به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام چگونه است؟!

یکپارچه سازی نرم افزارها

 تا چه اندازه با اهمیت یکپارچه سازی نرم افزارها و مفهوم آن آشنایی دارید؟

برای اینکه بتوانید درک درستی از مدیریت کسب و کار داشته باشید، باید هر مجموعه تجاری را مانند یک بدن در نظر بگیرید. واحدهای تجاری از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که هر کدام وظیفه خاص خودشان را دارند.

اگر این بخش‌ها (اندام) به درستی کار نکنند سلامت مجموعه (بدن) به خطر می افتد.

در عصر ارتباطات امروزی، کانال‌های ارتباطی نرم افزاری مانند سیستم عصبی بدن عمل می‌کنند. شما باید برای هر بخش یک سیستم نرم افزاری طراحی کنید و مهم‌تر از آن، این نرم افزارهای را یکپارچه نمایید.

یکپارچه سازی نرم افزارها درست مثل این که باید عصب‌های اندام‌های مختلف را به یک سیستم واحد متصل کنید تا هر یک بتوانند متناسب با دیگری عمل کنند. تنها در چنین شرایطی است که مغز (مدیر) می‌تواند وضعیت بدن را کنترل نماید.

در این مقاله از کیان پرداز هوشمند قصد داریم بیشتر در مورد اهمیت یکپارچه سازی نرم افزارها و مزیت‌های ضروری آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

یکپارچه سازی نرم افزارها
یکپارچه سازی نرم افزارها

یکپارچه سازی نرم افزاری چیست؟

برندهای و شرکت‌ها امروزه یک هویت مستقل دارند. به عنوان مثال اگر شما از شرکت مایکروسافت شکایتی داشته باشید، باید شکایت را به نام خود این شرکت ثبت کنید، نه مدیرعامل فعلی آن. مجموعه‌های تجاری امروزه برای رشد و بقا به یک هویت مستقل از صاحبانشان نیاز دارند.

به عبارت ساده‌تر، مجموعه‌های تجاری به “شخص حقوقی” تبدیل شده‌اند.

وقتی می گوییم “شخص حقوقی” بیشتر مردم به قسمت “حقوقی” آن توجه می‌کنند، در حالی که در مدیریت کسب و کار و برند سازی، شما باید حواستان به واژه “شخص” باشد. به کار بردن واژه “شخص” در توصیف یک برند به این معنی است که برندها هویت دارند.

شرکت‌های مختلف مثل آدم‌های مختلف هستند غول‌های بزرگ نامرئی هستند که هر کدام رفتاری متفاوت از یکدیگر دارند و هر یک در حوزه مشخصی فعالیت می‌کنند. درست مثل یک انسان.

پس ما درون جامعه‌ای از تایتان های بزرگ زندگی می‌کنیم که آنها را به نام برند می‌شناسیم.

این مثال را در کنار تشبیه مدیریت یک سازمان به بدن انسان بگذارید. یکپارچه سازی نرم افزارها رفتارهای درون و برون سازمانی غول کوچک یا بزرگ شما را یکدست می‌کند. همه ما دوست داریم با افرادی معاشرت داشته باشیم که ثبات رفتاری دارند. این ثبات رفتاری از شخصیت و هویت فردی او نشأت می‌گیرد.

ایجاد هویت یکپارچه، دقیقاً همان کاری است که اصل یکپارچه سازی نرم افزارها برای کسب و کار شما انجام می‌دهد. به برند شما شخصیت می‌بخشد، راندمان کاری شما را بالا می‌برد و هماهنگی بین بخش‌های مختلف را تضمین می‌نماید.

یکپارچه سازی نرم افزارها
یکپارچه سازی نرم افزارها

اهمیت یکپارچه سازی نرم افزارها

کمی در مورد چیستی اصل یکپارچه سازی نرم افزارهای در کسب و کارهای مختلف صحبت کردیم، اما برای اینکه بتوانیم اهمیت این موضوع را به صورت کامل بررسی کنیم، باید نقش آن را به دو بخش اصلی تقسیم بندی نماییم:

·        اهمیت یکپارچه سازی نرم افزارها در ارتباط با مشتریان

همانطور که اشاره کردیم شرکت‌ها به یک هویت واحد و مشخص نیاز دارند. تصور کنید دوستی دارید که پای تلفن یکجور با شما صحبت می‌کند، پای چت یکجور و در ملاقات‌های حضوری یکجور دیگر.

