به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

شرکت های بیمه

شرکت‌های بیمه امروزی به عنوان شرکت‌های خدماتی به پیشرفت‌های دیجیتالی زیادی دست پیدا کرده‌اند. امروزه ساز و کار شرکت‌های بیمه با نرم افزارهای مختلفی که آن‌ها را با نام‌هایی چون نرم افزارهای مشتری مداری، نرم افزار بازاریابی و غیره می‌شناسیم گره خورده است. اما تمامی این ابزارهای دیجیتالی در واقع فرمی از نرم افزار CRM بیمه هستند.

داشتن ارتباطی مناسب و مؤثر با مشتری برای شرکت‌های بیمه به عنوان شرکت‌های خدماتی بسیار مهم است. رقابت برای جذب مشتری هم همواره بین شرکت‌ها بیمه مختلف بالا بوده است. به همین خاطر شرکت‌های بیمه می‌توانند بیشترین نفع را ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری بهترین نرم افزار CRM بیمه یعنی برنامه Microsoft Dynamics 365 ce ببرند.

Dynamics 365 کیان پرداز هوشمند ماژول‌های بسیار مختلف و متنوعی را در اختیار شرکت‌های بیمه قرار می‌دهد. اعم از ماژول‌های تبلیغات و بازاریابی، اتوماسیون فرآیندهای اداری، پیگیری مشتریان، فرم سازهای اتوماتیک، ماژول باشگاه وفاداری ماژول گزارش‌گیری و چندین و چند ابزار دیگر که می‌توانند ساز و کار شرکت شما را به صورت جدی متحول کنند.

اسناد و اطلاعات مشتریان و پیگیری به موقع آنان از اهمیت خاصی در شرکت‌های بیمه برخوردار است. Dynamics 365 ابزاری است که می‌تواند بیشترین کمک را به ثبت، دسته‌بندی، اتوماسیون و دسترسی این اسناد بکند. داینامیکس 365 یک دستیار هوشمند در اختیار شما خواهد بود که می‌تواند برای انجام بهتر بسیاری از امور به آن اعتماد کنید.
 در ادامه به شرح مهم‌ترین خدمات نرم افزار crm بیمه  dynamics 365 اشاره می‌کنیم:

مزایای Dynamics 365  برای شرکت‌های بیمه

نرم افزار CRM بیمه
نرم افزار CRM بیمه

·        اتوماسیون سیستماتیک ثبت‌نام پیگیری بیمه‌گذاری

اتوماسیون و خودکارسازی فرآیند ثبت درخواست‌های بیمه‌گذاران اهمیت خاصی برای شرکت‌های بیمه دارد. شرکت‌های بیمه ممکن است روزانه با چندین درخواست پیگیری و رسیدگی از طرف مشتریان خود روبرو شوند. به همین خاطر نیاز دارند این درخواست‌ها را به سرعت و به خوبی ثبت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی کنند.

داینامیکس 365 کیان پرداز هوشمند با اتصال به درگاه‌های ارتباطی مختلف اعم از مرکز تماس، چت آنلاین، پیام‌رسان‌های آنلاین و پیامک درخواست‌های بیمه‌گذاران را به بهترین شکل ثبت کرده و بلافاصله در اختیار واحد یا کارشناس مربوطه قرار می‌دهد. همچنین ابزارهایی برای یادآوری اتوماتیک کارها دارد تا رسیدگی به هیچ یک از درخواست‌ها با تأخیر مواجه نشود.

علاوه بر این هرکدام از بیمه‌گذاران داری یک پرونده بیمه مفصل هستند که تاریخچه تعاملات آن‌ها با شرکت بیمه در آن نگاشته شده. نرم افزار crm بیمه  داینامیکس 365 آخرین به روز رسانی‌های اطلاعاتی در مورد هر یک از بیمه‌گذاران را به صورت خودکار در پرونده آن‌ها ثبت می‌کند تا اطلاعات آپدیت شده مشتری همواره در اختیار شرکت بیمه باشد.

داینامیکس همچنین ارتباطات درون سازمانی را یکپارچه و اتوماسیون کرده و از این طریق مانع کاغذبازی‌های فراوان و گم شدن اسناد و اطلاعات در فرآیندهای اداری داخلی می‌شود.

·        مدیریت فرصت‌های فروش

شرکت‌های بیمه علاوه بر مشتریان فعلی باید به فکر جذب مشتریان جدید هم باشند. مشتریان بالقوه ای که هنوز به مشتری فعال شرکت بیمه تبدیل نشده اند. کاربران ناراضی دیگر شرکت‌ها، افرادی که به تازگی به خدمات خاصی از بیمه نیاز پیدا کرده‌اند (مثلاً تازه ماشین خریده‌اند)، افرادی که سابقه بیمه نداشته‌اند، افرادی که فرزند تازه متولد شده دارند و غیره، همگی می‌توانند فرصت‌های فروش خوبی برای شرکت‌های بیمه باشند.

