به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

بهترین راه تست دمو نرم افزار CRM

دمو نرم افزار CRM

آیا می دانید که دمو نرم افزار crm چه مزیت ها و استفاده هایی برای شما دارد؟

نرم افزار crm امروزه به یکی از اصلی ترین ابزارهای مدیریت کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. این نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتری می تواند تمامی سیستم های داخلی و ارتباطی شرکت را یکپارچه کرده و کنترل مدیریت را به دست شما بسپارد. Crm سیستمی برای شما ایجاد می کند که می توانید با نیازمندی های مجموعه خود هماهنگ کرده و بیشترین استفاده را از آن ببرید.

نرم افزارهای CRM زیادی در بازار وجود دارند که هرکدام از آنها ادعا می کنند بهترین هستند. اما واقعا کدامیک از آنها به درد شما خواهد خورد؟  در هنگام خرید نرم افزار CRM به چه ویژگی هایی توجه دارید؟ آیا صحبت های فروشنده برای جلب رضایت شما کافیست؟

بهترین راه برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM تست کردن دموی رایگان آن است. شرکت های بزرگ زمانی که می خواهند یک سیستم سی آر ام جدید راه اندازی کنند، معمولا سند RFP منتشر می کنند و از شرکت های نرم افزاری می خواهند تا دموی رایگان برنامه های سی‌آر‌ام خود را در اختیارشان قرار دهند. سپس بعد از تست کردن این برنامه‌ ها بهترین گزینه را انتخاب می کنند.

اما سوال اصلی اینجاست که چگونه می توانیم با استفاده از دمو نرم افزار crm به بهترین شکل ممکن آن را تست کنیم؟

در این مقاله از کیان پرداز هوشمند قصد داریم درباره بهترن روش استفاده از دمو نرم افزار CRM با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار CRM

CRM یک سیستم جامع است که تمامی بخش های کسب و کار شما را در بر می گیرد. این سیستم یک بستر یکپارچه است که تمامی فعالیت ها و سازوکارهای مجموعه شما را در خود جای می دهد. به همین خاطر هم هست که یک نرم افزار “مدیریتی” است.

از این رو بسیار ضروری است که در هنگام انتخاب یک نرم افزار CRM، برنامه ای را انتخاب کنید که واقعا برای شما مفید باشد و بتواند نیازهای مجموعه را برطرف نماید. خیلی از نرم افزارهای CRM هستند که گرچه قابلیت های خوبی دارند اما واقعا به درد کسب و کار شما نمی خورند.

بهترین نرم افزار CRM
بهترین نرم افزار CRM

خیلی از افراد هم هستند که هزینه زیادی برای خریدن یا راه اندازی نرم افزارهای CRM ارزان می کنند اما در نهایت می بینند که کل وقت و پول خود را هدر داده اند. به صورت کلی بهترین نرم افزار crm برای شما، نرم افزاری است که ویژگی های زیر را داشته باشد:

·        ابزارهای ارتباطی

نرم افزار سی‌آرام باید این امکان را به شما بدهد تا بدون دردسر و در سریع‌ ترین حالت بتوانید با مشتریان خود تماس برقرار کنید. ارتباط آسان با مشتریان یکی از اصول پایه ای هر مجموعه تجاری به شمار می رود. سیستم CRM باید به گونه ای باشد که حتی وقتی خارج محل کسب و کار هستید هم بتوانید به مشتریان خود دسترسی داشته باشید. عدم برخورداری از سرعت در ارتباط با مشتریان می تواند باعث از دست رفتن بسیاری از مشتریان شود.

·        مدیریت مرکز  تماس

مدیریت تماس یکی از مهمترین و اصلی ترین کارهایی است که نرم افزار CRM برای شما انجام می دهد. شما باید بتوانید بیشترین استفاده را از تماس هایی که با مشتریان برقرار می کنید ببرید. طی این تماس ها باید پرونده اختصاصی برای هریک ایجاد نمایید و اطلاعات مختلفی که مد نظرتان هست را داخل این پرونده بگنجانید. بهترین نرم افزار CRM امکانات متنوعی برای مدیریت تماس های شما داشته، به خوبی با سیستم تلفنی VoiP سازگار می شود و ابزارهای مختلفی جهت تشکیل و ویرایش پرونده های مشتریان در اختیار شما می گذارد.