یا با شما اینطور برخورد می‌کند و با دیگری آنطور. طبیعتاً ارتباط داشتن با این فرد اصلاً جذاب نیست و مطمئناً رابطه شما بعد از مدت کوتاهی محو می‌شود.

این قطع ارتباط دقیقاً همان اتفاقی است که بین مشتریان با شرکت‌هایی می افتد که نمی‌توانند هویت سازمانی مشخص و یکپارچه‌ای داشته باشند. مثلاً تصور کنید که بازاریاب شرکت با شما تماس می‌گیرد و ترغیبتان می‌کند تا از آنها خرید کنید، اما هیچ خبری از رفتار خوب در برخورد با کارشناس فروش نیست!

یا امروزه نحوه پاسخگویی شرکت به درخواست‌های شما بسیار خوب بوده و فردا اصلاً اینطور نیست! این اتفاق می‌تواند آسیب زیادی به ارتباط سالم شما با مشتریانتان بزند.

در چنین شرایطی استفاده از سیستم‌هایی که کار یکپارچه سازی نرم افزارها را انجام می‌دهند، می‌تواند کمک شایانی به شما در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان بکند.

با یکپارچه سازی نرم افزارها، بخش‌های مختلف شرکت که با مشتریان در ارتباط هستند می‌توانند به صورت پیوسته با هم در تماس باشند و به اطلاعات یکدیگر دسترسی داشته باشند.

با دسترسی همگانی به اطلاعات ثبت شده از مشتری، مشتری لازم نیت اطلاعات را برای هر بخش تکرار کند و روند پیگیری درخواست‌هایش سریعتر و بهتر طی می‌شود.

همچنین با این یکپارچه سازی می‌توانید استراتژی‌های ارتباط با مشتری خود را در اختیار تمام بخش‌ها قرار دهید تا رفتار همه کارکنانی که با مشتریان در ارتباط هستند، یکدست شود.

·        اهمیت یکپارچه سازی نرم افزارها در ارتباطات درون سازمانی

 برای اینکه بتوانید در قالب یک مجموعه واحد و قدرتمند عمل کنید، باید ارتباط خوبی بین بخش‌های مختلف سازمان شما وجود داشته باشد. زمانی که نرم افزارهای بخش‌های مختلف کسب و کار شما یکپارچه نباشند، هر بخش ممکن است رویکرد خودش را در پیش بگیرد.

بنابراین پیشرفت یک بخش خاص مانند بازاریابی، بدون هماهنگی با بخش دیگری همچون فروش یا پشتیبانی نه تنها به نفع شما نیست، بلکه در نهایت به ضرر شما تمام می‌شود.

فرض کنید مشتری که کارشناسان بازاریابی به سختی به دستش آورده‌اند با بخش فروش ارتباط می‌گیرد و متوجه می‌شود که کالا یا خدماتی که به او وعده داده شده بود فعلاً در دسترس نیست. چنین اتفاقی برای شما خیلی گران تمام می‌شود.

پس بخش‌های مختلف باید به صورت منظم و مداوم با هم هماهنگ بوده و به اطلاعات یکدیگر دسترسی داشته باشند.

بدون یکپارچگی نرم افزارها مجموعه شما نمی‌تواند به عنوان یک کل واحد عمل کند و شما هم نمی‌توانید به درستی آن را مدیریت کنید. به همین خاطر به اتوماسیون سراسری نیاز خواهید داشت تا همه از وضعیت یکدیگر آگاهی داشته باشند.

یکپارچه سازی نرم افزارها
یکپارچه سازی نرم افزارها

ابزار مناسب جهت یکپارچه سازی نرم افزارها

خیلی از مدیران آشنا به وضعیت بازار امروز، با ابزارهای نرم افزاری CRM آشنایی دارند. چرا که می‌دانند اصولاً مجموعه‌های تجاری بدون CRM نمی‌توانند به موفقیت خاصی دست پیدا کنند.

این موضوع را بیش از همه کسب و کارها و شرکت‌های بزرگی که از قدیم مشغول فعالیت هستند فهمیدند.