نرم افزار CRM بیمه  داینامیکس 365 کیان پرداز هوشمند به ابزارهای هوشمند زیادی مجه است که با تحلیل سرنخ‌ها می‌تواند فرصت‌های فروش را به خوبی شناسایی کرده و شانس جذب مشتری توسط شرکت بیمه را دو چندان کند.

نرم افزار CRM بیمه
نرم افزار CRM بیمه

·        یادآوری و مدیریت ساز و کارهای داخلی

در صورت راه‌اندازی CRM بیمه می‌توانید با کاغذ خداحافظی کنید. نرم افزار Dynamics 365 بستری دیجیتال و احد را برای کار تمامی واحدهای شرکت ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا تمامی اسناد مجموعه از همان ابتدا به صورت دیجیتال وارد سیستم شوند. از این رو دیگر درگیر مشکلات کاغذبازی و بی‌نظمی‌های حاصل از آن نخواهید شد.

داینامیکس 365 ابزاری هوشمند است به صورت اتوماتیک وظایف محوله توسط مدیر را به کارکنان منتقل می‌کند، برای انجام فعالیت‌های روزانه و پروژه‌های جمعی یک برنامه زمانی مشخص می‌سازد و به هر یک از افراد وظایفشان را یادآوری می‌کند، بسیاری از فرآیندهای تکراری اداری را حذف کرده و به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد و خلاصه مانع فراموش شدن کارها یا تأخیر در انجام آن‌ها می‌شود.

با داینامیکس 365 می‌توانید گزارش‌ها دقیقی از راندمان کاری کارکنان نیز بگیرید و وضعیت فعالیت آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهید.

·        افزایش وفاداری مشتری

هزینه حفظ مشتریان فعلی 7 برابر کمتر از جذب مشتریان جدید است. علاوه بر این بیشتر سود شرکت‌های بیمه از مشتریان طرف قرارداد قبلی و همیشگی است تا مشتریان جدید. ماژول‌های پیگیری مشتری نرم افزار CRM بیمه Dynamics 365 به ما کمک می‌کند تا برقراری یک ارتباط بهتر و صمیمانه‌تر با مشتریان و همراهی همیشگی با آنان شانس وفاداری را بالاتر ببرید.

·        مدیریت بازاریابی و تبلیغات

شما می‌توانید با استفاده از داینامیکس به صورت اتوماتیک پیام‌های تبلیغاتی گروهی ارسال کنید. این نرم افزار همچنین به شما امکان می‌دهد تا دریافت کنندگان و مخاطبان پیام‌های تبلیغاتی را متناسب با اولویت‌های مورد نظر خود انتخاب کرده و از صرف هزینه‌های بی مورد برای تبلیغ کردن پیش مخاطبین اشتباه جلوگیری کنید.

داینامیکس 365 همچنین می‌تواند گزارش‌های خوبی از نتیجه کمپین‌های تبلیغاتی به شما ارائه داده و در ارزیابی نتیجه این کمپین‌ها به شما کمک کند.

نرم افزار CRM بیمه
نرم افزار CRM بیمه

از دیگر مزیت‌های Dynamics 365  کیان پرداز هوشمند برای شرکت‌های بیمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم چرخه کار با استفاده از قابلیت‌های BPMN
  • اتوماسیون رسیدگی به پرونده‌های مشتری و یادآوری درخواست‌ها و مهلت‌های پایان قرارداد بیمه‌گذاران
  • تخصیص اتوماتیک امتیازهای ویژه به مشتریان خوب و وفادار
  • ثبت و نگهداری دقیق از اطلاعات بیمه‌گذاران و ایجاد یک بانک اطلاعاتی خوب
  • کاهش هزینه های جذب مشتری و افزایش سودآوری شرکت
  • همگام سازی با سیستم تلفنی وویپ
  • مدیریت و دسته بندی مشتریان هدف، سرنخ‌ها و فرصت‌های فروش
  • ارائه گزارش دقیق از نحوه عملکرد و راندمان کاری مجموعه
  • ارائه گزارش از عملکرد  کارشناسان و واحدهای مختلف
  • کمک به تعیین استراتژی قیمت‌گذاری
  • ابزارهای نظرسنجی
  • تقسیم وظایف
  • یکپارچه سازی با ایمیل، پیامک و پیام رسان‌های آنلاین (وال مسیج)
  • تخصیص کارشناس فروش به هر یک از مشتریان

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات


    درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.


      درخواست مشاوره

      درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.