به دلیل اختلال مخابراتی خواهشمند است از طریق شماره 09198906850 با ما در ارتباط باشید

کاربرد CRM در بهترین روش فروش آنلاین

بهترین روش فروش آنلاین

با اهمیت و بهترین روش فروش آنلاین چقدر آشنایی دارید؟

دنیای ما هر روز یک گام به مجازی شدن نزدیک‌تر می‌شود. امروزه به نقطه‌ای رسیده‌ایم که مدت‌هاست خبرگزاری هم به این نتیجه رسیده‌اند که جریان اصلی در بسترهای آنلاین است و حضور در این فضا می‌تواند به شدت به نفع آنها باشد. و بازارهای فروش هم از این قاعده مستثنی نیستند.

بسیاری از کسب و کارها یا کاملاً به حوزه فروش آنلاین مهاجرت کرده‌اند،‌ یا حداقل بخشی از فروش خود را به قسمت فروشگاه آنلاین منتقل کرده‌اند، یا اینکه از اساس در قالب یک فروشگاه آنلاین کارشان را شروع کرده‌اند. با این حجم از حضور در فضای فروشگاه‌های مجازی،‌ بهترین روش فروش آنلاین چیست؟ چه ابزارهایی می‌توانند به موفقیت ما در زمینه فروش آنلاین کمک کنند؟ چگونه سوددهی مجموعه خود را با فروش آنلاین بالا ببریم؟

مدت‌ها بود که مردم با دیده تردید به بازارهای جدید فروش آنلاین نگاه می‌کردند. طبیعی هم بود چرا که مردم درست به همان اندازه تردیدشان، از اینترنت هم دور بودند. اما با فراگیرتر شدن فضاهای مجازی و اینترنت کم کم پتانسیل‌های فروشگاه‌های آنلاین هم نمایان شد و همه به مزیت‌ها و منافع اینکار پی بردند.

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به ویژه در بحث فروش آنلاین اهمیت بسیار زیادی دارند. چرا که در بستر فروش آنلاین ارتباط شما با مشتری کمتر است و نیاز به مدیریت هرچه بهتر این ارتباط دارید تا بتوانید مشتری‌هایتان را حفظ کرده و کسب و کارتان را گسترش دهید.

در این مقاله از کیان پرداز هوشمند قصد داریم پایه‌های اساسی بهترین روش فروش آنلاین را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید حضور موفقی در زمینه فروش آنلاین داشته باشید توصیه می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

بهترین روش فروش آنلاین
بهترین روش فروش آنلاین

مزیت‌های فروش آنلاین

درصد زیادی از مشتریان امروزی ترجیح می‌دهند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند. این درصد برای درخواست‌های خدمات بالاتر است. یعنی گرچه ممکن است یک نفر ترجیح بدهد برای خریدن مواد خوراکی یا البسه به فروشگاه‌های بیرون مراجعه کند، اما تقریباً همه ترجیح می‌دهند یک نیروی خدماتی مانند تعمیرکار لوازم خانگی و غیره را به صورت اینترنتی پیدا کنند.

با این اوصاف طبیعی است که حضور در فضای مجازی و اینترنت از اهمیت بسیاری زیادی برای بسیاری از کسب و کارها برخوردار است. چرا که اصولاً پیش از آنها، مشتریانشان به این بستر مهاجرت کرده‌اند. پس اگر می‌خواهند به مشتریان خود دسترسی داشته باشند ناچارند در این فضا حضور داشته باشند.

از طرف دیگر فروش آنلاین می‌تواند دردسرها و زحمات کمتری نسبت به فروش حضوری داشته باشد. چرا که دیگر نیازی به صرف هزینه‌هایی همچون اجاره مغازه، ساخت ویترین و حضور مداوم در یک مکان مشخص ندارید. همچنین گستره مشتریان شما می‌تواند از یک منطقه یا محله خاص به یک کشور یا حتی تمام جهان گسترش پیدا کند.

سودها و مزیت‌های فروش آنلاین بر کسی پوشیده نیست. اما این فواید به معنای آن نیستند که حتماً اگر وارد حوزه فروش آنلاین شوید موفق خواهید شد و بازار بهتری پیدا خواهید کرد. واقعیت این است که اگر به درستی قدم در این راه برندارید احتمال شکستتان بیشتر از موفقیت شماست. بنابراین باید با بهترین روش فروش آنلاین و مهمترین ابزارها و تکنیک‌های مورد نیازتان آشنایی داشته باشید.