نرم افزارهای CRM در واقع برنامه‌هایی برای مدیریت ارتباط با مشتریان هستند. این نرم افزارها تمام بخش‌های پشتیبانی، خدمات، بازاریابی، فروش و نیروی انسانی را مدیریت کرده و به هم متصل می‌کند. این‌ها بخش‌هایی هستند که هر کدام به نوعی با مشتریان در ارتباطند.

اصولاً نرم افزارهای CRM برای همین یکپارچه سازی سازمانی طراحی شده‌اند و مزیت‌های فراوانی را برای شما خواهند داشت. با استفاده از ابزارهای CRM می‌توانید بهتر کسب و کار خود را مدیریت کرده و گام مهمی در راستای هویت سازی مجموعه خود بردارید.

 CRM نرخ تبدیل مشتری‌های بالقوه به مشتریان وفادار را بالا می‌برد و اثرگذاری فوق العاده زیادی روی تسهیل و تسریع روند بازاریابی شرکت شما دارد. می‌تواند رضایت و اعتماد مشتریان را به به مجموعه شما بالا ببرد و از این طریق مستقیم روی افزایش سوددهی و کاهش هزینه‌های اضافی اثر بگذارد. 

مزیت‌های CRM

شما باید دیتابیس خود را به سیستم جامع و همگانی CRM متصل کنید تا از این طریق بتوانید به بهترین شکل کار یکپارچه سازی نرم افزارها را انجام دهید. در ادامه به مهم‌ترین مزیت‌هایی که استفاده از CRM برای مجموعه شما دارد اشاره می‌کنیم:

·        شناخت هرچه بیشتر مشتریان

برندهایی موفق هستند که بیشتر از رقبا مشتریان خود و نیازهایشان را می‌شناسند. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های نرم افزارهای یکپارچه ساز CRM این است که نمایی کامل از مشتریان را در اختیار شما قرار می‌دهند.

با استفاده از این ابزارها شما می‌توانید به اطلاعات شخصی مشتریان مانند سن، جنس، محدوده سکونت، تاریخچه خریدها، خدمات یا کالاهای مورد علاقه، تاریخچه تماس‌ها و شکایات، درخواست‌های در حال پیگیری و حتی تیپ‌های شخصیتی آنها و بهترین راه تعامل با آنها دسترسی باشید.

به عبارت بهتر تمام کارشناسانی که در بخش‌های مختلف با او در ارتباط هستند به این اطلاعات دسترسی دارند.

با استفاده از نرم افزارهای یکپارچه سازی CRM مثلاً زمانی که کارشناس بخش پشتیبانی با مشتری صحبت می‌کند، فقط با دیدن شماره تماس او می‌تواند بفهمد که او کیست، چه خریدهایی را انجام داده، چه درخواست‌های در حال پیگیری دارد و غیره.

با استفاده از داده‌هایی که در دیتابیس CRM ثبت می‌شوند و دسترسی کارکنان همه بخش‌های ارتباط با مشتریان به آنها، می‌توانید شناخت بهتری از مشتریان پیدا کنید و فعالیت‌های خود را مطابق با نیازمندی‌های آنان طرح ریزی نمایید.

·        دسترسی کارکنان به اطلاعات مهم

دسترسی همه کارکنان بخش‌های مختلف شرکت به اطلاعات مهمی از قبیل سفارش‌های ثبت شده و وضعیت پیگیری آنها باعث می‌شود تا راندمان، کیفیت و سرعت پاسخگویی مجموعه شما بالاتر برود و در نهایت مشتریان راضی‌تری داشته باشید.

فرض کنید یک مشتری مهم دارید که سفارشی بزرگی را ثبت کرده و هر از چندگاهی با مجموعه شما تماس می‌گیرد تا وضعیت آماده سازی آن را پیگیری کند.

کارشناسان مختلفی که ممکن است هربار با او صحبت کنند، باید بتوانند در لحظه وضعیت سفارش را از بخش دیگر پیگیری کرده و اطلاعات را در اختیار مشتری قرار بدهند. اگر مشتری در این پروسه معطل شود مطمئناً دیگر به این سادگی‌ها به شما اعتماد نمی‌کند.

·        افزایش راندمان و کاهش هزینه‌های اضافی

بدون داشتن یکپارچگی سازمانی، چندین روند اداری ممکن است بارها و بارها تکرار شوند. این کار علاوه بر اینکه وقت و هزینه زیادی از شما تلف می‌کند، دقت کارتان را نیز پایین می‌آورد. در حالیکه با یکپارچه سازی نرم افزارها با استفاده از CRM شما می‌توانید این روندهای تکراری را حذف کنید.