·        گزارش‌ های تحلیلی

بهترین نرم افزارهای CRM اصولا آنهایی هستند که گزارش های تحلیلی بسیار خوب و جامعی در اختیار شما قرار می دهند. بسیاری از کسب و کارها اساسا به خاطر گرفتن همین گزارش هاست که سیستم خود را به CRM مجهز می کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید بتواند در بازه های زمانی مشخص، با توجه به شاخص های متنوعی که از آنها پشتیبانی می کند، گزارش های مختلفی به شما ارائه دهد. گزارش فروش، تجربه مشتری، گزارش قیف فروش، گزارش شاخص تلاش مشتری، گزارش بازدهی فرآیندهای بازاریابی و غیره. این گزارش های تحلیلی جایگاه و عملکرد واقعی شما را مشخص می کنند تا راحت تر و بهتر بتوانید برای آینده خود برنامه ریزی کنید.

·        خودکار سازی

یک نرم افزار CRM خوب به درستی اتوماسیون یا خودکار سازی فرآیند اداری مجموعه شما را انجام می دهد. خودکارسازی اعلان ها و پیام ها، پاسخ اتوماتیک به برخی از پیام های دریافتی و ایمیل ها، یادآوری کارهای انجام نشده، نمایش الگوهای زنده انجام کار و غیره، همگی از ویژگی های اتوماسیون بهترین نرم افزارهای CRM هستند.

استفاده از دمو نرم افزار CRM
استفاده از دمو نرم افزار CRM

سوال:  چگونه می توانیم همه این موارد در مورد یک نرم افزار CRM مورد ارزیابی قرار دهیم؟

پاسخ : طبیعتا با استفاده از دمو نرم افزار CRM .

مزایای استفاده از دمو نرم افزار CRM قبل از خرید نهایی

زمانی که می خواهید یک ماشین جدید بخرید، ابتدا چند دور با آن می زنید تا هندلینگ، راحتی، سرعت و قدرت آن را تست کنید. استفاده از دمو نرم افزار CRM نیز دقیقا همین گونه است.

دمو نرم افزار CRM یک نسخه آزمایشی کاملا رایگان است که شرکت های نرم افزاری در اختیار شما قرار می دهند. شما چند هفته مهلت دارید تا از این نسخه رایگان به صورت محدود استفاده کنید و قابلیت های آن را بسنجید. پس از آزمایش کامل نرم افزار می توانید تصمیم بگیرید که آیا این CRM به درد شما می خورد یا خیر.

بهترین شرکت های ارائه دهنده CRM مانند کیان پرداز هوشمند، معمولا دمو آن را در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید با آزمایش کردن دمو نرم افزار CRM کیان پرداز تمام زوایای آن را مورد بررسی قرار داده و با خیالی آسوده خرید نهایی را انجام دهید.

شرکت های بزرگ معمولا قبل از خرید نهایی چند دمو نرم افزار سی‌آر‌ام را تست می کنند تا چالش های کار با هریک را بررسی نموده و راحت تر بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

چگونه دمو نرم افزار CRM را تست کنیم؟

تست کردن دموی رایگان نرم افزار CRM گرچه بسیار خوب و مفید است اما اصولی دارد.

تست دمو نرم افزار CRM
تست دمو نرم افزار CRM

خیلی از افراد هستند که با وجود تست کردن یک نرم افزار، بعد از راه اندازی کامل آن متوجه می شوند که اصلا آنطور که تصور می کنند به کارشان نمی آید. این به خاطر آن است که در مرحله تست دمو رایگان نتوانسته اند به خوبی نرم افزار را ارزیابی کنند. اصولا برای تست دمو نرم افزار CRM باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

·        هدف‌ گذاری

خیلی از افراد بی هدف دمو رایگان سی‌آر‌ام را تست می کنند. اما واقعیت این است که بدون داشتن یک هدف گذاری کوتاه مدت و قابل اندازه گیری، نمی توانید نرم افزار را به درستی تست کنید. بدون این کار نخواهید فهمید که آیا این نرم افزار به شما در رسیدن به اهدافتان کمکی می کند یا خیر.