بهترین روش فروش آنلاین
بهترین روش فروش آنلاین

تکنیک‌های موفقیت در فروش آنلاین

تکنیک‌ها و فوت و فن‌هایی وجود دارند که با دانستن و البته رعایت کردن آن‌ها می‌توانید حضور موفق‌تری در حوزه فروش آنلاین داشته باشید. با درک این تکنیک‌های اصلی راحت‌تر می‌توانید اهمیت و کاربرد ابزارهای CRM در بهتری روش فروش آنلاین را درک کنید.

. در دسترس بودن

طبق تحقیقات انجام شده،‌ حدود ۴۴ درصد از افرادی که به سایت‌های فروشگاهی مراجعه می‌کنند پیش از رفتن به بخش فروش، از سایت خارج می‌شوند. گرچه این اتفاق می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد اما یکی از اصلی‌ترین دلایلش در دسترس نبودن بخش اطلاعات تماس است. یادتان باشد که در هنگام فروش آنلاین شما فقط یک سری تصویر و کلید هستید و مشتری هرگز نمی‌تواند به این سادگی‌ها به شما اعتماد کند.

پس کمترین چیزی که از شما به عنوان یک فروشگاه انتظار دارد این است که ثابت کنید یک شخص حقیقی هستید که می‌توان با شما ارتباط برقرار کرد. هرچه نباشد او قرار است پول هزینه کند و باید اطمینان خاطر داشته باشد تا اینکار را انجام دهد.

بهترین روش فروش آنلاین آنی است که شما بتوانید اطلاعات تماس و آدرس مجموعه را در دسترس مشتریان خود قرار دهید. همچنین باید وبسایت شما فرم‌های تماس و بخش پشتیبانی داشته باشد تا بتوانید به سؤالات و درخواست‌های مردم پاسخ دهید. بهترین فروشگاه‌های آنلاین معمولاً یک بخش چت آنلاین هم دارند تا بتوانند در لحظه با مشتریان در ارتباط باشند.

. صداقت داشته باشید

صداقت اصل فروش است. چه آنلاین و چه حضوری. فروشندگان موفق، صادق‌ترین فروشندگان هستند. خیلی‌ها گمان می‌کنند که راز اصلی موفقیت در بازار فروش دروغگویی و دغل کاری است. تا آنجا به این موضوع اعتقاد دارند که باور کرده‌اند دغلکاری جزئی از فروش است.

در حالی که مردم هم این افسانه را شنیده‌اند. در این میان موفق‌ترین کاسب، کسی است که بیشتر از هرکسی صداقت داشته باشد. خود شما به چه کسی اعتماد می‌کنید، یک فروشنده صادق یا کسی که احتمال می‌دهید ممکن است سرتان کلاه بگذارد؟

صداقت مساوی اعتبار برند شماست. یادتان باشد که مشتریان افراد باهوشی هستند که مخصوصاً در فضای آنلاین به این سادگی‌ها به کسی اعتماد نمی‌کنند. پس صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهید تا بتوانید در بستر دشوار آنلاین،‌ اعتماد تعداد نفرات بیشتری را جلب کنید. صداقت در این بستر یکی از عوامل اصلی فروش محسوب می‌شود.

. رضایت کاربران را نشر دهید

برقراری یک ارتباط صحیح با مشتریان در فضای آنلاین بسیار دشوارتر است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن رضایت مشتری‌هایتان را جلب کنید،‌ نشر دادن آن است. با توجه به دسترسی زیاد به تعداد بیشماری از افراد، مشتریان راضی شما می‌توانند سرمایه‌ای گرانبها برای افزایش فروش شما باشند. یادتان باشد که هرچقدر مشتریان راضی شما بیشتر باشند، اعتبار برند و مجموعه شما هم بالاتر می‌رود.

یکی از اصلی‌ترین پایه‌های بهترین روش فروش آنلاین اشاعه دادن این رضایت است. سعی کنید در بخش‌های مخصوصی از وبسایت یا در پست‌های منظم دوره‌ای در شبکه‌های اجتماع خود،‌ این پیام‌های ابراز رضایت توسط مشتریان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مردم هر چقدر بیشتر ببینند که افراد حقیقی دیگر از همکاری با سایت یا پیج شما نتیجه گرفته‌اند، راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.

از این رو کامنت ها و نظرات کاربران به گونه سرمایه شما به شمار می‌روند.