علاوه بر آن، اتوماسیون سیستم نرم افزاری کل یک مجموعه می‌تواند در بسیاری از بخش‌ها کار را به ربات‌ها بسپارد و نیاز شما را به نیروهای کار بیهوده برطرف نماید.

·       بهینه سازی نظارت و مدیریت

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های یکپارچه سازی نرم افزارها این است که به شما اجازه می‌دهد به عنوان یک مدیر نظارت بهتری روی عملکرد بخش‌های مختلف خود داشته باشید. چرا که گزارش عملکرد تک به تک کارکنان در سیستم مرکزی CRM ثبت می‌شود و شما با بررسی آن می‌توانید میزان بهره وری هر بخش و هر کارمند را به صورت مستقیم بررسی کنید.

این‌ها تنها بخشی از مزیت‌های استفاده از نرم افزارهای CRM در یکپارچه سازی نرم افزارهای سازمانی هستند. برای آشنایی بیشتر با سایر مزیت‌های مهم CRM بهتر است سایر مقالات کیان پرداز هوشمند را نیز مطالعه نمایید.

یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام
یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام

کانال‌های ارتباطی متصل به CRM

 شما می‌توانید کانال‌های ارتباطی مختلف خود مشتریانتان را به نرم افزار یکپارچه ساز CRM متصل کنید. با این کار نه تنها می‌توانید روند پاسخگویی از بسیاری از این بسترها را اتوماتیک کنید، بلکه می‌توانید گزارشات مناسبی از نحوه تعاملات مشتریان با مجموعه خود نیز در دست داشته باشید.

اطلاعاتی که برای تحلیل رفتار مشتریان و برنامه ریزی برای آینده بسیار حیاتی خواهند بود.

کانال‌های ارتباطی که می‌توانند به نرم افزار جامع CRM متصل شوند عبارتند از:

·        ارتباطات ایمیلی

ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های ارتباط با مشتریان بسیار قدرتمند در دنیا است.

 اما در کشورهایی مانند ایران هنوز به آن صورت جا نیفتاده، چرا که اصولاً مردم ایران هنوز چندان از ایمیل به صورت پیوسته استفاده نمی‌کنند.

با این حال کاربران ایرانی که ارتباط روزانه با صندوق ایمیل‌های خود دارند، بسیار آن را جدی می‌گیرند و اهمیت بیشتری برای ایمیل‌های خود قائل هستند. با این حساب می‌توانید روی کاربران ایمیلی ایرانی حساب ویژه‌تری به عنوان مشتریان فعال باز کنید، چرا که شانس جذب آنها بیشتر است.

ابزارهای نرم افزاری CRM به همه افراد حاضر در تیم‌های بازاریابی کمک می‌کنند تا لحن یکدست و مشترکی در ارسال نامه‌های الکترونیکی داشته باشند.

این کار باعث می‌شود تا زبان نامه نگاری شما با مشتریانتان از طریق هر کدام از بازاریابان لحن مشخصی داشته باشد و هویت روشنی به شرکت شما ببخشد.

همچنین با استفاده از نرم افزارهای CRM می‌توانید ایمیل‌های مختلف را به صورت اتوماتیک دسته بندی کرده و هر ایمیل را به بخش مربوطه ارسال کنید.

علاوه بر آن پاسخ‌های ارسال شده به ایمیل‌های قبلی مشتری در دسترس همه کارکنان در بخش‌های ارتباطی مختلف قرار می‌گیرد و هرکس با مشتری صحبت می‌کند می‌تواند به این سابقه دسترسی داشته باشد تا کیفیت پاسخگویی بالاتر برود.

علاوه بر این‌ها می‌توانید روند پاسخگویی به برخی از ایمیل‌ها را اتوماتیک کنید. خیلی از ایمیل‌های ورودی مسائل مشابهی دارند که پاسخ‌های یکسانی را طلب می‌کنند.

با استفاده از نرم افزارهای CRM می‌توانید پاسخ‌های تکراری را با جایگذاری نام فرستنده، به صورت خودکار برای آنها ارسال کنید. با این کار لازم نیست تا کارکنان برای هر ایمیل یک پیام جداگانه بنویسند و می‌توانند تمرکزشان را روی نامه‌های مهم‌تر بگذارند.

یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام
یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام

·        یکپارچه سازی تقویم اجرایی

بدون داشتن داشتن یک برنامه ریزی مدون و جامع هرگز نمی‌توانید پیشرفت کنید. تقویم‌های اجرایی مانند برنامه یادآوری در گوشی‌های تلفن همراه هستند که مثل یک منشی زمانبندی کارها را به شما اعلام می‌کنند.

در یک شرکت یا مجموعه تجاری نیز چنین برنامه ریزی‌هایی وجود دارد. مانند برنامه ریزی برای تحویل فلان سفارش، یا پیگیری فلان کار.

اگر تمام بخش‌های شرکت شما به این تقویم اجرایی دسترسی نداشته باشد، هرج و مرج اتفاق می افتد و هیچ کاری به درستی انجام نمی‌شود، چون خیلی ساده، بخش مربوطه از زمانبندی و برنامه ریزی آگاه نبوده است.

با استفاده از ابزارهای CRM شما می‌توانید تقویم اجرایی را در دسترس همه بخش‌ها قرار بدهید تا همه بدانند که در چه زمانی چه کارهایی باید انجام شود و وظیفه هر کدام در قبال آنها چیست.

این کار باعث می‌شود تا مدیران ارشد یا مدیران اجرایی جزء، تنها با یک بار ثبت کردن برنامه اجرایی، همه را به صورت اتوماتیک در جریان آن برنامه قرار دهند، بدون اینکه نیاز به یادآوری یا ارسال پیام به آنها شوند.

·        مدیریت عملکرد شبکه‌های اجتماعی

امروزه شبکه‌های اجتماعی به یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های ارتباطی مجموعه‌های تجاری با مشتریان تبدیل شده‌اند.

در حال حاضر درصد زیادی از تعامل مشتریان با برندهای مختلف از طریق شبکه‌های اجتماعی است. پس حتماً باید شبکه اجتماعی کسب و کار خود را جدی بگیرید.

زمانی که ارتباط شما با مشتریانتان از طریق شبکه‌های اجتماعی یکپارچه شود، می‌توانید کیفیت و عمق از ارتباط را بهبود بخشید.

با اتصال شبکه‌های اجتماعی به سیستم‌های CRM می‌توانید بررسی دقیق‌تری از کاربران شبکه اجتماعی خود داشته باشید و سرنخ‌های دقیق‌تری از آنها به دست بیاورید.

می‌توانید روند پاسخگویی به نظرات و کامنت های آنان را اتوماسیون کرده و در سریع‌ترین زمان به آنها پاسخ دهید. می‌توانید نتیجه تعاملات خود را با مشتریان در شبکه‌های اجتماعی ارزیابی کرده و برنامه ریزی‌های بهتری در آینده داشته باشید.

همچنین می‌توانید رفتارها و میزان علایق آنان را بررسی نموده و شناخت عمیق‌تری از مشتریان بالقوه و بالفعل خود به دست بیاورید.

علاوه بر آن می‌توانید با استفاده از CRM کاری کنید تا پست‌های شما به صورت همزمان در شبکه‌های اجتماعی مختلف بارگذاری شوند.

همچنین می‌توانید به صورت یکپارچه به نظراتی که یک مشتری در شبکه‌های اجتماعی مختلف گفته دسترسی داشته باشد. مثلاً تمام کامنت های یک کاربر در توییتر و اینستاگرام و تیک تاک و غیره، در پروفایل شخصی او در سیستم CRM ذخیره می‌شوند و در دسترس مجموعه قرار می‌گیرند.

·        مدیریت ارتباطات درون سازمانی

سازمان‌های بزرگ معمولاً بسترهای درون سازمانی برای پیامرسانی و ارتباط با یکدیگر دارند. شما می‌توانید این نرم افزارهای ارتباطی داخلی را به سیستم جامع CRM متصل کنید تا ارتباطات کارمندان بخش‌های مختلف با یکدیگر یکپارچه و هماهنگ شود.

این کار همچنین به شما به عنوان مدیر کمک می‌کند تا نظارت بهتری روی عملکرد کارمندان خود داشته باشید.

یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام
یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام

چالش‌های یکپارچه سازی نرم افزارها

یکی از مهمترین چالش‌ها در زمینه CRM برای یکپارچه سازی نرم افزارها، بحث آموزش کارکنان برای استفاده صحیح از این ابزارهای نرم افزاری است. باید همواره دقت داشته باشید که تمام افرادی که به سیستم دسترسی دارند، به خوبی نحوه کار کردن با آن را بیاموزند و سرعت عمل داشته باشند.

به عنوان مثال یکی از مشکلات سازمان‌های دولتی و قدیمی که به CRM مجهز می‌شوند این است که کارکنان آن به خوبی کار با سیستم را بلد نیستند. در چنین شرایطی CRM نه تنها باعث تسریع و تسهیل روندهای اداری و ارتباطی نمی‌شود، بلکه اتفاقاً آن را کند می‌کند. پس آموزش نیروها را حتماً جدی بگیرید.

از طرف دیگر باید بتوانید پشتیبانی مناسبی از نرم افزارهای CRM به عمل بیاورید. اگر سیستم CRM شما به خوبی عمل نکند کل روند ارتباطی شما با اختلال ایجاد می‌شود. گاهی این اختلال به سادگی کند بودن سیستم است، و گاهی اوقات می‌تواند خطرات بزرگتری همچون از دست رفتن اطلاعات را در پی داشته باشد.

پس به جای استفاده از نرم افزارهای رایگان و اعتماد به شرکت‌های نامعتبر، برای تجهیز مجموعه خود به ابزارهای یکپارچه ساز CRM، حتماً با یک شرکت معتبر که پشتیبانی مناسبی از سیستم خود عرضه می‌نمایند همکاری کنید.

شرکت کیان پردازی هوشمند من جمله شرکت‌هایی است که به صورت تخصصی و حرفه‌ای کار نصب و پیاده سازی سیستم‌های CRM را برای مجموعه‌های مختلف انجام می‌دهد.

تیم ما علاوه بر دانش نرم افزاری، متخصصان حوزه مدیریت ارتباط با مشتری نیز هستند تا به بهترین شکل ممکن، نرم افزارهای CRM را متناسب با نیازها و ظرفیت‌های شما اجرا نمایند.

یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام
یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام

چند نمونه از یکپارچه سازی نرم افزارها با CRM

به صورت کلی، یکپارچه سازی نرم افزارها به معنی متصل کردن کانال‌های ارتباطی درون و برون سازمانی به سیستم‌های CRM است.

اتصال تمام این کانال‌های ارتباطی به CRM به شما کمک می‌کند تا هویت سازی مشخص‌تری و جامع‌تری برای برند خود انجام دهید، استراتژی‌های راهبردی خود را راحت‌تر و بهتر پیاده سازی نمایید، سرعت رشد و توسعه خود را بالاتر ببرید، هماهنگی تیمی را افزایش دهید و در نتیجه سوددهی مجموعه خود را بالاتر ببرید.

یادتان باشد که سودآوری بیشتر، امروزه در گرو رضایت و اعتماد مشتریان شماست، و ابزارهای CRM دقیقاً برای همین منظور، یعنی “مدیریت ارتباط با مشتری” طراحی شده‌اند.

در ادامه به چند نمونه استفاده‌های گسترده از CRM برای یکپارچه سازی نرم افزارها در حوزه‌های مختلف اشاره می‌کنیم:  

·        بانکداری الکترونیک

 بانکداری الکترونیک شاید بارزترین نمونه از یکپارچه سازی نرم افزارها با استفاده از CRM باشد. استفاده از ابزارهای CRM در بانکداری؛ مثلاً پیامک‌های مشخصی را بعد از هرگونه تراکنش مالی برای کاربر ارسال می‌کند. دریافت پیامک رمز پویا یکی از خدماتی است که زیر پوشش CRM قرار می‌گیرد.

به خاطر سیستم‌های یکپارچه نرم افزاری است که شما می‌توانید از هر خودپردازی پول دریافت کنید یا به صورت آنلاین تمام کارهای بانکی خود را انجام دهید.

·        یکپارچه سازی خدمات بهداشتی

دسترسی پزشکان و مسئولان بهداشت به یک سیستم یکپارچه نرم افزاری بسیار مهم است. چرا که از این طریق می‌توانند مستقیماً سابقه بیماران را ببینند و بهترین راه‌های مراقبت و درمان را در پیش بگیرند.