·        گرفتن بازخورد

یادتان باشد که تمامی کارکنان مجموعه شما قرار است با نرم افزار CRM کار کنند. از آنجایی که تقریبا تمامی فعالیت های روزانه نیز در بستر سی‌آرام انجام می شود، طبیعی است که نظر کارکنان در مورد راحتی کار با نرم افزار اهمیت بسزایی دارد. بنابراین سعی کنید از آنها بازخورد بگیرید و ببینید که چقدر با استفاده از این نرم افزار راحت هستند.

·        مشورت با شرکت ارائه ‌دهنده CRM 

یادتان باشد که یک نرم افزار CRM واحد ممکن است به صورت مختلف برای دو شرکت متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از ویژگی های بهترین نرم افزارهای CRM این است که منعطف هستند و امکان سفارشی سازی آنها متناسب با نیازهای مجموعه وجود دارد.

بنابراین در دوره آزمایش دمو نرم افزار CRM از شرکت ارائه دهنده بخواهید تا متناسب با چالش ها و نیازهای کسب و کار شما، نسخه آزمایشی را کمی سفارشی سازی کند. این کار به شما نشان می دهد که آیا این برنامه قابلیت تطابق با نیازمندی های شما را دارد یا خیر.

·        استفاده از داده های واقعی

برای اینکه به بهترین نحو دمو سی‌آرام را تست کنید، بهتر است از داده ای واقعی کمک بگرید. سعی کنید دمو را به سیستم ایمیل و برنامه های آفیس متصل کنید تا ببینید که در زمینه یکپارچه سازی این برنامه ها چگونه عمل می کند. آیا متصل کردن CRM به سیستم کنونی شرکت تاثیری در بهبود روند بازدهی مجموعه شما دارد یا خیر؟

·        تست بخش های مختلف نرم افزار

جدای از اینکه واقعا به چه قابلیت هایی نیاز دارید، سعی کنید تمامی بخش هایی که شرکت ارائه کننده CRM در موردشان صحبت کرده امتحان کنید. یادتان باشد که در آینده ممکن است به این قابلیت های ظاهرا اضافی نیاز پیدا کنید. پس سعی کنید در مهلت تست دمو نرم افزار همه جوانب آن را سنجیده و اثرگذاری تمام ماژول ها و قابلیت های آن را آزمایش کنید.

دمو رایگان نرم افزار CRM
دمو رایگان نرم افزار CRM

جمع بندی

دمو نرم افزار CRM یک نسخه رایگان است که برای تست نرم افزار قبل از خرید نهایی در اختیار شما قرار می گیرد. شما باید بتوانید به بهترین شکل ممکن در مهلت تست از این دمو استفاده کرده و نحوه کار کردن با آن را تجربه کنید.

تجربه کردن فضای آزمایشی دمو به شما امکان می دهد تا با دیدی باز نرم افزار CRM را انتخاب کنید.

کیان پرداز هوشمند از جمله شرکت هایی است که نسخه آزمایشی دمو نرم افزار CRM را در اختیار شما قرار می دهد.

سوالات متداول

·         آیا برای استفاده از دمو باید هزینه پرداخت کنیم؟

خیر استفاده از دمو سی‌آرام کاملا رایگان است.

·         آیا دمو سی‌آرام محدودیت دارد؟

بهترین دموها تنها محدودیت زمانی دارند و تمامی قابلیت ها را باز می گذارند تا بتوانید آنها را تست کنید. البته برخی از ماژول ها هم هستند که اصولا بدون راه اندازی کامل نمی توان از آنها استفاده کرد.

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.