بهترین روش فروش آنلاین
بهترین روش فروش آنلاین

. به نظر کاربران اهمیت بدهید

به یاد داشته باشید که قرار نیست همه نظرات و کامنت ها مثبت باشند. خیلی از مواقع با نظرات منفی مشتریان روبرو خواهید شد یا اینکه بسیار از افراد سوالی در مورد خدمات یا کالاها شما دارند. یادتان باشد که باید به همان اندازه کامنت های مثبت با این کامنت های منفی برخورد کنید. سعی کنید حتماً به کامنت های منفی یا سؤالات کاربران خود در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ دهید.

سرعت پاسخ دهی و کیفیت آن اهمیت زیادی در اعتبار برند و مجموعه شما خواهد داشت.

. استفاده از نمادهای اعتماد الکترونیکی

برخوردار از حمایت سازمان‌های رسمی می‌تواند اعتبار شما را افزایش دهد و اعتماد مشتریان را به شما زیادتر کند. چرا که مشتریان با مشاهده کردن این علائم اعتماد حس می‌کنند که پایگاه محکمی وجود دارد که اگر هر اتفاقی افتاد می‌توانند به آن مراجعه کنند.

نمادهای اعتماد الکترونیکی امروزه به اصول فروش اینترنتی تبدیل شده‌اند. به گونه‌ای که اگر یک سایت فروشگاهی چنین علامت‌هایی را نداشته باشد کسی به آن اعتماد نمی‌کند. اگر این نمادها را کسب کرده‌اید، حتماً آنها در صفحه اصلی خود،‌ جایی که به خوبی قابل مشاهده باشند قرار دهید.

این نمادهای اعتماد الکترونیکی هم نسخه‌های داخلی موسوم به E-namad دارند و هم نمونه‌های خارجی موسوم به Trust Signals.

. پیشنهادات منقضی شونده

نظر شما به کدام بیشتر جلب می‌شود؟

اگر بگویند فلان فروشگاه ۱۰ درصد تخفیف همیشگی دارد بیشتر نظرتان جلب می‌شود، یا اینکه بگویند فلان فروشگاه به مدت ۳ روز ۷۰ درصد تخفیف ویژه زده است؟

هر دو جذابیت‌های خودشان را دارند اما قبول کنید که تخفیف‌های لحظه‌ای با تاریخ انقضا استرسی در جان ما ایجاد می‌اندازند که اگر در آن مدت از آنجا خرید نکنیم فرصت بزرگی را از دست داده‌ایم.

ارارئه تخفیفی منقضی شونده یکی از اصول بازاریابی و جذب مشتری است. شما می‌توانید با قرار دادن این پیشنهادات فروش ویژه که با عنوان پیشنهاد اورژانسی هم شناخته می‌شوند،‌ گام مهمی در جلب نظر مشتریان بردارید. البته باید با رعایت اصول دیگر مانند صداقت و انتشار نظر مشتریان راضی اینکار را انجام دهید تا بتوانید نتیجه بگیرید. وگرنه نتیجه عکس می‌دهد.

نگران سود هم نباشید، اولاً که قرار است سود کم را روی تعداد فروش بالا تجربه کنید که در نهایت به نفع شماست، و ثانیاً با فرض ضرر کردن هم باز سود نهایی به نفع شماست چرا که شمار مشتریان شما بالاتر می‌رود. در کنار اینکه گردش‌های مالی بسیار خوبی هم برای مجموعه ایجاد کرده‌اید.

شروع چنین کمپین‌هایی هم بسیار ساده است. کافیست تعدادی از محصولات را خدمات خود را انتخاب کنید و پس از کمی تبلیغ در مورد بازه تخفیف اورژانسی،‌ در تاریخ مقرر دوره فروش ویژه را آغاز کنید.

اما بسیار مهم است که خودتان هم به این دوره پایبند باشد. یعنی مثلاً اگر ۲۰۰ قلم جنس را قرار است به مدت ۱ روز در معرض فروش ویژه بگذارید،‌ این ۲۰۰ قلم یک عدد بالاتر یا پایین‌تر نیاید و این روز هم یک دقیقه زودتر یا دیرتر تمام نشود. حتی اگر فروش خوبی در این بازه دارید هم باید روی حرف خود پایبند بمانید تا اثرگذاری چنین فروش‌هایی را از بین نبرید و به اعتبار خود خدشه‌ای وارد نکنید.