با استفاده از سیستم‌های یکپارچه نرم افزاری CRM دیگر نیازی به نوشتن نسخه روی کاغذ نیست، چرا که پزشک مستقیماً می‌تواند نسخه را وارد سامانه کند تا شما در هر نقطه‌ای یا با بدون نسخه، فقط با گفتن کد ملی داروهای ثبت شده را دریافت کنید.

این کار همچنین باعث می‌شود تا سابقه پزشکی شما هم در سیستم ثبت شود که بعدها شدیداً به دردتان خواهد خورد.

·        یکپارچه سازی خدمات IT

کارمندان حوزه فناوری اطلاعات بیشتر از حوزه‌های دیگر از مزیت‌های CRM سود می‌برند. چرا که اصولاً کارشان با داده‌ها است و CRM نیز برای مدیریت داده‌ها طراحی شده.

 CRM می‌تواند برای مدیریت پشتیبانی و بهبود کیفیت پاسخگویی به نظرات و کامنت های مردمی بسیار مفید باشد. همچنین اطلاعات گردآوری شده توسط CRM می‌توانند در آینده برای توسعه‌های نرم افزاری ضروری باشند.

یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام
یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM

برای اینکه بتوانید از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نتیجه خوبی بگیرید، باید بهترین نرم افزار CRM را روی سیستم مجموعه خود نصب کنید. بهترین نرم افزار CRM قابلیت سازگاری با بسیاری از نرم افزارهای دیگر را داشته و به سادگی با رایجترین نرم افزارهای شرکتی یکپارچه می شود.

استفاده از سی آر ام های رایگان یا نرم افزارهای مورد ارائه توسط شرکت های نامعتبر نه تنها گره ای از کار شما باز نمی کند، بلکه می تواند یک معادله پیچیده جدید را نیز به مشکلات شما اضافه کرده و وقت و هزینه شما را اتلاف کند.

بنابراین سعی کنید اگر قصد راه اندازی CRM دارید، سراغ بهترین و امن ترین گزینه بروید.

کیان پرداز هوشمند به جای طراحی یک CRM اختصاصی با باگ ها و ایرادات و محدودیت های فراوان، بهترین نرم افزار سی آر ام در جهان را سفارشی سازی و فارسی سازی کرده و متناسب با نیازها، ظرفیت ها و درخواست های شما آن را روی سیستم شرکت پیاده سازی می کند.

کیان پرداز هوشمند مایکروسافت داینامیکس را با سفارشی سازی کامل و پشتیبانی مناسب برای شما پیدا سازی می کند.

با کیان پرداز هوشمند تماس بگیرید.

یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام
یکپارچه سازی نرم افزارها با سی آر ام

جمع بندی

نرم افزارها روح مجموعه، شرکت یا برند ما را می‌سازند و مانند شاهرگ‌های حیاتی عمل می‌کنند. فرقی هم نمی‌کند که حوزه فعالیت شما چیست. اما یکپارچه سازی نرم افزارها چیزی است که به این رگ و ریشه هویت و شخصیت می‌بخشد.

با یکپارچه سازی نرم افزارهای با استفاده از ابزارهای CRM شما می‌توانید کیفیت، لحن و مدل پاسخگویی به مشتریان را تمام سطوح بازاریابی، فروش، پشتیبانی و غیره یکدست کنید تا مخاطب شما احساس کند که همواره با یک فرد روبرو است.

این یکپارچه سازی همچنین کیفیت و سرعت ارتباط شما با مشتریان را بهبود بخشیده و باعث می‌شود ارتباط کارکنان بخش‌های مختلف نیز با هم بیشتر شده تا هماهنگی سازمانی و تیمی بهتری را تجربه کنید.

بدون یکپارچه سازی نرم افزارها، پیشرفت، توسعه شرکت و مدیریت آن غیرممکن خواهد بود.

ابزارهای CRM اصولاً برای مدیریت ارتباطات با مشتری طراحی شده‌اند و کار اصلی آنها یکپارچه کردن نرم افزارهای یک مجموعه است. CRM یکی از بهترین نرم افزارها برای یکپارچه سازی سیستم‌های سازمانی به شمار می‌رود.

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.