان مدام استراتژی‌ها خود را تغییر می‌دهند.

در حالی که crm برای کسب و کارهای ایرانی یک سیستم جامع ایجاد می‌کند که گزارش فعالیت‌های روزانه کارمندان را به صورت اتوماتیک ثبت می‌کند. بنابراین می‌توانید هر روز ببینید که هر کدام از کارمندان تا چه اندازه کار کرده‌اند و چقدر بازدهی داشته‌اند.

Crm همچنین فرآیند تقسیم کار و وظایف روزانه را منظم کرده و به کارمندان کمک می‌کند تا هر روز وظایف مشخصی را سر موقع انجام دهند.

·        بی نتیجه بودن کمپین‌های بازاریابی

خیلی از کسب و کارهای ایرانی هستند که بدون داشتن آگاهی، دید و ابزار مناسب هزینه‌های هنگفتی برای کمپین‌های تبلیغاتی می‌کنند و از آن نتیجه‌ای نمی‌گیرند.

این در حالی است که یکی از مزیت‌های crm برای کسب و کارهای ایرانی کمک به مدیریت هرچه بهتر کمپین‌های بازاریابی و ارزیابی نتیجه آنهاست.

با استفاده از crm می‌توانید مخاطبان هدف خود را مشخص کرده و مشخصاً برای آنها کمپین را طراحی نمایید. همچنین با ارزیابی نتیجه کمپین‌ها می‌توانید ریسک و ریوارد آن‌ها را سنجیده و هزینه‌های هنگفت را به درستی خرج کنید.

داشتن crm برای راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی ضروری است و از هدر رفت سرمایه به خوبی جلوگیری می‌کند.  

·        وجود فرآیندهای اداری تکراری و پایین بودن بازدهی

Crm به عنوان یک ابزار مدیریتی می‌تواند با اتوماسیون بسیاری از روندها، جلوی فرآیندهای تکراری بگیرد و بازدهی مجموعه را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

با crm برای کسب و کارهای ایرانی همه کارکنان مجموعه می‌توانند به صورت همزمان به اسناد دسترسی داشته باشند و ارتباط سریع‌تری با یکدیگر برقرار کنند. همچنین اطلاعات همه واحدها به روز بوده و همه داده‌های همواره آپدیت خواهند بود.

CRM برای کسب و کارهای ایرانی
CRM برای کسب و کارهای ایرانی

نرم افزار crm کیان پرداز هوشمند

نرم افزارهای crm مختلفی در بازار ایران وجود دارند. خیلی از افراد تصور می‌کنند که خرید نرم افزارای رایگان و نصب کردن آنها روی سیستم شرکت برای پاسخ دادن به نیازهای مجموعه کافیست، در حالی که اصلاً اینطور نیست.

نرم افزارهای  crm رایگان به شکل بدی فارسی سازی شده‌اند، محدودیت‌های زیادی دارند، به دلیل نداشتن لایسنس هر لحظه ممکن است دچار مشکل شوند، پشتیبانی ندارند و غیره.

در این میان شرکت‌های معتبر نرم افزاری مختلفی هستند که بهترین نرم افزارهای سی آر ام را برای شما نصب و راه اندازی کرده و به خوبی از آنها پشتیبانی می‌کنند.

کیان پرداز هوشمند بهترین نرم افزار سی آرام در جهان را به شما پیشنهاد می‌کند. یعنی مایکروسافت داینامیکس 360. کیان پرداز هوشمند با بومی سازی کامل این نرم افزار و اخذ لایسنس های معتبر آن را به خوبی با فضای کسب و کارهای ایرانی هماهنگ گرده و با فارسی مناسب، اضافه نمودن ابزارهای تکمیلی اختصاصی و غیره برای شما راه اندازی می‌کند.

جمع بندی

نرم افزار crm برای کسب و کارهای ایرانی فواید و مزیت‌های زیادی دارد. با استفاده از crm سیستم مجموعه خود را سازماندهی کرده و می‌توانید بازدهی فروش، بازاریابی و خدمات را به شکل چشمگیری بهبود ببخشید.

اصولاً بدون ابزارهای سی آرام نمی‌توانید به رشد کسب و کار خود فکر کنید، چرا که توان مدیریت مشتریان بیشتر را نخواهید داشت. Crm یک بستر اداری یکپارچه منظم در اختیار شما قرار داده و ارتباط با مشتریان را بهینه سازی می‌کند.

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.