از طرف دیگر پیشنهادات اورژانسی می‌توانند تنها محدود به قیمت‌های ویژه و تخفیف‌های استثنایی نباشند. شما می‌توانید خدمات یا کالاهای خاصی به مدت محدود یا در تعداد محدود ارائه کنید تا از این طریق بتوانید نظر مشتریان خود را جلب کنید.

( بهترین روش فروش آنلاین )
( بهترین روش فروش آنلاین )

. جایزه بدهید

همه ما عاشق چیزهای رایگان هستیم و هدیه‌ها را دوست داریم. به همین خاطر است که اشانتیون سال‌هاست که یکی از روش‌های جذاب بازاریابی است. ارائه یک هدیه رایگان در کنار محصول اصلی خیلی‌ها را ترغیب می‌کند که برای بهره مندی از یک هدیه دیگر باز هم از شما خرید کنند. خیلی از مواقع هم این هدیه جانبی از اصل محصول برای آنها هیجان انگیزتر است.

از طرف دیگر شما می‌توانید با برگزاری دوره‌های قرعه کشی به مردم جایزه دهید. مثلاً بازه‌ای زمانی را تعیین کنید که هر کس در این بازه از شما خرید کند با امتیازدهی‌های مختلف در قرعه کشی فلان محصول یا خدمات رایگان شرکت خواهد کرد. سپس برندگان را اعلام کنید و خبر رسیدن این جایزه به دستشان را منتشر نمایید.

این کارها هم آمار بازدید سایت شما را بالا می‌برد (مشتریان بالقوه) هم اینکه باعث فروش بیشتر شما می‌شود (نرخ تبدیل).

جایزه دادن همیشه نام شما را بر سر زبان‌ها می‌اندازد. همه ما جایزه‌های رایگانی که دریافت کرده‌ایم را تک به تک به یاد داریم. پس بگذارید نام برند شما در کنار این خاطرات بماند. این کار جزو برنامه‌های خوب بهترین روش فروش آنلاین به شمار می‌رود.

. فروش محصولات مکمل

یکی از اصلی‌ترین روش‌های فروش آنلاین ارائه پیشنهاد و فروش محصولات مکمل است. شما باید بتوانید در کنار محصولات و خدمات اصلی برای مشتریان خود نیازهای جدیدی ایجاد کنید. محصولات مکمل طبیعتاً جزو محصولات مورد فروش اصلی شما نیستند اما اگر در فروش آنها موفق عمل کنید سهم عمده سود شما را تشکیل می‌دهند.

به عنوان مثال کمپانی مک دونالد به عنوان یک برند همبرگر گرچه همبرگرهایش را به عنوان محصولات اصلی‌اش می‌فروشد اما سود اصلی‌اش از فروش سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه در کنار همبرگر است. این برند با یک جمله ساده؛ سیب و و نوشابه هم کنارش می خواهید؟؛ سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون دلار درآمد کسب می‌کند.

یا مثلاً فروشگاه‌های گوشی‌های تلفن همراه را در نظر بگیرید که در کنار گوشی، گلس و قاب هم به فروش می‌رسانند. ظاهراً گلس و قاب محصولات ارزانتری هستند که سود چندانی ندارد. همه هم طبعاً برای محافظت از گوشی به آن نیاز دارند. پس طبیعی است که ترجیح می‌دهند همانجا گلس و قاب را هم تهیه نمایند.

بهترین روش فروش آنلاین شامل فروش محصولات مکمل هم هست. با در دست داشتن این محصولات یا خدمات مکمل شما در مشتری خود ایجاد نیاز می‌کنید و می‌توانید از این طریق میزان سوددهی مجموعه خود را به شکل چشمگیری بالا ببرید.

. کاهش ریسک خرید

شما باید راهکارهایی را در نظر بگیرید که می‌توانند ریسک خرید را برای مشتریان شما کمتر کنند. ریسک کمتر یعنی اعتماد بیشتر،‌ و اعتماد بیشتر یعنی مشتریان زیادتر. راهکارهای مختلفی برای جلب اعتماد مشتریان و کاهش ریسک خرید وجود دارند.

به عنوان مثال شما می‌توانید هزینه ارسال را رایگان کنید یا تضمین بازگشت پول یا تحویل سریع داشته باشید. همچنین امکان مرجوع کردن کالا اعتماد مخاطب را افزایش می‌دهد.

اما یک نکته مهم دیگر هم در این بین وجود دارد. و آنهم اینکه خیلی از مشتریان ممکن است اصلاً وارد بخش فروش نشوند تا بتوانند از این مزیت‌هایی که ارائه می‌کنید آگاهی پیدا کنند. بنابراین باید بتوانید در صفحه اصلی خود به شکلی بارز به این قابلیت‌ها اشاره کنید تا همه بدانند که ریسک خرید کردن از شما چقدر پایین است و چقدر راحت می‌توانند به شما اعتماد کنند.

( بهترین روش فروش آنلاین )
( بهترین روش فروش آنلاین )

کاربرد CRM در فروش آنلاین

CRM یعنی ابزارهای نرم افزاری برای مدیربت ارتباط با مشتری. CRM نرم افزاری است که تمام سیستم‌های مجموعه شما را یکپارچه می‌کند و امکان ارتباط بهتر و موثرتر با مشتریان را فراهم می‌کند. در دنیای امروز کسب و کارهایی که از CRM استفاده نمی‌کنند محکوم به شکستند.

بهترین روش فروش آنلاین حتماً شامل استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری است. در فضایی که هیچکس با هیچکس مستقیماً طرف نیست و مرجعی هم برای پیگیری وجود ندارد، اعتماد کردن به دیگران و مخصوصاً فروشگاه‌هایی که از ما طلب پول می‌کنند سخت است. پس فروشگاهی که نتواند ارتباطش را مشتریانش مدیریت کند محکوم به شکست خواهد بود.

اما CRM چگونه به کسب و کار اینترنتی شما کمک می‌کند؟

اگر می‌خواهید امکان آن را داشته باشید تا تمام تکنیک‌های مورد اشاره در بالا را به درستی اجرا کنید،‌ به ابزارهای نرم افزاری CRM احتیاج دارید. در ادامه به کاربردهای CRM در کسب و کارهای آنلاین اشاره می‌کنیم:

. مشتریان را درک کنید

CRM به عنوان یک ابزار نرم افزاری نظارت همه جانبه به شما کمک می‌کند تا بتوانید روند حضور و مراجعه کاربران به وبسایت یا پیج خود را بررسی و ارزیابی کنید. با این کار می‌توانید رفتارهای مراجعه کنندگان به سایت خود را بررسی کنید. با استفاده از ابزارهای CRM شما می‌توانید ببینید که کدام گروه از افراد، بیشتر کدام محصولات یا خدمات را خریداری کرده‌اند. کامنت هر یک از آنها چه بوده و تاریخچه تعامل او با سایت فروشگاهی شما چگونه بوده است.

 CRM گزارش‌های کامل و دقیقی را به صورت خودکار و اتوماتیک در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن می‌توانید روند فروش آنلاین خود را بهبود بخشید.

. افزایش ارتباط با مشتریان

هرچقدر ارتباط شما با مشتریان بیشتر باشد می‌توانید نرخ تبدیل بهتری را هم تجربه کنید. CRM به عنوان یکی از ابزارهای بهترین روش فروش آنلاین،‌ به شما گزارش می‌دهد که کدام مشتریان مثلاً به وبسایت شما سر می‌زنند،‌ کمی گشت و گذار می‌کنند و بدون اینکه خریدی کنند از سایت یا پیج خارج می‌شود.

اطلاعاتی که CRM در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانند بسیار ارزشمند باشند. چرا که می‌توانید با شناخت رفتارهای هر فرد بهترین راه ارتباط با او را پیدا کرده و با او تعامل داشته باشید. مثلاً اگر کسی مدام به سایت شما سر می زند اما خریدی نمی‌کند،‌ می‌توانید برای او یک ایمیل یا پیامک ارسال کنید و او را مرتباً در جریان محصولات جدید یا تخفیف‌های ویژه بگذارید.

( بهترین روش فروش آنلاین )
( بهترین روش فروش آنلاین )

. بهینه سازی پاسخگویی به نیاز مشتریان

ابزارهای CRM امکان ردیابی مشتریان را برای شما فراهم می‌کنند. ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری به شما کمک می‌کنند تا با داشتن شناخت کافی از گستره مشتریان خود راحت‌تر بتوانید به نیازهای آنها پاسخگویی کرده و به قول معروف استراتژی فروش خود را با خواست‌های مشتری‌هایتان همسو نمایید.

شناخت نیازهای مشتریان با استفاده از داده‌های تحلیلی CRM می‌تواند باعث نزدیکتر شما به هدف نهایی که افزایش فروش است شود.

با CRM می‌توانید فیلترهای مختلفی تعریف کرده و مشتریان خود را اولویت بندی کنید. مثلاً می‌توانید پیام‌ها یا پست‌هایی را طراحی کنید و مشخص کنید که این پیام‌ها برای کدام دسته از افراد فرستاده شوند.

به این صورت می‌توانید محصولات مختلف را به مخاطبان هدف خودش معرف کنید تا سرعت بازاریابی و اثرگذاری آن بالاتر رود.

. تجربه خرید را شخصی سازی کنید

با استفاده از ابزار CRM شما می‌توانید محیط وبسایت خود را برای مخاطبانتان شخصی سازی کنید. مثل اینکه عملاً هر کس یک پروفایل شخصی و یک محیط اختصاصی از سایت شما را می‌بیند که می‌تواند در آن با پیشنهادات و صفحات مورد علاقه خود مواجه شود. مثلاً اگر در فروشگاهی چند جانبه حساب کاربری داشته باشد و آن سایت به CRM مجهز باشد، شما بیشتر تبلیغ محصولاتی مشابه آنچه قبلاً خریده‌اید را مشاهده خواهید کرد.

یا اینکه برخی از اطلاعات شخصی شما برای پر کردن فرم‌های خرید از قبل ذخیره شده و دیگری نیازی به معرفی خودتان به سیستم سایت ندارید.

. وفادار کردن مشتریان

داشتن مشتریان وفادار یکی از عوامل مهم فروش محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید نرخ مشتریان وفادار خود را بالا ببرید باید از ابزارهای CRM استفاده کنید.

( بهترین روش فروش آنلاین )
( بهترین روش فروش آنلاین )

. دسته بندی مشتریان

با استفاده از CRM شما می‌توانید عملاً برای هر کدام از مشتریان خود یک پروفایل شخصی درست کنید و تاریخچه تراکنش‌ها و خریدها و اطلاعات فردی‌اش را در آن ذخیره کنید. این اطلاعات در هنگام تعاملات او با سایت یا پیج شما بسیار کارآمد خواهد بود.

علاوه بر اینکه می‌توانید از این اطلاعات برای پشتیبانی، نظر سنجی‌های آینده و پاسخ به سؤالات و درخواست‌های او استفاده کنید. داشتن اطلاعات شخصی از مشتریان و دسته‌بندی آن‌ها تأثیر بسیار زیادی روی بهبود کیفیت پشتیبانی از مشتریان دارد.

. یکپارچه سازی کانال‌های ارتباط با مشتری

با استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری شما می‌توانید بسترهای ارتباطی مختلف با مشتریان را یکپارچه سازی کنید. مثلاً می‌توانید با استفاده از پیامک‌ در بازاریابی تلفنی، پاسخ ایمیل‌ها یا کامنت های آنان در فضای شبکه‌های اجتماعی را به صورت شخصی و فردی بدهید و ارتباط صمیمی‌تری با آنها ایجاد نمایید.

یا اینکه یک بستر واحد ایجاد کنید تا همه پیام‌های مشتریان از همه بسترها را در قالب یک پلتفرم دریافت کنید. این کار به پاسخ دهی و پیگیری نظرات مشتریان نظم و سرعت بیشتری می‌بخشد.

برای خرید و پیاده سازی بهترین نرم افزار CRM با کیان پرداز هوشمند تماس بگیرید.

( بهترین روش فروش آنلاین )
( بهترین روش فروش آنلاین )

جمع بندی

بهترین روش فروش آنلاین تکنیک‌ها و راهبردهایی دارد که باید آنها را رعایت کنید. برای بهینه سازی روش‌های فروش و بالابردن بهره وری فروش نیز باید بتوانید از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری که مخصوصاً برای فروشگاه‌های آنلاین ضروری هستند، استفاده کنید.

CRM امکان برخورداری هرچه بیشتر از این فنون را برای شما فراهم می‌کند و ابزارهای ارتباطی شما با مشتریانتان را یکپارچه می‌سازد.

کیان پرداز هوشمند با برخورداری از دانش نرم افزاری کافی، متخصص علوم ارتباط با مشتریان نیز هست تا به بهترین شکل ممکن، مناسب‌ترین سیستم‌های CRM را برای کسب و کار اینترنتی شما پیاده سازی کند.

مشخصات و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان، واتس اپ

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

پاسخگویی از طریق تلفن

کارشناسان ما روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پاسخگوی شما می باشند.

آخرین مقالات

درخواست خود را برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.